Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Generálka motoru škoda 120
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7378
Stránka 1 z 1

Autor:  želva [ 6.11.07, 18:47 ]
Předmět příspěvku:  Generálka motoru škoda 120

Zdravím!Tak dneska mi bylo oznámeno,že můj starý motor je kaput!Mám se teď rozhodnout buď pro motor z vrakáče nebo pro generálku starého motoru.Automechanik mi doporučil vzhledem k stavu kastle udělat tu generálku.Můžete mi prosím poradit co taková generálka obnáší a na kolik to vyjde zhruba finančně?Díky

Autor:  Ondras83 [ 6.11.07, 18:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Generálka motoru škoda 120

želva píše:
Zdravím!Tak dneska mi bylo oznámeno,že můj starý motor je kaput!Mám se teď rozhodnout buď pro motor z vrakáče nebo pro generálku starého motoru.Automechanik mi doporučil vzhledem k stavu kastle udělat tu generálku.Můžete mi prosím poradit co taková generálka obnáší a na kolik to vyjde zhruba finančně?Díky

...kup za 800 jinej motor a máš po starostech....go tě vyjde rozhodně dráž

Autor:  Šemik [ 6.11.07, 19:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Generálka motoru škoda 120

Ondras83 píše:
želva píše:
Zdravím!Tak dneska mi bylo oznámeno,že můj starý motor je kaput!Mám se teď rozhodnout buď pro motor z vrakáče nebo pro generálku starého motoru.Automechanik mi doporučil vzhledem k stavu kastle udělat tu generálku.Můžete mi prosím poradit co taková generálka obnáší a na kolik to vyjde zhruba finančně?Díky

...kup za 800 jinej motor a máš po starostech....go tě vyjde rozhodně dráž


Ovšem je otázkou jestli mu to pomůže, jetý motor.

Co je rozuměno motorem kaput?

Autor:  želva [ 6.11.07, 19:06 ]
Předmět příspěvku: 

Tím,že je motor kaput je myšleno,že všechno přijde vyměnit,aby znovu fungoval tak jak má!

Autor:  Šemik [ 6.11.07, 19:13 ]
Předmět příspěvku: 

No takže tedy vložky, písty, kruhy, ojnice, klika přebrousit, nový šály, rozvody, hlavu zarovnat, ventily zabrousit, olejové čerpadlo zkontrolovat, rozdělovač zrepasovat, karburátor vyčistit, celý motor vyčistit a přetěsnit...

No ta pístní sada ještě z ČSSR počítej tak min 2000, levnější poland nebrat. klika přebrousit jak kde. Hlavu srovna na magnetce tak do 500, ventily se zabrousí, rozdělovač do té 100 a karbec taky.. No počítal bych alespoň s nějakými 5000kč.

A spojku rovnou když bude agregát venku.

Autor:  Drak [ 6.11.07, 19:15 ]
Předmět příspěvku: 

Na GO počítej tak 6000-8000 do materiálu, obnáší to sadu vložek, válců, pístních kroužků, pístních čepů (2000-2500), přebrus kliky (500-1000), sadu ložisek kliky (500-800) vyúhlování, vyvážení a přefutrování ojnic (500-1000) opravu hlavy broušení, ventily, sedla, úprava na gufera, natlakování (1000-1200), rozvody (500-600) + spotřební věci, jako lamela, ložisko do sterváku, spojkový ložisko, sadu těsnení, membránu do AC pumpy, kladivka do rozdělovače, atd atd, myslím, ale, že je to utopie, nacpat tolik peněz do takovýho auta, přičti si k tomu ještě práci mechanika, co to bude dělat a seš někde na 15000, za což bys měl takový auta tři...

edit: jé už mě někdo předběhl, ale z pořádně lacinýho kraje.

Autor:  Jarda S. [ 6.11.07, 19:16 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
No takže tedy vložky, písty, kruhy, ojnice, klika přebrousit, nový šály, rozvody, hlavu zarovnat, ventily zabrousit, olejové čerpadlo zkontrolovat, rozdělovač zrepasovat, karburátor vyčistit, celý motor vyčistit a přetěsnit...

No ta pístní sada ještě z ČSSR počítej tak min 2000, levnější poland nebrat. klika přebrousit jak kde. Hlavu srovna na magnetce tak do 500, ventily se zabrousí, rozdělovač do té 100 a karbec taky.. No počítal bych alespoň s nějakými 5000kč.

A spojku rovnou když bude agregát venku.



jenom matroš a kde je práce ?

Autor:  Šemik [ 6.11.07, 19:19 ]
Předmět příspěvku: 

:oops: Koukám že se budu muset nějak zdokonalit v základech ekonomiky :shock: :oops: :lol:

Autor:  slovacek.milos [ 6.11.07, 19:41 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
:oops: Koukám že se budu muset nějak zdokonalit v základech ekonomiky :shock: :oops: :lol:


ekonomika ani ne spíš jednoduché počty tě přivedou na cestu jisté smrti co se týče GO, třeba ve vracově na vrákáči se domluvíš zavolají, motor předvedou na autě a nasunou ti na vozík celý agregát a jedeš na wapku doma přehodíš a jezdíš miloš

Autor:  škodař [ 6.11.07, 19:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Generálka motoru škoda 120

Ondras83 píše:
želva píše:
Zdravím!Tak dneska mi bylo oznámeno,že můj starý motor je kaput!Mám se teď rozhodnout buď pro motor z vrakáče nebo pro generálku starého motoru.Automechanik mi doporučil vzhledem k stavu kastle udělat tu generálku.Můžete mi prosím poradit co taková generálka obnáší a na kolik to vyjde zhruba finančně?Díky

...kup za 800 jinej motor a máš po starostech....go tě vyjde rozhodně dráž
mno za 800 bych do toho šel nepudeli podle tvých představ rozděláš do sběru a prachy máš vrácený....... :wink:

Autor:  ondra120 [ 6.11.07, 19:57 ]
Předmět příspěvku: 

Já o generálce taky uvažuju, ač mám v autě vcelku slušný motor.
Chtěl bych dát dohromy ten origo, ´77. A jak sem to počítal tak to vyjde tak jak bylo psáno výše (teda pro mě bez mechanika, bych si to udělal sám). Ale kurňa kdybyc měl čas tak to udělám,přece jenom ten pocit že tam mám téměř nový motor hehe. No jenom takové úvahy...

Autor:  fatal [ 6.11.07, 20:12 ]
Předmět příspěvku: 

K motoru z vrakáče - když mi odešel původní motor v 120L, sehnal jsem motor z vrakáče. Po pár stech kilometrech začaly problémy a tak jsem nakonec musel motor rozebrat, přetěsnit a zase složit. Co se týče práce, odpovídalo to asi třetině generálky, ale je furt vyběhaný a jeho smrt se blíží. Takže generálka není zas tak špatný nápad.

Autor:  Martin91 [ 6.11.07, 23:11 ]
Předmět příspěvku: 

taky zaleží na jakej narazíš ale nikdy to nemůžeš vědeě a do vnitř nevidíš.
:wink:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/