Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

FELINKA 1,3 50 kW BMM
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7244
Stránka 1 z 2

Autor:  Ondras83 [ 30.10.07, 22:07 ]
Předmět příspěvku:  FELINKA 1,3 50 kW BMM

tak sem se konečně dočkal a včera sme tam zadělali motor....no tak dneska sme to dodělali...zapojili hadice, konektory...seřídili ventili, nalili olej...startujem a nic...jiskra jak pes, ale svíčky suchý...

určo víte, že se jedná o ten můj motor po GO, ale prostě tam nejde benzín....ani na LPG to nechytá...vypadá to, že ventil na vstřikovací jednotce propouští benzín dokola a nepustí ho do motoru...nevim co s tim, je asi někde chyba v elektrice....

tak teď otázka na miloše, kristensena, draka a další zkušenější lidi z TW, tím ale nezavrhuju ostatní příznivce...:D:D:D:D:D

PLS FAKT NEVIM TAK PORAĎTE... DíKY

Autor:  slovacek.milos [ 30.10.07, 22:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: FELINKA 1,3 50 kW BMM

Ondras83 píše:
tak sem se konečně dočkal a včera sme tam zadělali motor....no tak dneska sme to dodělali...zapojili hadice, konektory...seřídili ventili, nalili olej...startujem a nic...jiskra jak pes, ale svíčky suchý...

určo víte, že se jedná o ten můj motor po GO, ale prostě tam nejde benzín....ani na LPG to nechytá...vypadá to, že ventil na vstřikovací jednotce propouští benzín dokola a nepustí ho do motoru...nevim co s tim, je asi někde chyba v elektrice....

tak teď otázka na miloše, kristensena, draka a další zkušenější lidi z TW, tím ale nezavrhuju ostatní příznivce...:D:D:D:D:D

PLS FAKT NEVIM TAK PORAĎTE... DíKY


to bude zas nějaká kravina, když to nejede na benál ani na plyn to přepni na plyn tu tlustou hadici od karbu si del do nosu a startuj z toho musí jít plyn jinak jste doblbli to LPG ovládání to ti umí odpojit i plyn i benál to chce postupně motor tam máte tak se z toho vyspi a pomalu se začne hledat nebo to zkus natočit na startovací sprej, stíhá ti čtvrtý a palec míří naprvní a tak miloš

Autor:  Ondras83 [ 30.10.07, 23:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: FELINKA 1,3 50 kW BMM

slovacek.milos píše:
Ondras83 píše:
tak sem se konečně dočkal a včera sme tam zadělali motor....no tak dneska sme to dodělali...zapojili hadice, konektory...seřídili ventili, nalili olej...startujem a nic...jiskra jak pes, ale svíčky suchý...

určo víte, že se jedná o ten můj motor po GO, ale prostě tam nejde benzín....ani na LPG to nechytá...vypadá to, že ventil na vstřikovací jednotce propouští benzín dokola a nepustí ho do motoru...nevim co s tim, je asi někde chyba v elektrice....

tak teď otázka na miloše, kristensena, draka a další zkušenější lidi z TW, tím ale nezavrhuju ostatní příznivce...:D:D:D:D:D

PLS FAKT NEVIM TAK PORAĎTE... DíKY


to bude zas nějaká kravina, když to nejede na benál ani na plyn to přepni na plyn tu tlustou hadici od karbu si del do nosu a startuj z toho musí jít plyn jinak jste doblbli to LPG ovládání to ti umí odpojit i plyn i benál to chce postupně motor tam máte tak se z toho vyspi a pomalu se začne hledat nebo to zkus natočit na startovací sprej, stíhá ti čtvrtý a palec míří naprvní a tak miloš

no právě zetjra přijede ten náš počítačovej týpek...dělá mistra na automobilní....a montuje doma plyn...pohodovej týpek...víš miloši jak sem ti psal s tou oktávkou...to je von s tim počítačem :D no tak to snad dáme do kupy :D

Autor:  Ondras83 [ 31.10.07, 14:22 ]
Předmět příspěvku: 

jinak nic ?? nikoho nic nenapadlo ?? c ?? fakt to spěchá...:D

Autor:  Drak [ 31.10.07, 18:03 ]
Předmět příspěvku: 

Zkus přivýst na ventil LPG napětí a startuj, musí to lapnout, co je tam za jednotku ovládání LPG? je to manuál, nebo poloautomat? Mě třeba když dojde benzín, tak za normálních okolností su zralej tak na odtahovku, motor umí nastartovat jenom na benzín a až chytne, tak při 2000 otáčkách teprv přepne na LPG, nejspíš ste někde dodrbali ovládání toho plynýu, zkus to a napiš, jak ste dopadli.

Autor:  slovacek.milos [ 31.10.07, 18:07 ]
Předmět příspěvku: 

Ondras83 píše:
jinak nic ?? nikoho nic nenapadlo ?? c ?? fakt to spěchá...:D


asi nikoho nic to je popis na miliony závad a co tak krabka jak přepínáš plyn z pozice řidiče jak se jemnuje to zařízení LPG BRC a kolik má poloh dvě tři a přepinač a tlačítko nebo jen přepinač a svítí to? a přepíná na LPG to cvaká necvaká a co ten plyn z té hadice od reduktoru ke směšovači syčí nesyčí, musíš taky něco dělat ten správný nápad ti řekde jedině jasnovědec, ale to je na jiných stránkách musíš postupně hledat a ptát se miloš

Autor:  slovacek.milos [ 31.10.07, 18:14 ]
Předmět příspěvku: 

Drak píše:
Zkus přivýst na ventil LPG napětí a startuj, musí to lapnout, co je tam za jednotku ovládání LPG? je to manuál, nebo poloautomat? Mě třeba když dojde benzín, tak za normálních okolností su zralej tak na odtahovku, motor umí nastartovat jenom na benzín a až chytne, tak při 2000 otáčkách teprv přepne na LPG, nejspíš ste někde dodrbali ovládání toho plynýu, zkus to a napiš, jak ste dopadli.



to lapne, ale ondra neodpověděl na otázku jestli když je ve střihu čtvrtý válec ukazuje palec na kontakt prvního válce, a ta ovládácí krabka u BMM se někdy dělala provoz na bezín, start na benzín a při 2000 ot přepla na plyn nebo trvale na LPG jako třetí poloha miloš

Autor:  Ondras83 [ 31.10.07, 19:35 ]
Předmět příspěvku: 

hééééj konec řešení..je to imobilizér.... :roll: mě to dneska tak napadlo, tak sem volal tomu týpkovi...jo je to imobilizér...zejtra se to vodblokuje VAGem a bude to snad OK....ani fotra to nenapadlo....:D:D:D:D

Autor:  slovacek.milos [ 31.10.07, 21:24 ]
Předmět příspěvku: 

Ondras83 píše:
hééééj konec řešení..je to imobilizér.... :roll: mě to dneska tak napadlo, tak sem volal tomu týpkovi...jo je to imobilizér...zejtra se to vodblokuje VAGem a bude to snad OK....ani fotra to nenapadlo....:D:D:D:D


ondro ale pak tam máš blbě zadání, protože imo zablokuje čerpadlo a vstřikování takže vozidlo se vstřikováním BMM jede bezproblémů na LPG a při přepnutí na benál chcípne a pak napiš jak to vagem odblokoval to by mě taky zajímalo kde a jak sehnal pin miloš

Autor:  Ondras83 [ 31.10.07, 22:26 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
Ondras83 píše:
hééééj konec řešení..je to imobilizér.... :roll: mě to dneska tak napadlo, tak sem volal tomu týpkovi...jo je to imobilizér...zejtra se to vodblokuje VAGem a bude to snad OK....ani fotra to nenapadlo....:D:D:D:D


ondro ale pak tam máš blbě zadání, protože imo zablokuje čerpadlo a vstřikování takže vozidlo se vstřikováním BMM jede bezproblémů na LPG a při přepnutí na benál chcípne a pak napiš jak to vagem odblokoval to by mě taky zajímalo kde a jak sehnal pin miloš

hele nevim...já s tim kompem nemakám...zatim teda nemusim (zaplať pánbůh) no a je to tak jak píše drak...při 2000 přepíná na plyn, takže to startuje na benzín....a když to přepnu na plyn tak to nechytne ani za boha....zejtra se do toho vrhnem....takže všechno napíšu...no a jinak už to je všechno v cajku...kromě brzd...ale ty snad zejtra...pak už to je v prdeli...už pak máme zase auta, takže hever bude obsazenej....pak dám do garáže fotky....:D

Autor:  Ondras83 [ 31.10.07, 22:30 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
Ondras83 píše:
jinak nic ?? nikoho nic nenapadlo ?? c ?? fakt to spěchá...:D


asi nikoho nic to je popis na miliony závad a co tak krabka jak přepínáš plyn z pozice řidiče jak se jemnuje to zařízení LPG BRC a kolik má poloh dvě tři a přepinač a tlačítko nebo jen přepinač a svítí to? a přepíná na LPG to cvaká necvaká a co ten plyn z té hadice od reduktoru ke směšovači syčí nesyčí, musíš taky něco dělat ten správný nápad ti řekde jedině jasnovědec, ale to je na jiných stránkách musíš postupně hledat a ptát se miloš

tak sem to zkouknul...krabice na plyn BRC, 3 polohy, jen tlačítko...svítí červeně to znamená benzín..., plyn de, benzín taky..čerpadlo OK, prostě už sme vyzkoušeli všechno...nakonec fotr úplně zoufalej šplouchnul do otevřený klapky trošku benálu...stratruju a začalo to chytat, ale pak benzín došel a ho**o...takže neim..doufám že zejtra budu chytřejší...

Autor:  Ondras83 [ 1.11.07, 22:55 ]
Předmět příspěvku: 

tak chlapi, už to jezdí...byli přehozený konektory na vstřikovací klapce...pak se ještě přeházeli kabeli na rozdělovači a už to chytá...fakt, díky těm rozvodům je ten motor vopravdu tichej...no jeslti se mi chcete smát, tak sem ty kabeli nedělal já ale fotr, no a ty na rozdělovači sou proto, protože je blbě danej rozdělovač...musí se votočit....ale chytá na cuknutí...zejtra se s tim konečně jedem projet :D se těšim jak malej kluk...jinak motor je po GO a komplet auto je taky po generálce....takže těch 205 000 najeto už vlastně neplatí :D:D:D:D:D:D

Autor:  Kristensen [ 2.11.07, 09:04 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud vím tak konektory na BMM ani na MPi přehodit nejdou. Jak se ti to povedlo?

Autor:  slovacek.milos [ 2.11.07, 10:44 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
Pokud vím tak konektory na BMM ani na MPi přehodit nejdou. Jak se ti to povedlo?


znáš to okecat jde všechno ondra má zatím zájem, cesta ke vzdělání je nekonečná a učený z nebe nespadl miloš

Autor:  Ondras83 [ 2.11.07, 19:36 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
Pokud vím tak konektory na BMM ani na MPi přehodit nejdou. Jak se ti to povedlo?

no...já sem to tam nezadělával...to dělal fotr...ale nenechal si poradit...a ty konektory dou přehodit....jinak na kompu to nenapsalo žádnou chybu...teda vlastně hall, ale to bylo tim, že se motor netočil ale porád jen startoval...prostě se přehodily ty konektory na klapce a už to faká..dneska sem ještě vyměnil termostat a dokonce to i topí...fotr vodjel na hokej..tak sem se do toho vrhnul...sem zvědavej co mi řekne. :D:D:D:D:D:D:D:D

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/