Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Felicie 1.3 MPI https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7001 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | rakyroky [ 17.10.07, 20:56 ] |
Předmět příspěvku: | Felicie 1.3 MPI |
Zdravim Rad bych se o motoru skody s ridici jednotkou simos 2p dozvedel vic nez je v clanku na zde webu. Uvital bych nejake postrehy, zkusenosti a odkazy. Diky |
Autor: | Kristensen [ 17.10.07, 21:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Felicie 1.3 MPI |
rakyroky píše: Zdravim Rad bych se o motoru skody s ridici jednotkou simos 2p dozvedel vic nez je v clanku na zde webu. Uvital bych nejake postrehy, zkusenosti a odkazy. Diky Zkušenost je taková že je třeba hlavně hlídat dobíjení a používat minimálně cyklovač u obojího dochází k poškození jednotky, pokud ti odejde dioda v altíku a bude to házet 16V a víc tak můžeš poničit jednotku a toto poškození nelze opravit. Auto pojede ale ne na plnej výkon. Jinak čip z origo 40kw na 50kw je kolem 3500,- a pokud máš tu silnější 50kw tak tam je za stejnou cenu zvíšení na 61,5kw. |
Autor: | slovacek.milos [ 17.10.07, 21:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Felicie 1.3 MPI |
rakyroky píše: Zdravim Rad bych se o motoru skody s ridici jednotkou simos 2p dozvedel vic nez je v clanku na zde webu. Uvital bych nejake postrehy, zkusenosti a odkazy. Diky asi myslíš řídící jednotku simens? samozřejmě je to poktročilejší verze se zvýšenými nároky na majitelovu peněženku, kazí se to jak všechno ostatní, u BMM s jednotkou BOSCH se toho dalo víc spravit za méně peněz, základní věci ses už dověděl a ty vysoce odborné najdeš v knihách a pravidelných návštěvách těchto stránek tu se dozvíš proč to netáhne,škube, cuká, nejde do otáček chcípá, klepe, vrže, nemaže, nestříká,vaří kouří, nejde nastartovat, a kde co a lepší to nebude miloš |
Autor: | rakyroky [ 18.10.07, 20:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dekuji za reakce. Koupil jsem totiz feldu s timto motorem a jako bejvalej stodvacitkar chci vedet o svem aute vse co jde. U 120ky a pozdeji favorita to nebylo tak slozity se vsechno dozvedet,ale tohle je uz nekde jinde.Znervoznuje me fakt, ze kdyz to nepojede, tak s tim bez diagnostiky nic neudelam.Ale to je holt technickej pokrok.v testech ojetych vozu vychazel system 1.3 MPI jako nejdoporucovanejsi felicie. Jeste par dotazu. Je normalni, ze mi u vyse zmineneho motoru kolisa nepatrne teplota nekde kolem stredu teplomeru (+.- sila rucicky) i pri plynule jizde mimo mesto?Mam zkusit vymenit termostat?Tesneni pod hlavou meneno pred cca 300km. Pak se mi stava, ze pri pridani plynu auto zaskube a pak teprv prida(hlavne pri rozjezdech)?Jinak volnobeh ok.Startovani trva dyl nez jsem byl zvykly z BMM. Co se stane kdyz odpojim baterii? Ma cenu jit na diagnostiku jen tak pro klid duse kdyz to jede?(neni to nejlevnejsi) Co vsechno se da Na tomto ridicim systemu opravit bez diagnostiky? |
Autor: | vrbam23 [ 4.11.07, 14:32 ] |
Předmět příspěvku: | startování Felicie |
Ahoj, mám problém s autem Felicie 1,3MPI 1997. Když je motor studený, tak líně startuje. Buď nechce chytit vůbec nebo má problém udržet volnoběžné otáčky a hned chcípne. Po pár ujetých metrech je vše v pořádku. Auto bylo v servisu a tam vyměnili "rampu" a svíčky. Po opravě se počet startování snížil z cca 7 až 8 na 2 až 3. Nikdy motor nechytl hned na poprvé. Mám podezření na palivo nebo na regulátor otáček. Prosím mohl by mi někdo poradit co s tím je. Mockrát děkuji |
Autor: | slovacek.milos [ 4.11.07, 14:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: startování Felicie |
vrbam23 píše: Ahoj, mám problém s autem Felicie 1,3MPI 1997. Když je motor studený, tak líně startuje. Buď nechce chytit vůbec nebo má problém udržet volnoběžné otáčky a hned chcípne. Po pár ujetých metrech je vše v pořádku. Auto bylo v servisu a tam vyměnili "rampu" a svíčky. Po opravě se počet startování snížil z cca 7 až 8 na 2 až 3. Nikdy motor nechytl hned na poprvé. Mám podezření na palivo nebo na regulátor otáček. Prosím mohl by mi někdo poradit co s tím je. Mockrát děkuji si tam najdi můj příspěvek z 20.10.2007 klapka MPI a tam začni, u klapky potřebuješ štětec aceton a hvězdičkové torxy a na svíčky se podívej musí být platinové PYC značka champion označení na tvůj typ motoru, prostřední elektroda špičatá cena asi 650 korun za sadu, pak vyšroubuj snímač otáček a vyčistiho tím acetonem a pak se přihlaš miloš |
Autor: | slovacek.milos [ 4.11.07, 15:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
rakyroky píše: Dekuji za reakce. Koupil jsem totiz feldu s timto motorem a jako bejvalej stodvacitkar chci vedet o svem aute vse co jde. U 120ky a pozdeji favorita to nebylo tak slozity se vsechno dozvedet,ale tohle je uz nekde jinde.Znervoznuje me fakt, ze kdyz to nepojede, tak s tim bez diagnostiky nic neudelam.Ale to je holt technickej pokrok.v testech ojetych vozu vychazel system 1.3 MPI jako nejdoporucovanejsi felicie. Jeste par dotazu. Je normalni, ze mi u vyse zmineneho motoru kolisa nepatrne teplota nekde kolem stredu teplomeru (+.- sila rucicky) i pri plynule jizde mimo mesto?Mam zkusit vymenit termostat?Tesneni pod hlavou meneno pred cca 300km. Pak se mi stava, ze pri pridani plynu auto zaskube a pak teprv prida(hlavne pri rozjezdech)?Jinak volnobeh ok.Startovani trva dyl nez jsem byl zvykly z BMM. Co se stane kdyz odpojim baterii? Ma cenu jit na diagnostiku jen tak pro klid duse kdyz to jede?(neni to nejlevnejsi) Co vsechno se da Na tomto ridicim systemu opravit bez diagnostiky? tak ten termostat to některý dělá prostě houpe, měl jsem i případ že nový houpal a pak to přestalo, nejlepší termostat je v náhradě je jak na 120 že nepraská, ten origo časem praskne, bez diagnostiky spravíš všechno jako s diagnostikou, případ závady O na VAG auto nechytne ani omylem, kontrola akčních členů vše OK, takové auto jsem koupil snad minulý rok všechno v pořádku akorát nešlo nastartovat, bylo snad čtrnáct dnů v autorizovanmu servisu oprava stála 11.000 kč a nakonec se domluvili s telekomem že si ho veme a dá ho do bazaru že to prostě nejede, na diagnostiku se vyprdni se podívej na předchotí příspěvek a dej si dohromady svíčky, klapku a snímač otáček, změř si dobíjení zda má 14 V napni řemen jestli máš BMM nebo MPi, problémy jsou tam i tam miloš |
Autor: | Ondras83 [ 4.11.07, 19:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
psal jsi že jsi stodvacítkář...fildu startuj bez plynu |
Autor: | slovacek.milos [ 4.11.07, 21:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ondras83 píše: psal jsi že jsi stodvacítkář...fildu startuj bez plynu a pokud máš zakarbonovanou klapku tak ji bez plynu zachlastáš to je jeho problém miloš |
Autor: | Peter50kw [ 4.11.07, 21:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na felcke mpi motor chyta velmi dobre. ak chyta zle, tak problem mozu byt nevhodne sviecky, startovanie s plynom alebo chybny snimac teploty. Tiez musi byt v nadrzi aspon 10 litrov benzinu. inak motor zle startuje a obcas vynechava. |
Autor: | Ondras83 [ 4.11.07, 23:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: Ondras83 píše: psal jsi že jsi stodvacítkář...fildu startuj bez plynu a pokud máš zakarbonovanou klapku tak ji bez plynu zachlastáš to je jeho problém miloš dobře, ale soused taky porád shade a pak si koupil MPI a startoval to s plynem... |
Autor: | vrbam23 [ 16.11.07, 22:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Děkuji za rady, auto už běhá. Bylo to teplotním čidlem a ještě dalšíma 2 součástkama v alternátoru. |
Autor: | Kristensen [ 17.11.07, 10:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Peter50kw píše: Na felcke mpi motor chyta velmi dobre. ak chyta zle, tak problem mozu byt nevhodne sviecky, startovanie s plynom alebo chybny snimac teploty. Tiez musi byt v nadrzi aspon 10 litrov benzinu. inak motor zle startuje a obcas vynechava. Pokud máš v nádrži míň jak 10 litrů a špatně ti to chytá tak nejspíš odchází palivový čerpadlo, protože MPi chytne výborně i s dvouma litrama benzínu a nic to nedělá. |
Autor: | slovacek.milos [ 17.11.07, 12:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
vrbam23 píše: Děkuji za rady, auto už běhá. Bylo to teplotním čidlem a ještě dalšíma 2 součástkama v alternátoru. no a jaké čidlo jsi tam měl jsou tři a jaké ti tam dali, a ty součástky v alternátoru co to bylo za součástky které ti houpaly s ručičkou dík poměrně velmi přesně se vyjádříš o jednotce simos, název se zobrazuje jen na vag a pak jen popíšeš nějaké součástky miloš |
Autor: | vrbam23 [ 17.11.07, 12:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: vrbam23 píše: Děkuji za rady, auto už běhá. Bylo to teplotním čidlem a ještě dalšíma 2 součástkama v alternátoru. no a jaké čidlo jsi tam měl jsou tři a jaké ti tam dali, a ty součástky v alternátoru co to bylo za součástky které ti houpaly s ručičkou dík poměrně velmi přesně se vyjádříš o jednotce simos, název se zobrazuje jen na vag a pak jen popíšeš nějaké součástky miloš |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |