Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 05:13



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
 Forman na LPG nejede na benzin + hodnoty diagnostika 
Autor Zpráva

Příspěvky: 9
Příspěvek Forman na LPG nejede na benzin + hodnoty diagnostika
Ahoj, mam problem, mam Formana strikacku na LPG. Na LPG to jede na benzin ne, myslel jsem ze je ucpany palivovy filtr nebo spatny tlak. O vikendu jsem vymenil palivovy filrt (pod heverem je to pekna drina, ale uz to je). Nedavno jsem to koupil a na beznin to asi moc nejezilo, tak asi taky starej benzin? to presne ale nevim, snazil jsem se vyjet benzin co tam byl, ale furt se to dusilo a proste to neslo.... Pak jsem koupil nove svicky a palec k rozdelovaci a nove kabely od rozdelovace a vicko rozdelovace. Po natankovani nove nadrze + pridani velfobin? na pohlceni vlhkosti. Po naplneni nove nadrze jsem ujel asi 100km na benzin a v poho, jenze pak zas nic tak zas jezdim jen na plyn :( ... kamarad mi pujcil kabel na diagnostiku ja si udelal redukci a mam i nejake obrazky z diagnostiky. Myslim si ze je to lambda sonda ale nejsem si jist, proste kdyz to jede na benzin tak je vse ok pak najednou se to zacne dusit a nejdedeto nekdy to i umre uplne. Diagnostika rika ze lambda sonda je 1,50 a ridici jednotka tam zene moc benzinu (coz je asi duvod proc mi to vic zere na lpg( 14"Litru")i na benzin) pak jsem si zapujcil formana (schodou okolnosti uplne stejny jen nema LPG) a lambda se nehne od hodnoty 1.00 maximalne trreba kdyz jsme to uplne dusil tak byla 1.23 ja mam hodnoty 1.50 coz asi nni normalni. jeste takove info LPG je rzene vlastnim pocitacem tedy jede to prez lambdu. Doufam ze jestli to bde lambda tak ze se strati vsechny me problemy s velkou spotrebou a tim ze to nejdene na benzin.

Pridavam obrazky

Toto je obrazek diagnostiky na plyn (pro me zajimave ze na plyn ukazuje hodnoty lambda nizzsi tedy proto to jede na plyn ???)
Obrázek

Toto je obrazek benzin kdy to jede
Obrázek

Toto je obrazek kdy to nejede dusi seto a asi to i hodne zere (povsiml jsme si take vysokych hodnot doba vstriku)
Obrázek[/img]

A naposled jeste obrazek z diagnostiky pujceneho funkcniho auta forman
Obrázek[/img]


16.11.07, 13:42
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3198
Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
Příspěvek 
no ho*no tomu rozumim a nevím jestli to vadí ale sou tam pokaždé jiné otačky

_________________
Škoda 135 Rapid
Ford S-max TDCi
Volvo S60 AWDoff 2.4T
Škoda 742 Forever Team
Škoda TW Coupe Club


16.11.07, 13:46
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
a co jsi vyčetl v paměti závad? tam ta lambáda v háji být nemusí, ale hláší děs, má se to motat kolem 1 taky tam nemáš ani jedno měření při volnoběhu, a co ta teplota 44 to je teplota nasávaného vzduchu? a co dobíjení ti to vůbec nedobíjí, 2800 otáček a 13.23 V to je tak napětí dobrého akumulátoru , já bych začal tak že bych si dal dohramady dobíjení, podle hodnot to nedobíjí a elektrika je základ tvého strojku, vyčistil snímač otáček, přečetl pamět závad pak to naměř pri zahřátém motoru na volnoběh miloš


16.11.07, 14:53
Profil

Příspěvky: 9
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
a co jsi vyčetl v paměti závad? tam ta lambáda v háji být nemusí, ale hláší děs, má se to motat kolem 1 taky tam nemáš ani jedno měření při volnoběhu, a co ta teplota 44 to je teplota nasávaného vzduchu? a co dobíjení ti to vůbec nedobíjí, 2800 otáček a 13.23 V to je tak napětí dobrého akumulátoru , já bych začal tak že bych si dal dohramady dobíjení, podle hodnot to nedobíjí a elektrika je základ tvého strojku, vyčistil snímač otáček, přečetl pamět závad pak to naměř pri zahřátém motoru na volnoběh miloš


Pamed zavad prazdna, ale jak jsem s tim delal nejake silenosti tak to napsalo ze zkrat na lambde nebo co ale bylo tam SPORADICKY. Kdyz jsem vymazal pamet zvad tak uz tio nicneukazlo....a zdalo se to v pohode dodam foto pri volnobehu a ta teplota to nevim to je asi ja nevim teplota motoru ne? i kdyz vim ze je tam nejake cidlo u strikacky (vzduchovy filter je novy) kdyz provedu test akcnich clenu tak zavirani a otvirani klapky na vzduch funguje. k tomu dobijeni jsi nejdem jist kolik tam ma byt ale FURT je to tak nejak kolem 13.5 V a kdyz se dala diagnostika tak bylo zaple vyhrivani zadniho okna a to snizi toto napeti asi o 1.5V (z meho poznatku) jinak si mysli ze dobijeni je ok? jo bral jsi 2800t a asi 13.23 to byl to pujcene auto coz me nejzajima jestli neodbiji nebo jo :) ale asi z toho ze u obou formanu se tato hodnota pohybuej okolo 13V (zapnuta svetla sterace) tak jsme usoudil ze je to ok...ale necham si poradit. Vycistit snimac otacek? to mi nejak hlava nebere ale kdline to udelam....ale mam takovy pocit ze to ukazuje shodne s otackomerem nevim v tom bych problem asi nevidel... a dodam obr z diag pri zahratem motiru na volnobeh zatim dik

obr zavad -co mi prijde zajimave ze je vzdy napsano SPORADICKY to si jako ridici jednotka neni jista?
Obrázek


16.11.07, 15:13
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
alim píše:
slovacek.milos píše:
a co jsi vyčetl v paměti závad? tam ta lambáda v háji být nemusí, ale hláší děs, má se to motat kolem 1 taky tam nemáš ani jedno měření při volnoběhu, a co ta teplota 44 to je teplota nasávaného vzduchu? a co dobíjení ti to vůbec nedobíjí, 2800 otáček a 13.23 V to je tak napětí dobrého akumulátoru , já bych začal tak že bych si dal dohramady dobíjení, podle hodnot to nedobíjí a elektrika je základ tvého strojku, vyčistil snímač otáček, přečetl pamět závad pak to naměř pri zahřátém motoru na volnoběh miloš


Pamed zavad prazdna, ale jak jsem s tim delal nejake silenosti tak to napsalo ze zkrat na lambde nebo co ale bylo tam SPORADICKY. Kdyz jsem vymazal pamet zvad tak uz tio nicneukazlo....a zdalo se to v pohode dodam foto pri volnobehu a ta teplota to nevim to je asi ja nevim teplota motoru ne? i kdyz vim ze je tam nejake cidlo u strikacky (vzduchovy filter je novy) kdyz provedu test akcnich clenu tak zavirani a otvirani klapky na vzduch funguje. k tomu dobijeni jsi nejdem jist kolik tam ma byt ale FURT je to tak nejak kolem 13.5 V a kdyz se dala diagnostika tak bylo zaple vyhrivani zadniho okna a to snizi toto napeti asi o 1.5V (z meho poznatku) jinak si mysli ze dobijeni je ok? jo bral jsi 2800t a asi 13.23 to byl to pujcene auto coz me nejzajima jestli neodbiji nebo jo :) ale asi z toho ze u obou formanu se tato hodnota pohybuej okolo 13V (zapnuta svetla sterace) tak jsme usoudil ze je to ok...ale necham si poradit. Vycistit snimac otacek? to mi nejak hlava nebere ale kdline to udelam....ale mam takovy pocit ze to ukazuje shodne s otackomerem nevim v tom bych problem asi nevidel... a dodam obr z diag pri zahratem motiru na volnobeh zatim dik

obr zavad -co mi prijde zajimave ze je vzdy napsano SPORADICKY to si jako ridici jednotka neni jista?
Obrázek


tu lambádu bych dal novou stím nic nepokazíš akorát stojí moc peněz 1800 a má životnost 160,000 km tak se mrkni na tachák, ale dřív to nemá smysl dokud tam nebudeš mít nabíjení 14 V a 13 V to je fakt blbost já vypnu klíček a mám na volmetru na aku 13,26 a sporadická závada to je občas se vyskytne takže nic neohrozí, řeknu ti jedno pokud budeš vycházet z dobíjecího napětí 13 V tak nedojdeš nikam a co kapacita akumulátoru? milioš


16.11.07, 18:24
Profil

Příspěvky: 9
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
tu lambádu bych dal novou stím nic nepokazíš akorát stojí moc peněz 1800 a má životnost 160,000 km tak se mrkni na tachák, ale dřív to nemá smysl dokud tam nebudeš mít nabíjení 14 V a 13 V to je fakt blbost já vypnu klíček a mám na volmetru na aku 13,26 a sporadická závada to je občas se vyskytne takže nic neohrozí, řeknu ti jedno pokud budeš vycházet z dobíjecího napětí 13 V tak nedojdeš nikam a co kapacita akumulátoru? milioš


aha ja mel pocit ze stoji neco kolme 1000 Kc. zitra se jdu optat jestli bude stat tak moc tak se pokusim aspon vypujcit jinou dobrou starsi.... s tou zivotnosti je to asi jak rikas mam najeto cca 140 000 km to by sedelo

s tou elektrikou se to budu snazit vysvetlit:
pri diagnostice bez svetel mi ukazuje 13,23 V coz si mysli mze je dobre ale kdyz jedu autem mam zaple sterace dlakovce svetla VYHRIVANI ZADNIHO SKLA a jeste lampicku abych videl na notebook tka to proste ukazuje neco kolem 12 V (taky jsme se na to koukal a po chvilce testovani jsem zjistil ze to dela vyhrivan izadniho okna zere cca 1,5V ) tedy pro me poznatek nestartovat s zaplym vyhrivanim (nekde jsme se docetl ze to zere 20A) a asi neco na tom bude protoze to je nadimenzovanej odporovej drat nalepenej na skle tak aby daval teplo.... tim jsme snad dostatecne bvysvetlil male napeti...

kapacita akumyulatoru je 44Ah a uvazuji poridit neco lepsiho abych za velkych mrazu nastartoval (jeste chci vymenit starter a dat ta mz felicie)


16.11.07, 23:41
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
alim píše:
slovacek.milos píše:
tu lambádu bych dal novou stím nic nepokazíš akorát stojí moc peněz 1800 a má životnost 160,000 km tak se mrkni na tachák, ale dřív to nemá smysl dokud tam nebudeš mít nabíjení 14 V a 13 V to je fakt blbost já vypnu klíček a mám na volmetru na aku 13,26 a sporadická závada to je občas se vyskytne takže nic neohrozí, řeknu ti jedno pokud budeš vycházet z dobíjecího napětí 13 V tak nedojdeš nikam a co kapacita akumulátoru? milioš


aha ja mel pocit ze stoji neco kolme 1000 Kc. zitra se jdu optat jestli bude stat tak moc tak se pokusim aspon vypujcit jinou dobrou starsi.... s tou zivotnosti je to asi jak rikas mam najeto cca 140 000 km to by sedelo

s tou elektrikou se to budu snazit vysvetlit:
pri diagnostice bez svetel mi ukazuje 13,23 V coz si mysli mze je dobre ale kdyz jedu autem mam zaple sterace dlakovce svetla VYHRIVANI ZADNIHO SKLA a jeste lampicku abych videl na notebook tka to proste ukazuje neco kolem 12 V (taky jsme se na to koukal a po chvilce testovani jsem zjistil ze to dela vyhrivan izadniho okna zere cca 1,5V ) tedy pro me poznatek nestartovat s zaplym vyhrivanim (nekde jsme se docetl ze to zere 20A) a asi neco na tom bude protoze to je nadimenzovanej odporovej drat nalepenej na skle tak aby daval teplo.... tim jsme snad dostatecne bvysvetlil male napeti...

