Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

moc mi to žere
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=705
Stránka 1 z 2

Autor:  solista [ 26.4.06, 18:39 ]
Předmět příspěvku:  moc mi to žere

Co se dá dělat s motorem, kterej mi fakt hodně žere. Mam 120LS, motor najeto cca 44000. Vyrachtanej řetěz. Chtěl bych to přidusit. Přijde mi, že spotřeba je přes 10l/100km. A to s tim jezdim fakt slušně. Při ostřejší jízdě si to bere klidně i okolo 17l. Dá se s tim něco dělat nebo vyměnit motor?

Autor:  pepa [ 26.4.06, 18:53 ]
Předmět příspěvku: 

Když jsem měl 120-ku a najeto okolo 40tis. po GO tak na delší trasi brala okolo 6 litru.
To je jako bys jezdil na sitič.

Autor:  kdoasi [ 26.4.06, 19:31 ]
Předmět příspěvku:  seridit

Samozrejme se s tim da neco delat, treba nechat seridit predstih, karburator (bohatost smesi, hladina v plovakove komore) a zkontrolovat - vymenit vzduchovy filtr - tyto tri veci minimalne. Za predpokladu, ze ti nekde necinta benzin z hadice. Jinak jde pokracovat - vule ventilu, kontakty prerusovace, VN kabely, svicky, olej s filtrem, retez ... aby motor spolehlive fungoval.

Nez s tim zacnes neco delat, nech zkontrolovat kompresni tlaky valcu, jestli to ma vubec cenu (pred merenim nutno nastavit spravnou vuli ventilu).

Autor:  Viky [ 26.4.06, 21:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: seridit

kdoasi píše:
Samozrejme se s tim da neco delat, treba nechat seridit predstih, karburator (bohatost smesi, hladina v plovakove komore) a zkontrolovat - vymenit vzduchovy filtr - tyto tri veci minimalne. Za predpokladu, ze ti nekde necinta benzin z hadice. Jinak jde pokracovat - vule ventilu, kontakty prerusovace, VN kabely, svicky, olej s filtrem, retez ... aby motor spolehlive fungoval.

Nez s tim zacnes neco delat, nech zkontrolovat kompresni tlaky valcu, jestli to ma vubec cenu (pred merenim nutno nastavit spravnou vuli ventilu).

A taky zkontroluj, jestli ti nezustava viset nejaka brzda.

Autor:  Peter50kw [ 30.4.06, 10:20 ]
Předmět příspěvku: 

17 litrov - to ti musi tiect nejaka hadica. Motor nieje mozne tak nastavit aby aj isiel aj zral 17 litrov. Keby to robila brzda tak sa z nej musi dymit.

Autor:  kachnis [ 30.4.06, 20:28 ]
Předmět příspěvku: 

bratrankovo manzelka ma 105ku, je doopravdy dobre serizena, emise, ventily, odtrh..a zere od 15 do 18ti...protoze do prace jede 3km po meste a sytic skoro nesundava... takze pokud nejezdis takhle, tak zkus rozebrat tu komurku, kde tahas za sytic...

Autor:  hans [ 1.5.06, 10:32 ]
Předmět příspěvku: 

Se 105kou po městě kolem 15 litrů??!! To snad ani nejde, ne? Já si stěžoval, že mi moje předchozí 105 žrala při krátkých jízdách cca 10, ale na tohle nemám!

Autor:  fatal [ 1.5.06, 10:43 ]
Předmět příspěvku: 

hans píše:
Se 105kou po městě kolem 15 litrů??!! To snad ani nejde, ne? Já si stěžoval, že mi moje předchozí 105 žrala při krátkých jízdách cca 10, ale na tohle nemám!

Když zapomeneš, že máš v převodovce i 3. a 4. převodový stupeň... :wink:

Autor:  Ondra [ 1.5.06, 10:57 ]
Předmět příspěvku:  žrout

no to s tema kvaltama neni od veci čoveče řadiš vubec?A esi jo tak se mrkni esi ti dobre zavira sitič a seřid si hladinu v plovajove komore.10 litru muze byt normalni spotreba podle toho jak človej jezdy,ale 17!!! to auto se musi bud opit v benzinu,mit deravou nadrž a nebo si neumiš spočitat spotrebu.Se spotrebou 17 by to snad ani nejelo nebo bys lital 190 na 7000ot

Autor:  solista [ 1.5.06, 12:39 ]
Předmět příspěvku: 

No, možná je ěch 17 přitaženejch za vlasy. Ale těch 10 při normální jízdě si to vezme. A to nejezdim jak prase. Sitič je v pohodě. Jezdim dycky bez něj. Motor nevytáčim a nedržim nohu na podlaze. Jinak díky za rady. Nechám si změřit ty tlaky a dyžtak si seženu jinej motor.

Autor:  Ondra [ 1.5.06, 12:46 ]
Předmět příspěvku:  žrout

Tak to mi ten starej pak dej ja si ho rad vezmu,protoze mu nespis vubec nic neni.Nestači jen tu pačku od sitiče dat dolu musis se podivat esi se to vraci taky na karbecu

Autor:  solista [ 1.5.06, 13:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: žrout

Ondra píše:
Tak to mi ten starej pak dej ja si ho rad vezmu,protoze mu nespis vubec nic neni.Nestači jen tu pačku od sitiče dat dolu musis se podivat esi se to vraci taky na karbecu
Jo, vrací, tim sem si naprosto jistej.

Autor:  ferrari [ 1.5.06, 14:27 ]
Předmět příspěvku: 

Prajem dobry den:

No, pokiaľ auto papá 17l, oplatí sa dať motor preveriť na testeri - myslím, že stačí emisie - tu by sa mala odhaliť prvotná príčina, teda či ide o spomínaný únik benzínu, alebo či ho ozaj motor žerie (ale treba otestovať motor nielen pri voľnobežných otáčkach). Ak ukáže tester správne hodnoty; potom je na čase sa zamyslieť nad únikom benzínu (ale to by zasa mal byť citeľný zápach benzínu) a potom aj brzdy (ale to by tá brzda ozaj musela piecť...). Ak ukáže tester niečo mimo - potom je možností hneď niekoľko, ale pravdepodobne buď bude chyba v karburátore, alebo pri samotnom spaľovaní (ventily, celkovo kompresia)...a vôbec, nejde na 3 valce....ale to by malo byť cítiť...ozaj, celkovo, ako sa auto javí výkonovo - normálne? alebo ho dusí....aku max. rýchlosť dosiahne....??? chýbajú informácie...podľa mojich skúseností 120 ka na dlhšej trase papá aj pri 150 000 km okolo 6l (aj pri svižnej jazde - svižnej, nie brutálnejň...

Autor:  Lukas [ 1.5.06, 15:25 ]
Předmět příspěvku: 

17 litru... no a ja se tady hrozim ze mi Rapidek bere 9l/100km a to jezdim skoro porad sam, maximalne ve 2 ve 2000-3500ot. Ale i tak je to dost-ted v tomhle pocasi je celkem problem to nahodit-chova se to jak prechlastane, zahrate je to v pohode. Kdyz prijedu a motor je zahraty tak je trochu citit benzin, ale unik sem nikde nezpozoroval, sytic se taky zavira, ventily serizene.... Jedine co je treba udelat, jsou rozvody, myslite, ze ty v tom delaji az takovy bordel?

Autor:  solista [ 1.5.06, 18:12 ]
Předmět příspěvku: 

ferrari píše:
Prajem dobry den:

No, pokiaľ auto papá 17l, oplatí sa dať motor preveriť na testeri - myslím, že stačí emisie - tu by sa mala odhaliť prvotná príčina, teda či ide o spomínaný únik benzínu, alebo či ho ozaj motor žerie (ale treba otestovať motor nielen pri voľnobežných otáčkach). Ak ukáže tester správne hodnoty; potom je na čase sa zamyslieť nad únikom benzínu (ale to by zasa mal byť citeľný zápach benzínu) a potom aj brzdy (ale to by tá brzda ozaj musela piecť...). Ak ukáže tester niečo mimo - potom je možností hneď niekoľko, ale pravdepodobne buď bude chyba v karburátore, alebo pri samotnom spaľovaní (ventily, celkovo kompresia)...a vôbec, nejde na 3 valce....ale to by malo byť cítiť...ozaj, celkovo, ako sa auto javí výkonovo - normálne? alebo ho dusí....aku max. rýchlosť dosiahne....??? chýbajú informácie...podľa mojich skúseností 120 ka na dlhšej trase papá aj pri 150 000 km okolo 6l (aj pri svižnej jazde - svižnej, nie brutálnejň...
jak jsem řikal, 17l sem přehnal, ale přes těch 10 to jo. Výkon? Přijde mi, že to táhne dobře. I od spoda. Na výkon jsem s tim udělal 105L, takže to je docela normální. Max. rychlost. No, tachometr mi ukazoval 150, ale kolik to bylo. Těžko říct.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/