Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 29.11.24, 04:01



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 motor 742.136 nedrží kolísavý volnoběh a cuká sem tam 
Autor Zpráva
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek motor 742.136 nedrží kolísavý volnoběh a cuká sem tam
Pánové tak mám po dlouhé době problém :(

V sedivim voze motor slapal no problem, držel volnoběžných 800ot. - nevim jesdi to má vliv ale par dnů ho mel puceny Jakub_ Simir na Fávo motoru ve skodovce...

Ted se karbec vratil i s motorem do cerveneho vozu...motor držel tak 200 - 300 ot na vonobeh což sice mazalo ale nedobijel a brutlane hazelo...tak sem pridaval volnobeh a nereagoval...az když sem pridal smes tak se otacky vyhoupli na 800...ale po dojezdech na krizovaktu to chciplo...

Tak sem pridal jeste otacku ( dohromady 2 ) a ted drží 1000 pri dojezdech pada na 500 nebo chcipne...

Nejzajimavejsi je ze po vyslapnutí spojky a pustení plynu drží 2000 pak spadne na 500 a chcipne nebo se zvedne na 1000 a pak zase na 800 a chcipne...nebo dohromady...sem tam i neco noveho...

Co s tim ??? Jenom karbec nebo i predstih ? Jo a presel sem z majitelova Naturalu 91 na 95 tak jesi to ma vliv na toto nevim...kazdopadne prestaly klepat ventily a zaclo to tahnout...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


5.11.07, 21:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek Re: motor 742.136 nedrží kolísavý volnoběh a cuká sem tam
Martin 007 píše:
Pánové tak mám po dlouhé době problém :(

V sedivim voze motor slapal no problem, držel volnoběžných 800ot. - nevim jesdi to má vliv ale par dnů ho mel puceny Jakub_ Simir na Fávo motoru ve skodovce...

Ted se karbec vratil i s motorem do cerveneho vozu...motor držel tak 200 - 300 ot na vonobeh což sice mazalo ale nedobijel a brutlane hazelo...tak sem pridaval volnobeh a nereagoval...az když sem pridal smes tak se otacky vyhoupli na 800...ale po dojezdech na krizovaktu to chciplo...

Tak sem pridal jeste otacku ( dohromady 2 ) a ted drží 1000 pri dojezdech pada na 500 nebo chcipne...

Nejzajimavejsi je ze po vyslapnutí spojky a pustení plynu drží 2000 pak spadne na 500 a chcipne nebo se zvedne na 1000 a pak zase na 800 a chcipne...nebo dohromady...sem tam i neco noveho...

Co s tim ??? Jenom karbec nebo i predstih ? Jo a presel sem z majitelova Naturalu 91 na 95 tak jesi to ma vliv na toto nevim...kazdopadne prestaly klepat ventily a zaclo to tahnout...


Mě tenhle problém kdysi vzniknul na 120ce tím že jsem po asi 10 letech demontoval karburátor z potrubí a potrubí z motoru, tím to přestalo dosedat, pomohlo až srovnání příruby harburátoru a sacího potrubí a pořádně přetěsnění obou spojů....ale jestli říkáš že to šlo oboje i s motorem a nedemotnovalo se to tam nevím....jedině že by se s tím nějak drblo o něco...


5.11.07, 21:18
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
No ne karbec byl dole z kolen...a ty papirovi tesneni sem poprvý nemenil...na 130 pokazde a problem nebyl...mam v planu to taky zkusit - ze by to bylo tim ??? PAc v motorovém prostoru neco syci a hodne :(

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


5.11.07, 21:37
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 24
Příspěvek 
Martin 007 píše:
No ne karbec byl dole z kolen...a ty papirovi tesneni sem poprvý nemenil...na 130 pokazde a problem nebyl...mam v planu to taky zkusit - ze by to bylo tim ??? PAc v motorovém prostoru neco syci a hodne :(
no tak pokud ti tam něco sycí jak pises tak ti saje motor falešnej vzduch a mužeš ladit co chceš a pořad to bude dělat bordel.takže zkontrolovat těsnost sání, podtlak. hadic i k posilovaci brzd.Mam takovej figl na tuhle kontrolu- vem nějakej hořlavej sprej (Ideální čistič škrtících klapek bo karburátorů) a opatrně stříkej na místa možnyho přisávání. :!: :!: :!: opatrně na elektriku a na proflákly kabely :!: :!: :!: když se zniceho nic začne zvedat volnoběh při teto kontrole a nahozenym motoru tak maš vyhrano a našel jsi místo přisávání vzduchu. :)


5.11.07, 22:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6591
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
A nezkurvil sa ten karburator, ked bol montovany u simira na Facko tym, ze sa prilis silno pritiahol a skrivila sa priruba na karburatore?