kapacita akumyulatoru je 44Ah a uvazuji poridit neco lepsiho abych za velkych mrazu nastartoval (jeste chci vymenit starter a dat ta mz felicie)


17.11.07, 10:46
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
alim píše:
slovacek.milos píše:
tu lambádu bych dal novou stím nic nepokazíš akorát stojí moc peněz 1800 a má životnost 160,000 km tak se mrkni na tachák, ale dřív to nemá smysl dokud tam nebudeš mít nabíjení 14 V a 13 V to je fakt blbost já vypnu klíček a mám na volmetru na aku 13,26 a sporadická závada to je občas se vyskytne takže nic neohrozí, řeknu ti jedno pokud budeš vycházet z dobíjecího napětí 13 V tak nedojdeš nikam a co kapacita akumulátoru? milioš


aha ja mel pocit ze stoji neco kolme 1000 Kc. zitra se jdu optat jestli bude stat tak moc tak se pokusim aspon vypujcit jinou dobrou starsi.... s tou zivotnosti je to asi jak rikas mam najeto cca 140 000 km to by sedelo

s tou elektrikou se to budu snazit vysvetlit:
pri diagnostice bez svetel mi ukazuje 13,23 V coz si mysli mze je dobre ale kdyz jedu autem mam zaple sterace dlakovce svetla VYHRIVANI ZADNIHO SKLA a jeste lampicku abych videl na notebook tka to proste ukazuje neco kolem 12 V (taky jsme se na to koukal a po chvilce testovani jsem zjistil ze to dela vyhrivan izadniho okna zere cca 1,5V ) tedy pro me poznatek nestartovat s zaplym vyhrivanim (nekde jsme se docetl ze to zere 20A) a asi neco na tom bude protoze to je nadimenzovanej odporovej drat nalepenej na skle tak aby daval teplo.... tim jsme snad dostatecne bvysvetlil male napeti...



kapacita akumyulatoru je 44Ah a uvazuji poridit neco lepsiho abych za velkych mrazu nastartoval (jeste chci vymenit starter a dat ta mz felicie)


kapacita akumulátoru ta se měří hustoměrem ne že si to přečteš na baterce, a to napětí to si na velkém omylu, myslím si že ti prokluzuje řemen nebo relátko dostatečně nebudí rotor, nebo ta kapacita je v háji co jsme se shodli tak 13.5 je minimum, si spočítej VN cívka má třeba 25000V pokud ti poklesne napětí o 2V ze 14 Vtak je to 14% pokud ti poklesne 25000 o 14% tak máš na VN 21500 V co že hodnězvláště když máš tříkontakty, nebo velké odtrhy, nebo si vem že do lambády jne nízké naětí tak ti to taky nahlásí kravinu, jak se do lesa volá tak se z něho ozývá miloš


17.11.07, 11:01
Profil

Příspěvky: 9
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
kapacita akumulátoru ta se měří hustoměrem ne že si to přečteš na baterce, a to napětí to si na velkém omylu, myslím si že ti prokluzuje řemen nebo relátko dostatečně nebudí rotor, nebo ta kapacita je v háji co jsme se shodli tak 13.5 je minimum, si spočítej VN cívka má třeba 25000V pokud ti poklesne napětí o 2V ze 14 Vtak je to 14% pokud ti poklesne 25000 o 14% tak máš na VN 21500 V co že hodnězvláště když máš tříkontakty, nebo velké odtrhy, nebo si vem že do lambády jne nízké naětí tak ti to taky nahlásí kravinu, jak se do lesa volá tak se z něho ozývá miloš



aha kapacitu akumulaoru se pokusim nekde zjistit tedy pomoci hustomeru pak jen dotaz kdyz by prokluzoval remen tak by to piskalo nebo to delalo bordel ne? no to je fuk na to se tak ykouknu a s tim napetim no nevim nikdy ta mnebylo min jak 12 ,98 v a to si mysli mze na vsechno staci defakto mi to ted nejdede jen na benzin na plyn jo to jede taky prez lambda sondu a pluyn je ok tak trebas napeti na lambde bych rekl ze je spravne......

jinak asi hlavne abych se vratil k puvodnimu problemu dnes jsem koupil novou lambdu na favorita dal jsem ji tam (stala 1350 Kc) po vymene nic teda spij neco jo ale furt mi to ne benzin nejde teda abych byl presnej tak na benzin to jede ale pak to zacne dusit a kdyz pridam lyn tak se to uplne udusi pustim plyn..... a nechcipne ridici jednoitka rika ze ta mjde moc beninu protoze lambda rika 1,5 tedy moc chuda smes tak to ta mcpe a dusis se to ... >>> vysledek nova lambda toje krasne ale auto furt nejede uz jsem skoro v koncich napadlo me ze mam k dispozici to druhe facko ta kze vymenim ridici jednotku nebo celou strikacku proste jit metodou pokus omyl...


17.11.07, 12:26
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
alim píše:
slovacek.milos píše:
kapacita akumulátoru ta se měří hustoměrem ne že si to přečteš na baterce, a to napětí to si na velkém omylu, myslím si že ti prokluzuje řemen nebo relátko dostatečně nebudí rotor, nebo ta kapacita je v háji co jsme se shodli tak 13.5 je minimum, si spočítej VN cívka má třeba 25000V pokud ti poklesne napětí o 2V ze 14 Vtak je to 14% pokud ti poklesne 25000 o 14% tak máš na VN 21500 V co že hodnězvláště když máš tříkontakty, nebo velké odtrhy, nebo si vem že do lambády jne nízké naětí tak ti to taky nahlásí kravinu, jak se do lesa volá tak se z něho ozývá miloš



aha kapacitu akumulaoru se pokusim nekde zjistit tedy pomoci hustomeru pak jen dotaz kdyz by prokluzoval remen tak by to piskalo nebo to delalo bordel ne? no to je fuk na to se tak ykouknu a s tim napetim no nevim nikdy ta mnebylo min jak 12 ,98 v a to si mysli mze na vsechno staci defakto mi to ted nejdede jen na benzin na plyn jo to jede taky prez lambda sondu a pluyn je ok tak trebas napeti na lambde bych rekl ze je spravne......

jinak asi hlavne abych se vratil k puvodnimu problemu dnes jsem koupil novou lambdu na favorita dal jsem ji tam (stala 1350 Kc) po vymene nic teda spij neco jo ale furt mi to ne benzin nejde teda abych byl presnej tak na benzin to jede ale pak to zacne dusit a kdyz pridam lyn tak se to uplne udusi pustim plyn..... a nechcipne ridici jednoitka rika ze ta mjde moc beninu protoze lambda rika 1,5 tedy moc chuda smes tak to ta mcpe a dusis se to ... >>> vysledek nova lambda toje krasne ale auto furt nejede uz jsem skoro v koncich napadlo me ze mam k dispozici to druhe facko ta kze vymenim ridici jednotku nebo celou strikacku proste jit metodou pokus omyl...


na to se přímo těším jak dopadneš, řemen když ti prokluzuje trochu prokluzuje nepíská ani to nepoznáš to se dělá tak vemeš třeba klacek a točíš s ventilátorem u altíku a pokud se řemenice protáčí a motor stojí tak je to jasné špatně naplé motor se musí točit současně s altíkem miloš


17.11.07, 12:42
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 10 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz