Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

fa136+130
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7134
Stránka 1 z 1

Autor:  škodař [ 24.10.07, 20:30 ]
Předmět příspěvku:  fa136+130

mám doma blok favorit 136+válce písty ojnice včka hlava...a mám kliku ze 130ky kterou bych tam chtěl dát kvůlu dírám na setrvák a vanu,koš a rozdělovat ze 130 bude to pasovat??

Autor:  Matthes [ 24.10.07, 20:35 ]
Předmět příspěvku: 

Melo by to byt OK :)

Autor:  slovacek.milos [ 24.10.07, 20:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: fa136+130

škodař píše:
mám doma blok favorit 136+válce písty ojnice včka hlava...a mám kliku ze 130ky kterou bych tam chtěl dát kvůlu dírám na setrvák a vanu,koš a rozdělovat ze 130 bude to pasovat??


třeba jo ale jak dlouho to pojede miloš

Autor:  škodař [ 24.10.07, 21:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: fa136+130

slovacek.milos píše:
škodař píše:
mám doma blok favorit 136+válce písty ojnice včka hlava...a mám kliku ze 130ky kterou bych tam chtěl dát kvůlu dírám na setrvák a vanu,koš a rozdělovat ze 130 bude to pasovat??


třeba jo ale jak dlouho to pojede miloš
dostal sem to zadarmo motor 136ůdajně zapečenej normálně sem ho golou protočil ve válcích nic ani obtiskli kroužky ani rýhy ale kroužky dám nový maj velkou mezeru jinak se docela bojím tý kliky abych nepohl rozvodama jak ju budu měnit je na to nějaký fígl?? a ještě budu muset sehnat sací a výfukový potrubý nemátě někdo navíc??

Autor:  Matthes [ 24.10.07, 21:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: fa136+130

škodař píše:
slovacek.milos píše:
škodař píše:
mám doma blok favorit 136+válce písty ojnice včka hlava...a mám kliku ze 130ky kterou bych tam chtěl dát kvůlu dírám na setrvák a vanu,koš a rozdělovat ze 130 bude to pasovat??


třeba jo ale jak dlouho to pojede miloš
dostal sem to zadarmo motor 136ůdajně zapečenej normálně sem ho golou protočil ve válcích nic ani obtiskli kroužky ani rýhy ale kroužky dám nový maj velkou mezeru jinak se docela bojím tý kliky abych nepohl rozvodama jak ju budu měnit je na to nějaký fígl?? a ještě budu muset sehnat sací a výfukový potrubý nemátě někdo navíc??


12 cepu mezi dulcikama ... to je v poho rozvodu se neboj spis dbej na cistotu kluznych loziske, ale obavam se stejne jako Milos ze to nevydrzi dlouho ... ale jezdit by to melo. Aspon chvili :)

Autor:  škodař [ 24.10.07, 21:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: fa136+130

Matthes píše:
škodař píše:
slovacek.milos píše:
škodař píše:
mám doma blok favorit 136+válce písty ojnice včka hlava...a mám kliku ze 130ky kterou bych tam chtěl dát kvůlu dírám na setrvák a vanu,koš a rozdělovat ze 130 bude to pasovat??


třeba jo ale jak dlouho to pojede miloš
dostal sem to zadarmo motor 136ůdajně zapečenej normálně sem ho golou protočil ve válcích nic ani obtiskli kroužky ani rýhy ale kroužky dám nový maj velkou mezeru jinak se docela bojím tý kliky abych nepohl rozvodama jak ju budu měnit je na to nějaký fígl?? a ještě budu muset sehnat sací a výfukový potrubý nemátě někdo navíc??


12 cepu mezi dulcikama ... to je v poho rozvodu se neboj spis dbej na cistotu kluznych loziske, ale obavam se stejne jako Milos ze to nevydrzi dlouho ... ale jezdit by to melo. Aspon chvili :)
to neva je na na kabrioleta stejně se zachvili rozpadne je to jenom tak na blbosti...ale chci aby to mnělo tah aspon chvíli.... a ty klikovky jsou teda ůplně stejný jo?? mám problém ta druhá klika byla ůdajně na přebrusu a pak jezdila pár tisíc kilometrů v autě a pak odešla hlava...kámoš ten motor rozdělával a tak mi nabýdl tu kliku ale problém je ten že neoznačil šálky jaká je šance že to zadřu dyž je přehodím??

Autor:  Matthes [ 24.10.07, 21:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: fa136+130

škodař píše:
to neva je na na kabrioleta stejně se zachvili rozpadne je to jenom tak na blbosti...ale chci aby to mnělo tah aspon chvíli.... a ty klikovky jsou teda ůplně stejný jo?? mám problém ta druhá klika byla ůdajně na přebrusu a pak jezdila pár tisíc kilometrů v autě a pak odešla hlava...kámoš ten motor rozdělával a tak mi nabýdl tu kliku ale problém je ten že neoznačil šálky jaká je šance že to zadřu dyž je přehodím??



Zadrit snad ne, spis to bude klepat a rachotit, rekneme ze par set km to najede snad :) Hlavne aby to po smontovani slo volne ruco otacet (bez svicek), pak to chvili vydrzi :)

Autor:  škodař [ 24.10.07, 21:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: fa136+130

Matthes píše:
škodař píše:
to neva je na na kabrioleta stejně se zachvili rozpadne je to jenom tak na blbosti...ale chci aby to mnělo tah aspon chvíli.... a ty klikovky jsou teda ůplně stejný jo?? mám problém ta druhá klika byla ůdajně na přebrusu a pak jezdila pár tisíc kilometrů v autě a pak odešla hlava...kámoš ten motor rozdělával a tak mi nabýdl tu kliku ale problém je ten že neoznačil šálky jaká je šance že to zadřu dyž je přehodím??



Zadrit snad ne, spis to bude klepat a rachotit, rekneme ze par set km to najede snad :) Hlavne aby to po smontovani slo volne ruco otacet (bez svicek), pak to chvili vydrzi :)
jj to je mi jasný pár motorů už sem s tatíkem poskládat sice jeden byl s ursusa kompletní generálka a ten hruhej něco jako HTP tříválcovej nafťák z bobka tam sme dávali novy vložky písty generálka hlav a vůle na rozvodových kolech a náhon vstřikovacího čepradla....... doufám že tadykten motor taky nějak zvládnem :lol:

Autor:  škodař [ 25.10.07, 11:19 ]
Předmět příspěvku: 

zatím díky za veše cené rady neska dovezu nějaký díli z tý 130 a pomulu se do toho pustím.....

Autor:  škodař [ 25.10.07, 17:10 ]
Předmět příspěvku: 

takže ta klika je na 100%záměná?? stejný průměry kluzných ložisek a stejnej zdvih???

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/