Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 16:41



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 druha klapka 120 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 403
Bydliště: Nováky SR
Příspěvek druha klapka 120
zdravim mam otazocku ako sa da nastavyt aby my otvaralo druhu klapku skor a aky by to malo dopad na spotrebu a akceleraciu

_________________
O1 combi Tdi
Felka 1,6GLX 55kw, GABO
120 M


14.10.07, 21:29
Profil
Pspvek Reklama

   
rejpal

Příspěvky: 18263
Příspěvek Re: druha klapka 120
mišo píše:
zdravim mam otazocku ako sa da nastavyt aby my otvaralo druhu klapku skor a aky by to malo dopad na spotrebu a akceleraciu


Změnou mechaniky podtlakové regulace 2. stupně. :wink:
Dopad na spotřebu by záležel na tvé noze, akcelerace by byla o něco lepší.

Pro začátek můžeš zkusit vyměnit pružinku na táhlu od membrány podtlakové regulace za přiměřeně tvrdší.


14.10.07, 21:37
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
podle mě kromě efektu na spotřebě to bude mít minimální vliv...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


14.10.07, 22:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 403
Bydliště: Nováky SR
Příspěvek 
to je ta pruzina ked sa pozriem na motor tak ta co je hned vydiet kamarat to vola ze vesmirny tanier a keby sa len dotiahol ten nastavovaci srob

_________________
O1 combi Tdi
Felka 1,6GLX 55kw, GABO
120 M


14.10.07, 22:15
Profil
rejpal

Příspěvky: 18263
Příspěvek 
CROWACK píše:
podle mě kromě efektu na spotřebě to bude mít minimální vliv...


Konkrétně tuto úpravu jsem nezkoušel, ale vhodně změněné ovládání druhé komory má znatelný vliv na akceleraci.


14.10.07, 22:16
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
rejpal

Příspěvky: 18263
Příspěvek 
mišo píše:
to je ta pruzina ked sa pozriem na motor tak ta co je hned vydiet kamarat to vola ze vesmirny tanier a keby sa len dotiahol ten nastavovaci srob


Ano, tu pružinku na osce pod vesmírným talířem jsem měl na mysli. Tyto úpravy nejsou tak jednoduché, vyzkoušel jsem několik verzí nuceného otvírání druhé komory, to se neosvědčilo, následně jsem po dlouhém zkoumání došel k úpravě podtlakové automatiky, která se mi osvědčila, ale také má své mouchy...


Naposledy upravil fatal dne 14.10.07, 22:25, celkově upraveno 1



14.10.07, 22:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
fatal píše:
CROWACK píše:
podle mě kromě efektu na spotřebě to bude mít minimální vliv...


Konkrétně tuto úpravu jsem nezkoušel, ale vhodně změněné ovládání druhé komory má znatelný vliv na akceleraci.

to bys mohl rovnou zkusit vyhodit membránu do pryč a ovládat druhej stupeň mechanicky, tak aby se otevíral zároveň s prvním...ale myslím že by to nedělalo dobrotu...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


14.10.07, 22:22
Profil
rejpal

Příspěvky: 18263
Příspěvek 
CROWACK píše:
to bys mohl rovnou zkusit vyhodit membránu do pryč a ovládat druhej stupeň mechanicky, tak aby se otevíral zároveň s prvním...ale myslím že by to nedělalo dobrotu...


Předchozí příspěvek jsem editoval... Zkoušel jsem, mechanika neotevírala komory zároveň, ale postupně. Ideální to opravdu nebylo, mělo to dvě velké mouchy.


14.10.07, 22:28
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 403
Bydliště: Nováky SR
Příspěvek 
a este aky je najlepsi prestih lebo bol som na emisnej a tam my tvrdil ze na volnobeh ma byt od 5 do 12 podla tabuliek ale ze naj je tych 12 podla stroboskopu mam tam teraz 10cca

_________________
O1 combi Tdi
Felka 1,6GLX 55kw, GABO
120 M


14.10.07, 22:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 403
Bydliště: Nováky SR
Příspěvek 
takze myslis to mechanicke nerobyt a co stou pruzinou

_________________
O1 combi Tdi
Felka 1,6GLX 55kw, GABO
120 M


14.10.07, 22:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
mišo píše:
a este aky je najlepsi prestih lebo bol som na emisnej a tam my tvrdil ze na volnobeh ma byt od 5 do 12 podla tabuliek ale ze naj je tych 12 podla stroboskopu mam tam teraz 10cca

na 800ot/min cca 10-11° bez podtlaku...5-7° 120 na stojicim motoru, 105 3-5° na stojicim motoru...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


14.10.07, 22:34
Profil
rejpal

Příspěvky: 18263
Příspěvek 
mišo píše:
a este aky je najlepsi prestih lebo bol som na emisnej a tam my tvrdil ze na volnobeh ma byt od 5 do 12 podla tabuliek ale ze naj je tych 12 podla stroboskopu mam tam teraz 10cca


Předstih záleží na motoru, palivu... Nejlepší je asi zkontrolovat to podle tabulek ve všech otáčkách a pak případně doladit podle toho, jak to jede. Důležité je mít rozdělovač OK, nemít vytahané pružinky, malé vůle atd.


14.10.07, 22:34
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
mišo píše:
takze myslis to mechanicke nerobyt a co stou pruzinou

myslim, že to bude mít vliv na bohatost směsi...od volnoběhu, kdy je směs nejbohatší, se příliš brzkým otevřením druhého stupně změní bohatost ,ať už že se ochudí nebo obohatí, pokaždý směrem od ideálního poměru - lambda=1...
možná bys mohl zkusit jenom vyměnit pružinu vracení klapky druhého stupně za měkčí, ale zase je riziko, že se ti klapka nebude dovírat a z toho plynoucí vysoký volnoběh...
edit: ale nejsem strojař, ber mě s rezervou... :wink:

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


14.10.07, 22:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 403
Bydliště: Nováky SR
Příspěvek 
rozdelovac a motor je po GO

_________________
O1 combi Tdi
Felka 1,6GLX 55kw, GABO
120 M


14.10.07, 22:39
Profil
rejpal

Příspěvky: 18263
Příspěvek 
mišo píše:
takze myslis to mechanicke nerobyt a co stou pruzinou


Na nucené mechanické otevírání se vykašli. S pružinkou je to složité, musí tam být aby se ti nemohl zaseknout "plný plyn" (nejsem si stoprocentně jistý SEDRem, ale na EDSR to hrozilo), ale zároveň je sériová příliš měkká, takže podle mého názoru trošku tvrdší pružinka neuškodí.

Ale nemám to prakticky odzkoušené, takže opatrně. :wink:

Základem je samozřejmě karburátor v dobrém stavu, zadřenou osu druhého stupně žádná úprava nezachrání.


14.10.07, 22:41
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz