Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 04:01



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 motor 742.135 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek motor 742.135
poraďte mi pls. sehnal jsem blok motoru 742.135.
chci do něj dát tohle:
klika a písty z fava 135 (jsou skoro jako nový)
vačka 295/295
hlava favo 135
(+ obvyklý věci jako nový těsnění atd...)

komprese by měla bejt asi 8.5, jakej mam dát karbec (mam ze 105, 120, 130 )
a jakej bude výkon a krouťák?


17.10.07, 13:01
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek Re: motor 742.135
URU píše:
poraďte mi pls. sehnal jsem blok motoru 742.135.
chci do něj dát tohle:
klika a písty z fava 135 (jsou skoro jako nový)
vačka 295/295
hlava favo 135
(+ obvyklý věci jako nový těsnění atd...)

komprese by měla bejt asi 8.5, jakej mam dát karbec (mam ze 105, 120, 130 )
a jakej bude výkon a krouťák?


Myslím si že hlava ze 781 tam nebude pasovat. Za normálních okolností by to mělo 43kW jako 135ka, ale s tou vačkou 295/295 těžko říct....na co to chceš? Na normální ježdění to moc nebude, netroufnu si odhadnout v jakých otáčkách by kroutící moment dotahoval maximálních hodnot, to je spíš na závody.


17.10.07, 13:23
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: motor 742.135
cyz píše:
Myslím si že hlava ze 781 tam nebude pasovat.

:?: :idea:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


17.10.07, 13:37
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12138
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: motor 742.135
URU píše:
poraďte mi pls. sehnal jsem blok motoru 742.135.
chci do něj dát tohle:
klika a písty z fava 135 (jsou skoro jako nový)
vačka 295/295
hlava favo 135
(+ obvyklý věci jako nový těsnění atd...)

komprese by měla bejt asi 8.5, jakej mam dát karbec (mam ze 105, 120, 130 )
a jakej bude výkon a krouťák?


Nekdo mi rikal, ze vackovy hridele jsou navrhovany s ohledem na kompresni pomer, takze bych se dost divil, kdyby jsi sehnal vackovku 295/295 ktera by byla navrzena pro kompresi 8,5.

Hlava Favo 135 by tam jit mohla, ale asi by chtela trochu snizit, pokud chces davat sportovni vackovku. Pocitam ze bys mel mit kompresi aspon 1:10, aby to k necemu bylo.

Ale tohle nemuzu nicim podlozit, jelikoz jsem se tim nikdy moc nezabejval. Snad potvrdi/vyvrati nekdo jinej.

Jinak ta hlava by tam myslim pasovat mela, pokud je na 781.135 i 742.135 stejny tesneni pod hlavou, coz myslim je.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


17.10.07, 13:43
Profil ICQ YIM
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Hlavu dej z 1,3 MPI, nepatrne sniz, vacka je zbytecne ostra, rozumna je max 280/280. Karb 130 a muzes do nej koupit vetsi trysky - na to sou tabulky.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


17.10.07, 14:22
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 267
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
Vačku 295° na kompresní stupeň 8,5? To nemyslíš vážně :lol:

_________________
Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)


17.10.07, 16:11
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3198
Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
Příspěvek 
tak hlava z Fa135 pasovat na 90% bude. Jen do škodofky musíš mít svody ze 742.135/136 jinak ty podložky po karb a tak, ale dal bych jako michal písty ze 136ky...pak se dá podnikat i s tou vačkou. Jinak komprese na 135ce sou spíš zralé na turbo :D A ten karbec určite 130. Má jen jiné jen nepatrné věci. Pojede jak šlak.

_________________
Škoda 135 Rapid
Ford S-max TDCi
Volvo S60 AWDoff 2.4T
Škoda 742 Forever Team
Škoda TW Coupe Club


17.10.07, 16:46
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
nevim z ceho vychazis, ale vychazis opravdu spatnym smerem..treba napis k cemu to bude dobry mit tak zalostnej k.p. a vacku ostrou jako krava :roll: pokud trvas na ty vacce 295 tak ale vubec nedavej pisty 135 maj takovy debilni vybrani...to vymysleli soudruzi proto aby 136ce ubrali vykon a zvysili spotrebu, proste uskok vedle...ty dej pisty 136 a pak hlavu jeste sniz, aby ses dostal MINIMALNE na tech vikiho 10:1, ja mam vacku 254/254 s k.p. 9.95:1,,ale k tyhle vacce je normalni kp 10:1 tak si vem, jakej kp budes potrebovat do toho tvyho vozidla...k tomu si pak sezen prevodovku ze S100 aby si moh alespon zaradit 4ku na normalnich silnich :)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


17.10.07, 16:47
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 267
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
Kupříkladu já mám motor 781.136, koupil jsem do něj vačku 265/258° motorexcel, ale skoro rozdíl nepoznáš. Ale až to setnu a bude to o hlavu kratší, tak to bude teprve mazec. S kompresí chci jít někam kolem 11. Vačka jako díl ti nepomůže, ale vačka jako součást celku už jo.

_________________
Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)


17.10.07, 16:59
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6591
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
K hlave z favorita (ktora by mala pasovat tak na 99%) ti treba budku termostatu 742.13(5|6) (nedostatkovy tovar) a zvody 742.13(5|6). Karburator SEDR 130 to v pohode utiahne, ak sa pretryskuje.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


17.10.07, 17:07
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
na 295ku potrebujes kompresny pomer min 11:1 , benzin min 98oct , upravena hlava, tvrde ventilove pruziny atd atd......musis upravit odlahcit a vyvazit klukovy mechanizmus, lebo potom motor zacne tahat pri 4000 a konci pri 7500, samozrejme ak je vsetko OK.....a SEDRom sa to uz tazko krmi, nehovoriac o volnobehu ktory sa dost tazko nastavuje.......

vacka je uz celkom vhodna na zavodenie a do kompletne upraveneho motoru, max vykon moze mat okolo 6500 max krutak 4500-5000 otacok, volnobeh cca 1500

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


17.10.07, 17:15
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 267
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
Dá se navrhnout dost tupá vačka i bez potřeby tvrdých ventilových pružin. Nejde jen o úhly otevření 295/295 ale taky o načasování.

_________________
Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)


17.10.07, 18:05
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 926
Bydliště: Malé Březno,Most
Příspěvek 
mno ono jde asi o tohle ... on uz ma nejaky veci, chce je dat dohromady a pta se co z toho vznikne ... :D to si myslim no ...

_________________
Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


17.10.07, 19:52
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 267
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
Myslim, že to pojede hůř než série možná vůbec. Zkus zavolat Čepkovi a řekni mu co chystáš, myslim, že nebude věřit vlastním uším.

_________________
Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)


17.10.07, 19:55
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3198
Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
Příspěvek 
no můžu říct že na ten motor bych ještě v extrému dal 260ku...jinak i po pekelném snížení se nedočkáš ideálního KP pro tu 295ku...ty písty to chce a pak se dá podnikat ;)

_________________
Škoda 135 Rapid
Ford S-max TDCi
Volvo S60 AWDoff 2.4T
Škoda 742 Forever Team
Škoda TW Coupe Club


17.10.07, 20:08
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz