Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
karbec https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7008 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Kachnis [ 18.10.07, 12:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: karbec |
no kdyz ti tudy netece benzin tak urcite chtel,prostrikni ty cesticky injekcni strikackou..urcite mas nejakyho kamarada jehoz mamka dela v nemocnici prostrikavej to tech. benzinem.. kdyz to i potom bude blbnout, tak res dal.. |
Autor: | jizíček [ 18.10.07, 12:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: karbec |
kachnis píše: no kdyz ti tudy netece benzin tak urcite chtel,prostrikni ty cesticky injekcni strikackou..urcite mas nejakyho kamarada jehoz mamka dela v nemocnici prostrikavej to tech. benzinem.. kdyz to i potom bude blbnout, tak res dal.. jo ... nejakej kamos by se asi nasel a co kdyz tech. benzin nemam mam po ruce akorat special ... |
Autor: | Kachnis [ 18.10.07, 12:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: karbec |
i special je moznost... |
Autor: | jizíček [ 18.10.07, 13:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
a nevis proc se mi nechce vypnout sytic ?? samozrejme kdyz to je ohraty ... |
Autor: | Kachnis [ 18.10.07, 13:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
to netusim, jak je tam reseny to vypinani, jesli nejakej bimetal....tak to bude zaseklej mechanismus toho sytice...ale nikdy sem se v tom nehrabal.... |
Autor: | Vít [ 18.10.07, 13:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
ten sytič je celkem zajímavé zařízení, pomocí bimetalu se ovládá otevření-uzavření nějaké té klapky či jak se tomu nadává, ale nejde to na přímo, je tam soustava hejblat na osičce, obsahuje to několik pružin a když jedna z nich přeskočí jinam než má, tak to zlobí, nedávno se mi dělo to, že studený auto běželo bez sytiče a ohřátý na sytič, jen proto, že tam z neznámé příčiny začala stávkovat pružinka, po vrácení do drážky kam patří je vše správně, zkontroluj tohle, jo a ještě to celé musí jít velmi lehce, pohodlně jedním prstem musíš ovládat tu klapku nahoře na karburátoru, jak to jde těžko či vůbec, je tam něco blbě |
Autor: | jizíček [ 18.10.07, 13:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vít Široký píše: ten sytič je celkem zajímavé zařízení, pomocí bimetalu se ovládá otevření-uzavření nějaké té klapky či jak se tomu nadává, ale nejde to na přímo, je tam soustava hejblat na osičce, obsahuje to několik pružin a když jedna z nich přeskočí jinam než má, tak to zlobí, nedávno se mi dělo to, že studený auto běželo bez sytiče a ohřátý na sytič, jen proto, že tam z neznámé příčiny začala stávkovat pružinka, po vrácení do drážky kam patří je vše správně, zkontroluj tohle, jo a ještě to celé musí jít velmi lehce, pohodlně jedním prstem musíš ovládat tu klapku nahoře na karburátoru, jak to jde těžko či vůbec, je tam něco blbě do nejake casti to jde lehce .. ale kdyz ji chci uplne uzavrit tak mam docela potize ... |
Autor: | Vít [ 18.10.07, 13:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak to z toho sundej, a zkus, jestli dře ta klapka nebo hejblata, je to rozkreslený někde v andrtovi, tenkrát mi na to tady někdo dával odkaz.... |
Autor: | jizíček [ 18.10.07, 13:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vít Široký píše: tak to z toho sundej, a zkus, jestli dře ta klapka nebo hejblata, je to rozkreslený někde v andrtovi, tenkrát mi na to tady někdo dával odkaz.... nevim proc ale uz nejakou dobu mi ty odkazy tady na webu v sekci Uzitecne odkazy nejdou otevrit .... |
Autor: | Vít [ 18.10.07, 13:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
zkus http://www.skodafavorit.cz/soubory/favo ... Malina.pdf |
Autor: | jizíček [ 18.10.07, 13:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vít Široký píše: to je presne ono ... nabiha nabiha nabiha .. ale nenabehne ... to je jedno .... |
Autor: | jizíček [ 18.10.07, 13:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
parada .. stranka se mi otevrela |
Autor: | Neex [ 18.10.07, 18:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: karbec |
jizíček píše: To na co ukazuje šipka je obohacovač plného zatížení tzn. že je v chodu jen při maximálním otevření 2 stupně. Na volnoběh zatížení nevytvoříš proto ti z něj palivo proudit nebude. Jestli myslíš akcelerační pumpičku která byla u starších Jikovů podobná tak u Pierburgu je uplně jiná a provádí nástřik do difuzoru 1 stupně pod rozprašovač. Ten sytič popsali kolegové a viděl bych to stejně na vratné pružinky... zkus je zkontrolovat a promazat uložení přívěry. |
Autor: | Speeder [ 18.10.07, 18:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ten injektor jsem nedávno taky řešil, z něj to stříkat nemá. Co se týče sytiče, Favoriti maji takovou vlastnost, že po zahřátí motoru musíš prošlápnout plyn do plnýho a hned pustit. Nemusíš to ani vytáčet. Otáčky pak většinou ustanou. Když ne, problém bude přímo v sytiči. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |