|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Autor |
Zpráva |
PETR TOMALA
Příspěvky: 167 Bydliště: Ostrava
|
Nestartuje š120
Ahoj.Pořebuji poradit.Nemohu nastartovat motor.Všechno myslitelné vyměněno,předstih a odtrh nastaven,nové svíčky.Tlaky jsou 10-9-10,2-10,3.Na ventilovém víku je bílá emulze.Je možné,aby vnikala voda do válců a přitom byly takové kompresní tlaky?Svíčka v první válci je suchá.Ve 2 3 4 tém válci jsou svíčky mokré,jakoby trochu narezlé.
|
31.10.07, 22:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jistě, jde ti voda do spalovacího prostoru
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
31.10.07, 22:08 |
|
|
PETR TOMALA
Příspěvky: 167 Bydliště: Ostrava
|
Ale neměl bych naměřit nižší kompresní tlaky?
|
31.10.07, 22:25 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
V podstatě ne. Máš dobře kabely na svíčkách že ti to nestartí?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
31.10.07, 22:28 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
PETR TOMALA píše: Ale neměl bych naměřit nižší kompresní tlaky?
Naopak nameris vetsi kdyz je tam voda navic. Jednak jeji vlastni objem, jednak funguje do urcite miry jako tesneni krouzku.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
31.10.07, 22:33 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Když je voda na svíčkách tak to prostě startovat nebude, na jeden válec to jenom tak blafá na startér. Je to buď prasklé těsnění pod hlavou nebo hlava (pokud se ti někdo nevymočil do nádrže )
|
31.10.07, 22:35 |
|
|
PETR TOMALA
Příspěvky: 167 Bydliště: Ostrava
|
Koupil jsem tuhle škodovku před prázdninama na putování po Ukrajině a na cestu do Chorvatska a Alp.Dal jsem do ní motor z fava a vesele jezdil.Původní motor ležel čtyři měsíce v garáži.Teď v sobotu jsem ho vrátil zpátky a chtěl auto prodat.Po výměně naskočil,sice nijak ochotně,ale naskočil.Docela kouřil,ale bral jsem to na lehkou váhu.Jel docela pěkně.Předevčírem jsem přijel a ráno už odmítala startovat,škytala na 1 válec.Do dvou hodin do rána jsem se na to snažil přijít,ale marně.Vyzkoušel jsem všechno od pumpy po svíčky a nic.Dokonce jsem zkusmo měnil základní předstih a zrepasoval rozdělovač.Úbytek vody jsem nezaznamenal,protože jsem dolil od oka a najel asi jen 60 km.Teplota byla normální(i když kolísala mezi 70 a 80 C).V autě zůstal ještě nějaký fridex po favomotoru.Je možné,že napomohl dílu zkázy.
Děkuji za rady!
|
31.10.07, 22:55 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|