Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 04:04



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
 nestartuje motor na LPG, nějaké nápady? :) 
Autor Zpráva

Příspěvky: 212
Bydliště: Praha, Ostrava
Příspěvek nestartuje motor na LPG, nějaké nápady? :)
Nemohu nastartovat Š105 na plyn - nelze nastartovat ani teplé ani studené, pokud za jízdy přepnu z benzínu na plyn, auto jede, ale motor občas vynechá - škubne. Při vyřazení na neutrál zdechne. Plynu je plná nádrž. Na benzín vše bez problému. Nenapadá někoho, kde může být zrada?

Motor přestal startovat poté, co jsem nastavil vůli ventilů a dotáhl uvolněný odpojovač trysky běhu naprázdno, ale tyto úkony by s problémem snad neměly souviset.


7.8.06, 23:04
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 130
Bydliště: Šumperk
Příspěvek Re: nestartuje motor na LPG, nějaké nápady? :)
kdoasi píše:
Nemohu nastartovat Š105 na plyn - nelze nastartovat ani teplé ani studené, pokud za jízdy přepnu z benzínu na plyn, auto jede, ale motor občas vynechá - škubne. Při vyřazení na neutrál zdechne. Plynu je plná nádrž. Na benzín vše bez problému. Nenapadá někoho, kde může být zrada?

Motor přestal startovat poté, co jsem nastavil vůli ventilů a dotáhl uvolněný odpojovač trysky běhu naprázdno, ale tyto úkony by s problémem snad neměly souviset.


Možná máš moc chudou směs na plyn zkus zvětšit bohatost tím šroubkem na zplynovači, je možné že je zasraná membrána a proto to dělá. Mě dělal problém odpojovač volnoběhu tak jsem ho vydělal a dal tam šroub. Pokud chcípeš auto na plyn tak ho nepotřebuješ, ale pokud na benzín je vše OK tak je problém spíš v plynu.


8.8.06, 05:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Zkontroluj podtlakovou hadici co ovládá membránu, jestli není někde prasklá nebo netěsní. A taky ten šroub na tlustý hadici od zplyňovače (někdo mi říkal, že by měl být 3 až 3,5 otoček od úplného zavření).

Neměnils náhodou i vzduchový filtr?

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


8.8.06, 06:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 212
Bydliště: Praha, Ostrava
Příspěvek 
Sláva už to mám! :) Pod víčkem rozdělovače byla zkondenzovaná voda. Zajímavé, že na benzín se to neprojevilo, každopádně teď už to jede jak má. Stejně ale díky za nápady.


8.8.06, 10:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 58
Příspěvek 
Na benzin se to neprojevovalo, protoze u nej neni potreba na preskok jiskry tak vysoke napeti jako u plynu - a tam uz si to napeti naslo cestu pres vlhkost na vicko. Tot cele vysvetleni, pokud to tedy bylo jen tim vickem...


8.8.06, 23:14
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 5 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz