Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Škubání
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7177
Stránka 1 z 2

Autor:  s.o.l.o [ 27.10.07, 17:42 ]
Předmět příspěvku:  Škubání

Mám Rapida 135 - originál! Nevim jak dlouho už to je, ale motor mi jen za jízdy pořád jen tak poškubával a měl nepravidelný chod. Volnoběh držel bez potíží. Jen při stálých otáčkách škubal jako blázen a když jsem šlápl plnej plyn tak škubl a až pak se rozjížděl. Jenže najednou to začlo škubat víc a dokonce i zhasínat motor i když už je na provozních teplotách (voda 80°, olej 90°). Prostě pustim plyn a motor okamžitě zhasne. Ale ve vysokých otáčkách (nad 3500/min) běží naprosto čistě a když mu šlápnu plnej tak táhne a jede jako vystřelenej, ani to neškubne a hned to jede! Prostě neumí najednou jezdit v nízkých otáčkách! Nevim co by to mohlo být. Zkoušely jsme měnit kondenzátor, kontakty, kabely, svíčky, cívku, komplet celej rozdělovač. Zkoušely jsme odpojovat podtlakovou hadici k posilovači brzd, jestli nesaje vzduch odněkud a dělalo to pořád. Karbec byl komplet rozebrán a seřízen. Těsnění je všude nové, takže je malá pravděpodobnost, že by se tak rychle prošlehlo. Nesetkal se někdo už s takovýmhle případem, jsem už z toho fakt na větvy, hledáme to už asi 3 měsíce. Děkuji za jakoukoliv radu.

Autor:  slovacek.milos [ 27.10.07, 17:45 ]
Předmět příspěvku:  Re: Škubání

s.o.l.o píše:
Mám Rapida 135 - originál! Nevim jak dlouho už to je, ale motor mi jen za jízdy pořád jen tak poškubával a měl nepravidelný chod. Volnoběh držel bez potíží. Jen při stálých otáčkách škubal jako blázen a když jsem šlápl plnej plyn tak škubl a až pak se rozjížděl. Jenže najednou to začlo škubat víc a dokonce i zhasínat motor i když už je na provozních teplotách (voda 80°, olej 90°). Prostě pustim plyn a motor okamžitě zhasne. Ale ve vysokých otáčkách (nad 3500/min) běží naprosto čistě a když mu šlápnu plnej tak táhne a jede jako vystřelenej, ani to neškubne a hned to jede! Prostě neumí najednou jezdit v nízkých otáčkách! Nevim co by to mohlo být. Zkoušely jsme měnit kondenzátor, kontakty, kabely, svíčky, cívku, komplet celej rozdělovač. Zkoušely jsme odpojovat podtlakovou hadici k posilovači brzd, jestli nesaje vzduch odněkud a dělalo to pořád. Karbec byl komplet rozebrán a seřízen. Těsnění je všude nové, takže je malá pravděpodobnost, že by se tak rychle prošlehlo. Nesetkal se někdo už s takovýmhle případem, jsem už z toho fakt na větvy, hledáme to už asi 3 měsíce. Děkuji za jakoukoliv radu.


asi velký přžedstih a spoustajiných vychytávek miloš

Autor:  Šemik [ 27.10.07, 17:46 ]
Předmět příspěvku: 

Prohnuté víko karburátoru, měl jsme to taky :wink:

Autor:  s.o.l.o [ 27.10.07, 17:53 ]
Předmět příspěvku: 

Předstih jsme zkoušely od 0° až do 10° a dělalo to furt to samé, takže to to není, a víko karburátoru mám rovný, s tim nic není, karburátor je taky rovnej, prohnutýho není nic, to můžu říct zcela jistě. Ale i tak zatim děkuju :-)

Autor:  slovacek.milos [ 27.10.07, 18:17 ]
Předmět příspěvku: 

s.o.l.o píše:
Předstih jsme zkoušely od 0° až do 10° a dělalo to furt to samé, takže to to není, a víko karburátoru mám rovný, s tim nic není, karburátor je taky rovnej, prohnutýho není nic, to můžu říct zcela jistě. Ale i tak zatim děkuju :-)


mě vadí ty přehazovačky přehazuješ díly které jsou nové i staré a nevíš zda plní funkci kterou mají já znám borce který přehodil celý motor protože si nevěděl rady a bylo to v zapalovací cívce, mezizávitový srat na sekundárním vinutí, jestli jsi přesvědčený o předstihu měřili jste ho stroboskopem na řemenici? a byl pořád stejný nebo to lítalo plus mínus autobus při konstatních otáčkách, co úhel sepnutí byl v poloze p příslušného kontaktu nebo to pálilo v půli cesty, co dopor primáru a sekundáru a tak miloš

Autor:  s.o.l.o [ 27.10.07, 18:59 ]
Předmět příspěvku: 

No takhle, vždycyk jsme vyměnily jen jeden díl a vyzkoušely to, daly ho zpět a zase jinej, takže bych řekl, že se vyzkoušela funkčnost všech součástí. Stroboskopem jsme to měřily, a lítalo to tak jak u každýho motoru. Při konstantních otáčkách to lítá +/- 4° od ideálních hodnot! Nevim jestli je to dobře když to takhle lítá, ale zatim to dělal každej motor co jsme měřily, ale bylo jich už docela dost těch motorů co jsme měřily a všechny to dělaly stejně... A neškubaly! Úhel sepnutí je správnej, odtrh je správně nastavenej. Ale to je furt stejně už půl roku, s tim se nic nedělalo, krom toho že se kontakty měnily. Nastavení je furt stejný, ale škube to poslední 3 měsíce. Předtim se stejným nastavením to jezdilo parádně, bez škubnutí!

Autor:  Šemik [ 27.10.07, 19:01 ]
Předmět příspěvku: 

Ja si furt myslím že je to ten karburátor, prohnuté víko.. :roll: Máš filtr box uchycený pružinami ze zadních brzd nebo přes ten pitomý dlouhý M6 šroub do víka?

Autor:  s.o.l.o [ 27.10.07, 19:13 ]
Předmět příspěvku: 

Víko není prohnutý! Nemám to šroubem, to tam nikdy nebylo. Já to mám z výroby trošku jinak, na takovou packu jako ten boční plastovej dekl. Jestli chceš tak ti pošlu foto, dej mi email.

Autor:  Šemik [ 27.10.07, 19:16 ]
Předmět příspěvku: 

s.o.l.o píše:
Víko není prohnutý! Nemám to šroubem, to tam nikdy nebylo. Já to mám z výroby trošku jinak, na takovou packu jako ten boční plastovej dekl. Jestli chceš tak ti pošlu foto, dej mi email.


Aha, už vím co myslíš :shock: sorry, to jsem si neuvědomil že to tahle má i 135 :oops: :oops: :oops:

Autor:  s.o.l.o [ 27.10.07, 19:17 ]
Předmět příspěvku: 

tak mi ho nedávej, jsem si všiml, že tu je :-)

Autor:  slovacek.milos [ 27.10.07, 19:17 ]
Předmět příspěvku: 

s.o.l.o píše:
Víko není prohnutý! Nemám to šroubem, to tam nikdy nebylo. Já to mám z výroby trošku jinak, na takovou packu jako ten boční plastovej dekl. Jestli chceš tak ti pošlu foto, dej mi email.


tak začneme s hodnotama kolik kilohmů mají jednotlivé kabely a při měření je potřeba s nimi hýbat kolik má palec a stopro neprobíjí do hřídele rozdělovače miloš

Autor:  slovacek.milos [ 27.10.07, 19:24 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Ja si furt myslím že je to ten karburátor, prohnuté víko.. :roll: Máš filtr box uchycený pružinami ze zadních brzd nebo přes ten pitomý dlouhý M6 šroub do víka?


máš prohlé víčko tím myslíš asi že ti sání přisává nějakou škvírou o konstantní velikosti konstatní proud vzduchu který teoreticky nijak nepulzuje a dochází ke škubání to je asi blbost ne? třeba kdyby to střílelo že by to měnilo bohatost směsi to by snad ještě šlo ale jen škubalo ? miloš

Autor:  Šemik [ 27.10.07, 19:26 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
Šemik píše:
Ja si furt myslím že je to ten karburátor, prohnuté víko.. :roll: Máš filtr box uchycený pružinami ze zadních brzd nebo přes ten pitomý dlouhý M6 šroub do víka?


máš prohlé víčko tím myslíš asi že ti sání přisává nějakou škvírou o konstantní velikosti konstatní proud vzduchu který teoreticky nijak nepulzuje a dochází ke škubání to je asi blbost ne? třeba kdyby to střílelo že by to měnilo bohatost směsi to by snad ještě šlo ale jen škubalo ? miloš


No různě to tam hapruje, nepovim ti přesně jak. netěsní nějaký kanálky a tak.. :roll:

No poté co jsem jej vyměnil tak to škubání přestalo :)

Autor:  s.o.l.o [ 27.10.07, 19:31 ]
Předmět příspěvku: 

Kolik kiloohmů mají kabely? A čeho palec má kolik? Kabely určitě neprobíjí, protože jsem zkoušel troje, a že by všechny dělaly to samé se mi nezdá...

Autor:  Šemik [ 27.10.07, 19:33 ]
Předmět příspěvku: 

s.o.l.o píše:
Kolik kiloohmů mají kabely? A čeho palec má kolik? Kabely určitě neprobíjí, protože jsem zkoušel troje, a že by všechny dělaly to samé se mi nezdá...


Taky jaký odpor má palec :wink: Jinak koukal jsem z těch fotek že máš tuning víčko, nemůže být třeba probité, popř ten palec?

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/