Škubání favorita 135 karburátor
Autor |
Zpráva |
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
Škubání favorita 135 karburátor
Sice se to řeší jinde, ale u Rapida, tam je to trochu jiné.
Chtěl bych se zeptat mám favorita karburátor a když jedu konstantní rychlostí, třeba ve městě, tak po párset metrech mě auto cukne (jen trochu) a tak 300metrů nic a potom zase je to dost nepravidelné někdy jednou někdy dvakrát za sebou, ale když přidávám tak je to v pohodě, když podřazuji, tak plyn se vrací na volnoběh taky dobře, ale špatně drží volnoběh, někdy na 600ot, tak jsem seřídil volnoběh, teď drží na 900ot, ale někdy na 750 někdy na 600 a někdy zase 1000ot a někdy přímo zhasne, ale plyn se vrací na volnoběh tak jak má. Předstih seřízen, rozdělovač jak palec, tak vičko vyměněný. Ale ještě jsem neměřil odpor kabelů. Když auto nastartuju, tak mě přijde, že pořád nějaký válec vynechává.
Rozdělal jsem všechny svíčky (nové asi měsíc) a tři byly krásně vypálené vůbec nejsou černé a poslední je taky sice pěkně vypálená jako ostatní, ale je na jedné straně záporné elektrody trochu jakoby spálená jen asi 3mm přímo na rohu. Je možné, že by to bylo kabelem k této svíčce?
Jinak chytá ukázkově.
Děkuji za odpovědi.
|
28.10.07, 17:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
No já bych tipoval, že tohle cukání by mohla mít na svědomí moc bohatá směs...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
28.10.07, 17:51 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
CROWACK píše: No já bych tipoval, že tohle cukání by mohla mít na svědomí moc bohatá směs...
To asi ne, protože jsem to měl před týdnem na seřízení na emisích, takže pokud to úplně nezvorali, tak by to mělo být seřízený a svíčky černý nejsou jsou krásně světle šedý a izolátor je čistý, takže směs bohatá asi nebude. Všechny svíčky jsou dobrý jen jedna je na kraji na záporné elektrodě trochu jako spálená jen trochu a na povrchu vypadá to jako kdyby přes úzký drát tekl větší proud a drát se začal trochu pálit, tak asi to vypadá. Svíčky jsou měsíc staré.
|
28.10.07, 18:29 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
nj seřizování na emisích je peklo
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
28.10.07, 18:35 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
Sadra17 píše: nj seřizování na emisích je peklo
To sice je, ale kdyby byla směs bohatá, tak by svíčky byly tmavší nebo černý a všechny zhruba stejný. Nikde to nepodfukuje nenasává falešný vzduch a vzduchový filtr vyměněný a dělá to pořád. Všechny elektrické kontakty očištěny a nebo předělány (vyzkoušel jsem jestli vedou na 100% a vedly.
Nevíte čím jiným by to ještě bylo? Jen ten jeden válec jinak všechny jsou dobré.
Ještě mě napadlo je možné, že by do toho jednoho válce nepřitékalo moc benzínu? Může se to před ventilem někde třeba ucpat než nateče do válců? Protože ta svíčka je šedá jen trochu spíš je čistější než u těch ostatních.
|
28.10.07, 18:43 |
|
|
kvakorius
Příspěvky: 60 Bydliště: Hodonínsko
|
Něco podobného jsem měl i já, auto sem tam cuklo při stejnoměrné jízdě. Cukání časem zvýšilo frekvenci a pak bác, auto zastavilo. Po pů hodině zase naskočilo a potom dlouho nic. Po čase opět cukání a to samé jak jsem popsal. Dělala to snímací cívka rozdělovače! Po její výměně auto přestalo pocukávat, jeto asi rok a půl a pořád nic, auto šlape. Před tím jsem byl taky zaměřený na karbec a svíčky. Radek.
_________________ Fanouš 89. - 136 L - LPG - GO-OK
Absolutní spokojenost.
|
28.10.07, 19:57 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
kvakorius píše: Něco podobného jsem měl i já, auto sem tam cuklo při stejnoměrné jízdě. Cukání časem zvýšilo frekvenci a pak bác, auto zastavilo. Po pů hodině zase naskočilo a potom dlouho nic. Po čase opět cukání a to samé jak jsem popsal. Dělala to snímací cívka rozdělovače! Po její výměně auto přestalo pocukávat, jeto asi rok a půl a pořád nic, auto šlape. Před tím jsem byl taky zaměřený na karbec a svíčky. Radek.
Děkuji za nápad, ale zajímalo by mě jestli v domácích podmínkách se to dá vyměnit a pokud možno rovnou na autě, abych ten rozdělovač nemusel vyndávat z auta. Nemáš nějaký popis výměny s obrázkama?
A měl jsi svíčky černý a nebo krásně světle šedý jak mají být.
|
28.10.07, 20:41 |
|
|
kvakorius
Příspěvky: 60 Bydliště: Hodonínsko
|
p20k píše: kvakorius píše: Něco podobného jsem měl i já, auto sem tam cuklo při stejnoměrné jízdě. Cukání časem zvýšilo frekvenci a pak bác, auto zastavilo. Po pů hodině zase naskočilo a potom dlouho nic. Po čase opět cukání a to samé jak jsem popsal. Dělala to snímací cívka rozdělovače! Po její výměně auto přestalo pocukávat, jeto asi rok a půl a pořád nic, auto šlape. Před tím jsem byl taky zaměřený na karbec a svíčky. Radek. Děkuji za nápad, ale zajímalo by mě jestli v domácích podmínkách se to dá vyměnit a pokud možno rovnou na autě, abych ten rozdělovač nemusel vyndávat z auta. Nemáš nějaký popis výměny s obrázkama? A měl jsi svíčky černý a nebo krásně světle šedý jak mají být.
Svíčky jsem měl dobré.Rozdělovač vyndávat nemusíš,já to měnil doma. Ta cívka je hned pod tou hvězdou v rozdělovači,tu hvězdu drží jenom segrovka.Ta cívka je ta věc do které vede ten stíněný drát,ten je součástí cívky. po výměně jsem nastavil pouze předstih a auto jelo.Obrázky Ti bohužel nepošlu nemám to jek nafotit - bohužel.Jedině pohledat řez rozdělovačem ten jsem někde vyděl ale nevím kde.A nebo Ti ho snad sem někdo přidá,možná i s přesným postupem výměny cívky. Radek.
_________________ Fanouš 89. - 136 L - LPG - GO-OK
Absolutní spokojenost.
|
29.10.07, 11:40 |
|
|
lubo_s
Příspěvky: 33 Bydliště: Košice
|
Mne to robilo gumové tesnenie pod karburátorom. Pozasilikonovaní chvíľu pokoj a po výmene sa to už neprejavilo. Na starom bola malá prasklina. S autom cukalo len pri ustálenej rýchlosti.
|
29.10.07, 21:45 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
mne také šklabanie pri ustálenej rýchlosti (auto prakticky bez záberu) robila vôľa v oske klapky 2 komory, keď na karbeci vyskúšam pokývať s oskou pri tom mechanizme podtlakovej membrány tak cítiť vôľu, také jemné klepanie, odstrániť sa dá jedine výmenou karbecu, alebo repasom ktorý záhŕňa vyfrézovanie väčšej diery na osku a nalisovanie takej vsuvky...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
30.10.07, 18:03 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
Potřebuji poradit teď začal vynechávat i ve volnoběhu (asi nějaký válec nebo všechny na střídačku nevím), ale při vyšších otáčkách asi 3000 žádné cukání cítit není ani to že by to vynechávalo. Těsnění jsou nové,kabely ke svíčkám, palec, svíčky, zapalovací cívka. Předstih seřízený.
Měřil jsem tlaky ve válcích a dva válce mají docela nízký tlaky nemohlo by to být tím? Jak se to projeví když jsou nízký tlaky ve válcích? Ještě tam jsou takový horší rozvody jestli by to nemohlo být tím.
Jediný v čem se nikdo nehrabal byl rozdělovač. Myslíte když by to byl rozdělovač, tak by se to takhle chovalo a nebo by to bylo něčím jiným a nebo nějaká chyba v tom co jsem napsal výše.
Děkuji.
|
5.11.07, 10:08 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Před návštěvou ME to dělalo taky?
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
5.11.07, 11:16 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
Nepér píše: Před návštěvou ME to dělalo taky?
Taky to dělalo i když zase ne tolik, protože ecotronic to dokázal trochu vyrovnat. Kolísal (když tam byl ecotronic) asi 100ot a když teď je tam karburátor, tak kolísá asi 200ot. Musel jsem zvýšit otáčky na 1000 aby to nechcípalo a trochu zvýšit bohatost. Ale cuká to pořád.
Kde je tryska volnoběhu na karburátoru Pierburg?
|
6.11.07, 10:37 |
|
|
wordy
Příspěvky: 337 Bydliště: Kolárovo
|
karburátor ako dlho nebol pouzity??
_________________ Favorit 136 LX LPG
|
6.11.07, 11:52 |
|
|
p20k
Příspěvky: 288 Bydliště: Pardubický kraj
|
wordy píše: karburátor ako dlho nebol pouzity??
To nevím dával mě ho tam na vrakovišti, ale asi nějakou dobu používaný nebyl, ale od něj byl vyčištěný a seřízený. Ještě vyzkouším jestli není odbublinkovač zanesený, ale akcelerace jde výborně, ale když pustím plyn tak to začne cukat a nebo když jedu stejnou rychlostí.
Nemohla by být zanesená volnoběžná tryska? Kde bych ji našel?
|
6.11.07, 14:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|