Treba kazdopadne skontrolovat rovinnost vsetkych dosadacich ploch. Kym si si nie isty tym, tak nemozes nic riesit.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


5.11.07, 22:10
Profil Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Martin 007 píše:
No ne karbec byl dole z kolen...a ty papirovi tesneni sem poprvý nemenil...na 130 pokazde a problem nebyl...mam v planu to taky zkusit - ze by to bylo tim ??? PAc v motorovém prostoru neco syci a hodne :(


předpokládám že je to 120 karbec tak bych zkusil jestli není volný odpojovač volnoběhu a zapal vonnou tyčinku a okuřuj karbec to syčení za chvíli objevíš bude tu vůni odebírat do motoru miloš


5.11.07, 22:29
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Karbec je přesný kompletní originál SEDR 136 aneb 443 751 3223 00...moje láska hodna muzea :D - zatim ho měli dva lidi na různých motorech...i když 136kách a chválíme si ho se Simirem :D

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


Naposledy upravil Martin 007 dne 7.11.07, 09:25, celkově upraveno 1



5.11.07, 23:00
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Karbec je "SEDR" 136 aneb 443 751 3223 00


Mno tady na toto typ karbecu moc nemá vliv....na tvojem místě bych vzal karbec a přirovnal spodek na rovnou plochu (pokud na to chceš jít vědecky tak spodek příruby potři berlínskou modří a přilož na plotnu jestli se ti obtiskne celá příruba tak je křivý a může to být tím). Nebo jak říkal Miloš zkoušet to dýmem (nevím jak vonné tyčinky, já na to používám špinku).


5.11.07, 23:07
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
cyz píše:
Martin 007 píše:
Karbec je "SEDR" 136 aneb 443 751 3223 00


Mno tady na toto typ karbecu moc nemá vliv....na tvojem místě bych vzal karbec a přirovnal spodek na rovnou plochu (pokud na to chceš jít vědecky tak spodek příruby potři berlínskou modří a přilož na plotnu jestli se ti obtiskne celá příruba tak je křivý a může to být tím). Nebo jak říkal Miloš zkoušet to dýmem (nevím jak vonné tyčinky, já na to používám špinku).


my zas nikdo nehulíme, ale je to nejlepší způsob že nahulíš velký oblak miloš


5.11.07, 23:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
cyz píše:
Martin 007 píše:
Karbec je "SEDR" 136 aneb 443 751 3223 00


Mno tady na toto typ karbecu moc nemá vliv....na tvojem místě bych vzal karbec a přirovnal spodek na rovnou plochu (pokud na to chceš jít vědecky tak spodek příruby potři berlínskou modří a přilož na plotnu jestli se ti obtiskne celá příruba tak je křivý a může to být tím). Nebo jak říkal Miloš zkoušet to dýmem (nevím jak vonné tyčinky, já na to používám špinku).


my zas nikdo nehulíme, ale je to nejlepší způsob že nahulíš velký oblak miloš


Tak já si z toho vezmu inspiraci až přestanu kouřit (dostávám se do stavu kdy dost často vykouřím 40 za den a v pátek dokonce 60 tak bych se sebou měl něco dělat) a vonných tyčinek má doma sestra plný pokoj tak ji sem tam nějakou seberu takže jinak dík za tip :D


6.11.07, 00:13
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
a vonných tyčinek má doma sestra plný pokoj tak ji sem tam nějakou seberu takže jinak dík za tip :D[/quote]

ty zacnes kourit vonny tycinky?? :roll:

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


6.11.07, 10:34
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Jo chlapy...jak sem pridal tu smes jo...o 2 otacky vicero po emisich - nebude to náhodou poněkud více papat ??? Se mi zdá a brzo mi to i dojde, že náko podezrele rychle mizi benal :( :( :(

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


6.11.07, 11:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Jo chlapy...jak sem pridal tu smes jo...o 2 otacky vicero po emisich - nebude to náhodou poněkud více papat ??? Se mi zdá a brzo mi to i dojde, že náko podezrele rychle mizi benal :( :( :(


Tak když přidáš směs tak ta spotřeba může jít nahoru....ale snad by ten rozdíl zas neměl být tak brutální - kdybys to přehnal tak by se to zas různě dusilo, střílelo do výfuku apod.

Kachnis: Jo, samozřejmě. Nadrtím si je do vodní faje a budu je hulit :D


6.11.07, 13:13
Profil ICQ
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Takže plus mínus kolit litrů ??? Nebo ani to ne ? Delate mi radost...ten karbec musim prubnout...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


6.11.07, 13:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Takže plus mínus kolit litrů ??? Nebo ani to ne ? Delate mi radost...ten karbec musim prubnout...


Tak to je těžko říct...může to jít o hodně nahoru - kámoš si kdysi seřizoval směs na 130ce, udělal to špatně a auto mu žralo 12l/100km ale to už byla taková směs že mu to střílelo do výfuku a navíc s tím jezdil jak prase.


6.11.07, 13:51
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz