Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Š120L - vysoká spotřeba
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7327
Stránka 1 z 1

Autor:  Nakadah [ 4.11.07, 16:54 ]
Předmět příspěvku:  Š120L - vysoká spotřeba

Panove mam takovy mensi problem. S120L 115000km, motor jede v poradku, bez zavad, startuje taky bez problemu, oleje zere litr na tisic. Puvodne jezdila v pohode za 7l/100km, ted to vyletelo na 10l/100km. Od rezervy do rezervy ujedu 200km a 20l benalu pryc. Vymenil sem filtr vzduchu za novy, volnobeh porad sedi serizeny na 800ot/min, izolatory svicek jsou vypalene do cihlova. Sytic pri jizde rozhodne vypinam na 100% a jizdni styl sem taky nezmenil (50/90kmh). Uz sem vazne bezradny :( Nak

Autor:  Šemik [ 4.11.07, 16:58 ]
Předmět příspěvku: 

Neteče ti benzín okolo niplu na benzín ve víku karburátoru? Klasická závada

Nebo děravá membrána AC pumpy, netěsný jehlový ventil... :roll:

Autor:  Nakadah [ 4.11.07, 17:18 ]
Předmět příspěvku: 

Cerpadlo mam elektricke takze AC pumpa je z obliga. Ale omrknu to kolem karburatoru...Nak

Autor:  Jarda S. [ 4.11.07, 17:49 ]
Předmět příspěvku: 

Nakadah píše:
Cerpadlo mam elektricke takze AC pumpa je z obliga. Ale omrknu to kolem karburatoru...Nak


a co hledat chybu tam :roll: čerpadlo moc tlačí

Autor:  Nakadah [ 4.11.07, 17:58 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra> nemyslim si, cerpadlo je tam uz vic nez 5000km. Zvysena spotreba se projevuje asi posledni tri nadrze. Jeste me napadlo omrknout spodek nadrze, esi tam nejsou zpuchrele nejaky hadice. Nak

Autor:  Marra [ 9.11.07, 22:40 ]
Předmět příspěvku: 

mám podobný problém, nevím si rady:(

Autor:  cyz [ 10.11.07, 15:04 ]
Předmět příspěvku: 

A co vzduchový filtr, směs, hladina v karburátoru....možná prorezlá nádrž (někdy to rezne kolem té spojovací trubky) ale to ti nepřeju.

Autor:  Nakadah [ 10.11.07, 18:39 ]
Předmět příspěvku: 

Takze sem dneska asi prisel na pricinu spotreby. Zjistil sem ze pravdepodobne za to muze tesneni pod vikem karburatoru. Bylo uz stare a asi netesnilo. Benzin prolinal z plovakove komory az do obou difuzoru a vsechno bylo mokre od benzinu a taky lehce slimpal z karburatoru ven. Tesneni sem vymenil, a pak km to projel. Prozatim sucho, ale spotrebu overim az casem. No a kdyz uz sem byl ve vrtani v aute tak sem ho zvednul a vymenil hadici ktera spojuje obe poloviny nadrze. Nadrz prorezla neni (aspon co slo videt) a nikde tam dole benzin neprolinal ani nesmrdel. Spojka mezi nalivaci trubkou a nadrzi je nova, asi rok stara a v pohode. Uz asi bylo nacase s vymenou, hadice byla jeste puvodni, s textilnim opletem.

Jinak vzduchac mam fungl novej, smes serizenou a otacky volnobehu 800-850ot/min podle meraku. Tak uvidime jaka ted bude spotreba. Uprimne se mi pak pri jizde zdalo, ze motor jde tak nejak plynuleji, i min vibraci...ale mozna je to jen subjektivni dojem. Nak

Autor:  ventYl [ 10.11.07, 18:42 ]
Předmět příspěvku: 

Nakadah píše:
Takze sem dneska asi prisel na pricinu spotreby. Zjistil sem ze pravdepodobne za to muze tesneni pod vikem karburatoru. Bylo uz stare a asi netesnilo. Benzin prolinal z plovakove komory az do obou difuzoru a vsechno bylo mokre od benzinu a taky lehce slimpal z karburatoru ven. Tesneni sem vymenil, a pak km to projel. Prozatim sucho, ale spotrebu overim az casem. No a kdyz uz sem byl ve vrtani v aute tak sem ho zvednul a vymenil hadici ktera spojuje obe poloviny nadrze. Nadrz prorezla neni (aspon co slo videt) a nikde tam dole benzin neprolinal ani nesmrdel. Spojka mezi nalivaci trubkou a nadrzi je nova, asi rok stara a v pohode. Uz asi bylo nacase s vymenou, hadice byla jeste puvodni, s textilnim opletem.

Jinak vzduchac mam fungl novej, smes serizenou a otacky volnobehu 800-850ot/min podle meraku. Tak uvidime jaka ted bude spotreba. Uprimne se mi pak pri jizde zdalo, ze motor jde tak nejak plynuleji, i min vibraci...ale mozna je to jen subjektivni dojem. Nak


kolego :) ja som tu spojovaciu hadicku menil dnes :) tiez som tam mal povodnu pletenu, co este poznala Gusta Husaka :)

Autor:  Nakadah [ 10.11.07, 18:46 ]
Předmět příspěvku: 

ventyl> no a jak ti to slo? Ja musel hadici rozriznout odlamovacim nozem :D jinak nesla svine z te trubky stahnout. Kazdopadne me podivil ukazatel paliva. Pri vypustene nadrzi ukazovala rucika presne na pravy konec cerveneho policka, a to sem si myslel ze prazdna nadrz bude mit rucicku na levem konci tj. v nule. No aspon vim kam az muzu jit se svitici rezervou. Nak

Autor:  cyz [ 10.11.07, 18:48 ]
Předmět příspěvku: 

Nakadah píše:
Takze sem dneska asi prisel na pricinu spotreby. Zjistil sem ze pravdepodobne za to muze tesneni pod vikem karburatoru. Bylo uz stare a asi netesnilo. Benzin prolinal z plovakove komory az do obou difuzoru a vsechno bylo mokre od benzinu a taky lehce slimpal z karburatoru ven. Tesneni sem vymenil, a pak km to projel. Prozatim sucho, ale spotrebu overim az casem. No a kdyz uz sem byl ve vrtani v aute tak sem ho zvednul a vymenil hadici ktera spojuje obe poloviny nadrze. Nadrz prorezla neni (aspon co slo videt) a nikde tam dole benzin neprolinal ani nesmrdel. Spojka mezi nalivaci trubkou a nadrzi je nova, asi rok stara a v pohode. Uz asi bylo nacase s vymenou, hadice byla jeste puvodni, s textilnim opletem.

Jinak vzduchac mam fungl novej, smes serizenou a otacky volnobehu 800-850ot/min podle meraku. Tak uvidime jaka ted bude spotreba. Uprimne se mi pak pri jizde zdalo, ze motor jde tak nejak plynuleji, i min vibraci...ale mozna je to jen subjektivni dojem. Nak


Uvidíš....jestli je v pohodě nádrž tak to je hlavní. Potom se ještě podívej na hadičky od benzínu, jestli tam máš ještě ty staré opletené tak je vyměň preventivně za nové. Membrána v AC pumpě to nebude, to by byla hodně brutální spotřeba, kdyby se ti stalo to co mě tak bys byl se spotřebou někde kolem 40-60l/100km. Ale kdybys tu membránu měnil tak nekupuj v žádném případě tureckou (je myslím červená)vydrží tak 2 měsíce a ta prasklá membrána je hooodně nepříjemná závada :D

Autor:  Nakadah [ 10.11.07, 18:53 ]
Předmět příspěvku: 

cyz> no ja uz sem psal predtim, ze to normalni mechanicke cerpadlo nepouzivam. Mam tam nissan elektricke membranove cerpadlo...ta pohoda pri startovani ;) otocim klickem, udela to TRRR, a cvak startuju na prvni pokus. V zime, v lete, porad...Nak

Autor:  cyz [ 10.11.07, 19:04 ]
Předmět příspěvku: 

Nakadah píše:
cyz> no ja uz sem psal predtim, ze to normalni mechanicke cerpadlo nepouzivam. Mam tam nissan elektricke membranove cerpadlo...ta pohoda pri startovani ;) otocim klickem, udela to TRRR, a cvak startuju na prvni pokus. V zime, v lete, porad...Nak



jo sorry :oops: jsem asi slepý, přehlédnul jsem to.

Autor:  ventYl [ 10.11.07, 20:23 ]
Předmět příspěvku: 

Nakadah píše:
ventyl> no a jak ti to slo? Ja musel hadici rozriznout odlamovacim nozem :D jinak nesla svine z te trubky stahnout. Kazdopadne me podivil ukazatel paliva. Pri vypustene nadrzi ukazovala rucika presne na pravy konec cerveneho policka, a to sem si myslel ze prazdna nadrz bude mit rucicku na levem konci tj. v nule. No aspon vim kam az muzu jit se svitici rezervou. Nak


Ja som poruke odlamovaci noz nemal, takze som na to siel kladivom, srubovakom a noznicami na strihanie stromov :) Kym som to cele neodsekal, tak s tym na jednej strane neslo ani pohnut. Nepomahalo tahanie, mlatenie, tlacenie, ani skrucanie. Na druhej strane to bola pohoda, lebo tam to pretekalo, to som mal stiahnute zachvilu. Ale zabil som tym nejake skoro 4 hodiny.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/