Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
chladící kapalina Fiat punto 55S https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7037 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Jura [ 20.10.07, 12:59 ] |
Předmět příspěvku: | chladící kapalina Fiat punto 55S |
Omlouvám se, že nepíši o škodovce, ale přítelkyně má fiata punto rok 98 a chce po mě vyměnit chladící kapalinu. Ale já přesně nevím jak... Hlavně vůbec nevím, jak odpojit tu svorku na hadici co je dole na chladiči...vůbec nevím jaký to má mechanizmus a jak se to povolí. Není tam někde nějaký výpustný šroub? Prosím, jerstli někdo ví tak mi to napište ať to můžu mladé vyměnit a nevypadám jako debil u toho.... Mockrát díky |
Autor: | slovacek.milos [ 20.10.07, 13:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: chladící kapalina Fiat punto 55S |
Jura píše: Omlouvám se, že nepíši o škodovce, ale přítelkyně má fiata punto rok 98 a chce po mě vyměnit chladící kapalinu. Ale já přesně nevím jak... Hlavně vůbec nevím, jak odpojit tu svorku na hadici co je dole na chladiči...vůbec nevím jaký to má mechanizmus a jak se to povolí. Není tam někde nějaký výpustný šroub? Prosím, jerstli někdo ví tak mi to napište ať to můžu mladé vyměnit a nevypadám jako debil u toho.... Mockrát díky přesto že jsem to dělal tak nevím, pokud je tam svorka na jedno použití tam ji vylom a dáš druhou, dole to vypusti, jestli je tam ta pérová stáhneš ji kleštěma, výpusný šroub u fiata si ani nepamatuju miloš |
Autor: | Jarda S. [ 20.10.07, 15:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
výpušták tam neni dělá se to tou hadicí jak říkáš |
Autor: | Jura [ 20.10.07, 15:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
ok...jen strašně nechápu jak funguje ta svorka co drží tu hadici.... |
Autor: | slovacek.milos [ 20.10.07, 16:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jura píše: ok...jen strašně nechápu jak funguje ta svorka co drží tu hadici.... dodělal jsem opel corsa a tam jsem to dělal termospínačem na ventilátor byl dole povolit šel pěkně v pohodě do vyřízlého kanystru 10 l no tu pásku neřeš pokud není ocelová tak ji urvi to by tě kolikrát kleplo co ti výrobci jsou na nás schoni vymyslet miloš |
Autor: | DRYVER [ 20.10.07, 22:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jura píše: ok...jen strašně nechápu jak funguje ta svorka co drží tu hadici.... Tak tu "svorku" nejak popis nebo vyfot a hod to sem. jestli to je ta co ma vw tak ju jednoduse zmackenc sikovkama. Jestli tam je nejaka uviverzalni, tak ju nejak sundej a dej novou kovovou stahovaci (cca 10 kc) |
Autor: | Jura [ 20.10.07, 23:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
DRYVER píše: Jura píše: ok...jen strašně nechápu jak funguje ta svorka co drží tu hadici.... Tak tu "svorku" nejak popis nebo vyfot a hod to sem. jestli to je ta co ma vw tak ju jednoduse zmackenc sikovkama. Jestli tam je nejaka uviverzalni, tak ju nejak sundej a dej novou kovovou stahovaci (cca 10 kc) No těžko to popsat no.... nevypadá to jako ta šroubovací...je to takovej hladkej plechovej pásek, kterej tam má takovou malou karabinku jakoby a myslím, že je tam ještě jedna menší no... celý je to takový docela placatý.. Zkusím, aby to vyfotila...já tam určitě dám jinou, jen nechci nějak poškodit tu hadici při sundávání... Ono to vypadá jakoby když se zapne přeska na pásku od gatí... Snad to nějak lehce půjde |
Autor: | ferrari [ 21.10.07, 09:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Božinku je to jednoducho sťahovacia páska na hadice? Jednoducho plochá páska, kt. zabezpečí, aby hadica tesnila na nátrubku? Ak áno (a neviem, čo iného by to malo byť), tak ju nejako urvi a použi novú, klasickú, so šróbovacím zámkom...pred montážou novej je ale dobré povrch hadice pod páskou jemne natrieť vazelínou - aby sa hadica nehrnula... |
Autor: | Jiri [ 21.10.07, 10:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
ja asi vim co je tam za svorku.. jsou na to potreba takove specialni kleste.... normalne ji rozstrihni a dej tam pak klasickou... |
Autor: | michalkatka [ 21.10.07, 10:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
bože s jednou páskou narobíte toľko rečí, jednoducho ju roztrhni, precvikni, alebo prekúš zubami, ja to cvakám elektrikárskymi cvikačkami a daj tam novú, alebo to kľudne stiahni drôtom, drôtom to dvakrát obtočíš a trocha stiahneš a nepovolí to určite... |
Autor: | Jura [ 22.10.07, 19:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ještě dotaz...co za chladící směs do fiátka? Je to jedno? Nebo musí být něco spešl? |
Autor: | slovacek.milos [ 22.10.07, 19:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
já bych zajel do škodovky a koupil g 11 zelenou, nebo jinou hlavně ne červenou ta se prožírá miloš |
Autor: | Jura [ 22.10.07, 20:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Stejně to ale nechápu.... třeba od SHERONU mají červenou MAXI D potom zelenou EKO na obou napsáno pro celohliníkové motory a sou nejdražší...pak mají ještě modrou G48 a tam není napsáno nic no a pak ještě STABIL to je asi úplně obyč bílá do starých aut... Já bych hned vzal tu červenou, protože ji v autě teď mám třeba já. Se mi to nějak nezdá červená nejdražší a nejhorší? Každopádně co z těhle výronků byste dali do fiata punto a co do felicie 1.6? |
Autor: | slovacek.milos [ 22.10.07, 20:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jura píše: Stejně to ale nechápu.... třeba od SHERONU mají červenou MAXI D potom zelenou EKO na obou napsáno pro celohliníkové motory a sou nejdražší...pak mají ještě modrou G48 a tam není napsáno nic no a pak ještě STABIL to je asi úplně obyč bílá do starých aut... Já bych hned vzal tu červenou, protože ji v autě teď mám třeba já. Se mi to nějak nezdá červená nejdražší a nejhorší? Každopádně co z těhle výronků byste dali do fiata punto a co do felicie 1.6? no jak ti říkám byl jsem velkým propagátorem té červené G 12 měl jsem ji ve feldě viděl jsem na vložku skrz vodní pumpu jak nová, v chladiči jak po výrobě, no ale časem viděl koktávka potečená červená, forík potečený fokus prožrané těsnění nad termostatem, 1.6 felda prožraná okroužek, moje 1.9 na řízkový olej odkapavá červenou , chladič na plastových bocích červený, no fuj to nepotřebujem zelená to je naše barva ta červená si fšimni i i na semaforech to je brzda provozu i komunisti jeli na červenou a dojeli do prdele , prostě juro dej tomu zelenou miloš |
Autor: | Jura [ 22.10.07, 21:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: Jura píše: Stejně to ale nechápu.... třeba od SHERONU mají červenou MAXI D potom zelenou EKO na obou napsáno pro celohliníkové motory a sou nejdražší...pak mají ještě modrou G48 a tam není napsáno nic no a pak ještě STABIL to je asi úplně obyč bílá do starých aut... Já bych hned vzal tu červenou, protože ji v autě teď mám třeba já. Se mi to nějak nezdá červená nejdražší a nejhorší? Každopádně co z těhle výronků byste dali do fiata punto a co do felicie 1.6? no jak ti říkám byl jsem velkým propagátorem té červené G 12 měl jsem ji ve feldě viděl jsem na vložku skrz vodní pumpu jak nová, v chladiči jak po výrobě, no ale časem viděl koktávka potečená červená, forík potečený fokus prožrané těsnění nad termostatem, 1.6 felda prožraná okroužek, moje 1.9 na řízkový olej odkapavá červenou , chladič na plastových bocích červený, no fuj to nepotřebujem zelená to je naše barva ta červená si fšimni i i na semaforech to je brzda provozu i komunisti jeli na červenou a dojeli do prdele , prostě juro dej tomu zelenou miloš škoda, že se nedělaj oranžový...takovej nějakej zlatej střed, když mluvíš o tom semaforu... Jinak přesvědčil jsi mě... Dám tam zelenej ať nejsem brzda provozu...Díky:) |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |