Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Chcípání při chladném vzduchu
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=739
Stránka 1 z 1

Autor:  hans [ 1.5.06, 10:38 ]
Předmět příspěvku:  Chcípání při chladném vzduchu

U svojí 130ky mám čerstvě vyčištěný karburátor, předstih je v pořádku, nový vzduchový filtr. Za běžných teplot startuje výborně, i když je třeba do nějakých 60°C chladicí kapaliny jet na aspoň trochu otevřenej sytič, jinak chcípá. Ale pak se už drží v pohodě. Jakmile je ale teplota vzduchu pod nějakých 15°C, bez sytiče chcípá, nebo má tendenci se dusit, i když je motor ohřátý. Kde může být problém? Napadá mě jedině vadný ventil - nevím, jak se přesně jmenuje - jak je v rameni sání a přepouští vzduch z hadice od výfuku a studený.

Autor:  Ondra [ 1.5.06, 10:52 ]
Předmět příspěvku:  chcipak

tak tim ventilem to určite neni.Maš to prote jen chudy,seřid si karbec

Autor:  ferrari [ 1.5.06, 14:34 ]
Předmět příspěvku: 

Pripojil by som sa tu k názoru, že nie je správne nastavený karbec...tiež som otcovi vymenil vzduch filter, vyčistil karbec, vymenil sviečky, nastavil rozdelovač a na dosiahnutie dobrých emisií som musel pridať bohatosť o 1 otáčku !!! (povoliť skrutku nastavenia zmesi o 360 stupňov). Myslím, že strašne veľa urobí výmena filtra a možno "galibu" urobí už iba demontáž a montáž karburátora...

Autor:  hans [ 4.5.06, 18:17 ]
Předmět příspěvku: 

Může chudá směs způsobovat i kolísání otáček volnoběhu?

Autor:  ŠádeMan [ 4.5.06, 19:50 ]
Předmět příspěvku: 

Videl bych to asi tak, že ten motor uz bude mít cosi nabeháno, a kolísání otácek -to znamená u auta kde neni skoro nic el. rizeno že jeden z válcu motoru ti pokulháva spatne spaluje(mozná jenom spatná svícka, prinejhorsim podpalenej ventyl a nebo spatne pistní krouzky).
Ted je otázka jestli ti to delá pri teplym nebo jenom pri studeným?....žere to olej? mozná by pomohlo serídit ventyly treba maji malou vuly a pri studenem motoru se ventyly nemusi zavrit tím pádem to nemá kompresi ale nevim, je to tezký.

Autor:  hans [ 4.5.06, 20:41 ]
Předmět příspěvku: 

Kolik to má nalítáno nemám tušení, ale určitě přes sto tisíc... Ten volnoběh ale kolísá akorát když to má teplotu (podle budíku) tak kolem 60°. Jak se to ohřeje víc, tak je to v pohodě. Když ale kolísá, tak docela dost.

Autor:  ŠádeMan [ 5.5.06, 08:10 ]
Předmět příspěvku: 

Mrkni na svícky a taky plovákovou komoru, necuká ti to pri seslápnuti plynu?a co karbec, podívej se na ventyl odpojeni volnobehu jestli ti porádne otvíra.

Autor:  hans [ 6.5.06, 13:39 ]
Předmět příspěvku: 

Nijak to necuká, karbec sem asi před měsícem kompletně čistil a měnil těsnění a gumový těsnění u štelováku volnoběhu. Tam by problém být neměl, ale každopádně skouknu ty svíčky. I když to někdy fakt vypadá, jako by se jeden válec mínil zastavit-vždycky začnou otáčky klesat, pak to sebou trhne a zase vyletí.

Autor:  hans [ 8.5.06, 18:00 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem vyndal ty svíčky a jsou všechny lehce opálený, ale všechny úplně stejně. Takže tady by problém být neměl. Olej to taky nežere, vezme si to cca 0,3 litru na 1000 km, takže když je norma 0,5-0,7 je to taky v pohodě. tak snad bude problém jenom v tom seřízení karburátoru.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/