Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

motor 742.136 nedrží kolísavý volnoběh a cuká sem tam
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7360
Stránka 1 z 2

Autor:  Martin 007 [ 5.11.07, 21:07 ]
Předmět příspěvku:  motor 742.136 nedrží kolísavý volnoběh a cuká sem tam

Pánové tak mám po dlouhé době problém :(

V sedivim voze motor slapal no problem, držel volnoběžných 800ot. - nevim jesdi to má vliv ale par dnů ho mel puceny Jakub_ Simir na Fávo motoru ve skodovce...

Ted se karbec vratil i s motorem do cerveneho vozu...motor držel tak 200 - 300 ot na vonobeh což sice mazalo ale nedobijel a brutlane hazelo...tak sem pridaval volnobeh a nereagoval...az když sem pridal smes tak se otacky vyhoupli na 800...ale po dojezdech na krizovaktu to chciplo...

Tak sem pridal jeste otacku ( dohromady 2 ) a ted drží 1000 pri dojezdech pada na 500 nebo chcipne...

Nejzajimavejsi je ze po vyslapnutí spojky a pustení plynu drží 2000 pak spadne na 500 a chcipne nebo se zvedne na 1000 a pak zase na 800 a chcipne...nebo dohromady...sem tam i neco noveho...

Co s tim ??? Jenom karbec nebo i predstih ? Jo a presel sem z majitelova Naturalu 91 na 95 tak jesi to ma vliv na toto nevim...kazdopadne prestaly klepat ventily a zaclo to tahnout...

Autor:  cyz [ 5.11.07, 21:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: motor 742.136 nedrží kolísavý volnoběh a cuká sem tam

Martin 007 píše:
Pánové tak mám po dlouhé době problém :(

V sedivim voze motor slapal no problem, držel volnoběžných 800ot. - nevim jesdi to má vliv ale par dnů ho mel puceny Jakub_ Simir na Fávo motoru ve skodovce...

Ted se karbec vratil i s motorem do cerveneho vozu...motor držel tak 200 - 300 ot na vonobeh což sice mazalo ale nedobijel a brutlane hazelo...tak sem pridaval volnobeh a nereagoval...az když sem pridal smes tak se otacky vyhoupli na 800...ale po dojezdech na krizovaktu to chciplo...

Tak sem pridal jeste otacku ( dohromady 2 ) a ted drží 1000 pri dojezdech pada na 500 nebo chcipne...

Nejzajimavejsi je ze po vyslapnutí spojky a pustení plynu drží 2000 pak spadne na 500 a chcipne nebo se zvedne na 1000 a pak zase na 800 a chcipne...nebo dohromady...sem tam i neco noveho...

Co s tim ??? Jenom karbec nebo i predstih ? Jo a presel sem z majitelova Naturalu 91 na 95 tak jesi to ma vliv na toto nevim...kazdopadne prestaly klepat ventily a zaclo to tahnout...


Mě tenhle problém kdysi vzniknul na 120ce tím že jsem po asi 10 letech demontoval karburátor z potrubí a potrubí z motoru, tím to přestalo dosedat, pomohlo až srovnání příruby harburátoru a sacího potrubí a pořádně přetěsnění obou spojů....ale jestli říkáš že to šlo oboje i s motorem a nedemotnovalo se to tam nevím....jedině že by se s tím nějak drblo o něco...

Autor:  Martin 007 [ 5.11.07, 21:37 ]
Předmět příspěvku: 

No ne karbec byl dole z kolen...a ty papirovi tesneni sem poprvý nemenil...na 130 pokazde a problem nebyl...mam v planu to taky zkusit - ze by to bylo tim ??? PAc v motorovém prostoru neco syci a hodne :(

Autor:  Yara [ 5.11.07, 22:04 ]
Předmět příspěvku: 

Martin 007 píše:
No ne karbec byl dole z kolen...a ty papirovi tesneni sem poprvý nemenil...na 130 pokazde a problem nebyl...mam v planu to taky zkusit - ze by to bylo tim ??? PAc v motorovém prostoru neco syci a hodne :(
no tak pokud ti tam něco sycí jak pises tak ti saje motor falešnej vzduch a mužeš ladit co chceš a pořad to bude dělat bordel.takže zkontrolovat těsnost sání, podtlak. hadic i k posilovaci brzd.Mam takovej figl na tuhle kontrolu- vem nějakej hořlavej sprej (Ideální čistič škrtících klapek bo karburátorů) a opatrně stříkej na místa možnyho přisávání. :!: :!: :!: opatrně na elektriku a na proflákly kabely :!: :!: :!: když se zniceho nic začne zvedat volnoběh při teto kontrole a nahozenym motoru tak maš vyhrano a našel jsi místo přisávání vzduchu. :)

Autor:  ventYl [ 5.11.07, 22:10 ]
Předmět příspěvku: 

A nezkurvil sa ten karburator, ked bol montovany u simira na Facko tym, ze sa prilis silno pritiahol a skrivila sa priruba na karburatore?

Treba kazdopadne skontrolovat rovinnost vsetkych dosadacich ploch. Kym si si nie isty tym, tak nemozes nic riesit.

Autor:  slovacek.milos [ 5.11.07, 22:29 ]
Předmět příspěvku: 

Martin 007 píše:
No ne karbec byl dole z kolen...a ty papirovi tesneni sem poprvý nemenil...na 130 pokazde a problem nebyl...mam v planu to taky zkusit - ze by to bylo tim ??? PAc v motorovém prostoru neco syci a hodne :(


předpokládám že je to 120 karbec tak bych zkusil jestli není volný odpojovač volnoběhu a zapal vonnou tyčinku a okuřuj karbec to syčení za chvíli objevíš bude tu vůni odebírat do motoru miloš

Autor:  Martin 007 [ 5.11.07, 23:00 ]
Předmět příspěvku: 

Karbec je přesný kompletní originál SEDR 136 aneb 443 751 3223 00...moje láska hodna muzea :D - zatim ho měli dva lidi na různých motorech...i když 136kách a chválíme si ho se Simirem :D

Autor:  cyz [ 5.11.07, 23:07 ]
Předmět příspěvku: 

Martin 007 píše:
Karbec je "SEDR" 136 aneb 443 751 3223 00


Mno tady na toto typ karbecu moc nemá vliv....na tvojem místě bych vzal karbec a přirovnal spodek na rovnou plochu (pokud na to chceš jít vědecky tak spodek příruby potři berlínskou modří a přilož na plotnu jestli se ti obtiskne celá příruba tak je křivý a může to být tím). Nebo jak říkal Miloš zkoušet to dýmem (nevím jak vonné tyčinky, já na to používám špinku).

Autor:  slovacek.milos [ 5.11.07, 23:47 ]
Předmět příspěvku: 

cyz píše:
Martin 007 píše:
Karbec je "SEDR" 136 aneb 443 751 3223 00


Mno tady na toto typ karbecu moc nemá vliv....na tvojem místě bych vzal karbec a přirovnal spodek na rovnou plochu (pokud na to chceš jít vědecky tak spodek příruby potři berlínskou modří a přilož na plotnu jestli se ti obtiskne celá příruba tak je křivý a může to být tím). Nebo jak říkal Miloš zkoušet to dýmem (nevím jak vonné tyčinky, já na to používám špinku).


my zas nikdo nehulíme, ale je to nejlepší způsob že nahulíš velký oblak miloš

Autor:  cyz [ 6.11.07, 00:13 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
cyz píše:
Martin 007 píše:
Karbec je "SEDR" 136 aneb 443 751 3223 00


Mno tady na toto typ karbecu moc nemá vliv....na tvojem místě bych vzal karbec a přirovnal spodek na rovnou plochu (pokud na to chceš jít vědecky tak spodek příruby potři berlínskou modří a přilož na plotnu jestli se ti obtiskne celá příruba tak je křivý a může to být tím). Nebo jak říkal Miloš zkoušet to dýmem (nevím jak vonné tyčinky, já na to používám špinku).


my zas nikdo nehulíme, ale je to nejlepší způsob že nahulíš velký oblak miloš


Tak já si z toho vezmu inspiraci až přestanu kouřit (dostávám se do stavu kdy dost často vykouřím 40 za den a v pátek dokonce 60 tak bych se sebou měl něco dělat) a vonných tyčinek má doma sestra plný pokoj tak ji sem tam nějakou seberu takže jinak dík za tip :D

Autor:  Kachnis [ 6.11.07, 10:34 ]
Předmět příspěvku: 

a vonných tyčinek má doma sestra plný pokoj tak ji sem tam nějakou seberu takže jinak dík za tip :D[/quote]

ty zacnes kourit vonny tycinky?? :roll:

Autor:  Martin 007 [ 6.11.07, 11:01 ]
Předmět příspěvku: 

Jo chlapy...jak sem pridal tu smes jo...o 2 otacky vicero po emisich - nebude to náhodou poněkud více papat ??? Se mi zdá a brzo mi to i dojde, že náko podezrele rychle mizi benal :( :( :(

Autor:  cyz [ 6.11.07, 13:13 ]
Předmět příspěvku: 

Martin 007 píše:
Jo chlapy...jak sem pridal tu smes jo...o 2 otacky vicero po emisich - nebude to náhodou poněkud více papat ??? Se mi zdá a brzo mi to i dojde, že náko podezrele rychle mizi benal :( :( :(


Tak když přidáš směs tak ta spotřeba může jít nahoru....ale snad by ten rozdíl zas neměl být tak brutální - kdybys to přehnal tak by se to zas různě dusilo, střílelo do výfuku apod.

Kachnis: Jo, samozřejmě. Nadrtím si je do vodní faje a budu je hulit :D

Autor:  Martin 007 [ 6.11.07, 13:27 ]
Předmět příspěvku: 

Takže plus mínus kolit litrů ??? Nebo ani to ne ? Delate mi radost...ten karbec musim prubnout...

Autor:  cyz [ 6.11.07, 13:51 ]
Předmět příspěvku: 

Martin 007 píše:
Takže plus mínus kolit litrů ??? Nebo ani to ne ? Delate mi radost...ten karbec musim prubnout...


Tak to je těžko říct...může to jít o hodně nahoru - kámoš si kdysi seřizoval směs na 130ce, udělal to špatně a auto mu žralo 12l/100km ale to už byla taková směs že mu to střílelo do výfuku a navíc s tím jezdil jak prase.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/