Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

pretavba MPI do Š 105
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7403
Stránka 1 z 5

Autor:  B18C4 botan [ 8.11.07, 11:06 ]
Předmět příspěvku:  pretavba MPI do Š 105

ahj lidicky tak jsem se vcera zaregistroval jelikoz jsem majitel dvou aut a to hondy a take skodovky.Vzdy jsem byl obdivovatelem tech to dvou znacek.
nicmene pisu hlouposti a neptam se na to co chci.mam 105ku jezdi celkem ok a take velmi zachovala a proto jsem chtel nejakou tu upravu udelat na tom to voze.prevodovku ze 125ky uz mam doma i s napravama a vedle lezi komplet motor z FELY 1.3MPI s kompletni elektrikou.
no a ted se vas ptam jestli nekdo nema stouto prestavbou skusenostim,nebo nevi neco o tomhe.Zde na SKODA techweb jsem neco cetl a zistuji ze to neni take slozite ale mam problem, a obavy se zapojenim elektriky,ridici jednotky a atd.nejake ho toho elektrikare jsem oslovil a nikdo nevi nezna jen jeden rekl ze s plankama zapojeni by to mozna zvladl.
prosim poradte.

Autor:  slovacek.milos [ 8.11.07, 15:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: pretavba MPI do Š 105

B18C4 botan píše:
ahj lidicky tak jsem se vcera zaregistroval jelikoz jsem majitel dvou aut a to hondy a take skodovky.Vzdy jsem byl obdivovatelem tech to dvou znacek.
nicmene pisu hlouposti a neptam se na to co chci.mam 105ku jezdi celkem ok a take velmi zachovala a proto jsem chtel nejakou tu upravu udelat na tom to voze.prevodovku ze 125ky uz mam doma i s napravama a vedle lezi komplet motor z FELY 1.3MPI s kompletni elektrikou.
no a ted se vas ptam jestli nekdo nema stouto prestavbou skusenostim,nebo nevi neco o tomhe.Zde na SKODA techweb jsem neco cetl a zistuji ze to neni take slozite ale mam problem, a obavy se zapojenim elektriky,ridici jednotky a atd.nejake ho toho elektrikare jsem oslovil a nikdo nevi nezna jen jeden rekl ze s plankama zapojeni by to mozna zvladl.
prosim poradte.



já bych to tam přemotal komplet i s přístroljovkou a palubkou palubka se tu řešila nedávno má ji tu víc lidí a máš pokoj než to nějak mastit, řešit imobilizer a podobně, akorát budeš muset prodloužit to vedení k řídící jednotce snad pětinové tam je a řerpadlo to bych dal třeba z forda inline venkovní tlak ti pořeší regulátor na vstřikovací liště miloš

Autor:  Drak [ 8.11.07, 18:07 ]
Předmět příspěvku: 

Na pár věcech se asi zakopeš, problém bude se snímačem polohy kliky, převodovka nemá tak silnou stěnu, aby do ní šel bezproblémů namontit, určit polohu taky bude pakárna, čerpadlo se ti nejspíš nevejde do nádrže, páč je plytká, pak by sis taky měl adekvátně upravit brzdy, páč rozjet se umí kdejakej blb, ale udržet to na cestě a včas zastavit už je horší a výslednej efekt asi nebude to, co od toho čekáš, snad by bylo lepší použít jen motor a přidat na to karbec z favorita a upravit zapalování.

Autor:  Šemik [ 8.11.07, 18:10 ]
Předmět příspěvku: 

Též zadní nápravu by bylo vhodné dát vlečku ze 130, klasická kyvka není stavěná na takovéto motory.

Autor:  Martin 007 [ 8.11.07, 18:46 ]
Předmět příspěvku: 

No a ty brzdy minimálně ze 130ky !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aspon vylepsene o vrtane kotouce...nebo 4 kotouc a dopredu vnitrne chlazeny...nedelam si prdel...kdo chce vic bude pak chtít jeste, ale na brzdy se sere jako vždy...

Autor:  B18C4 botan [ 9.11.07, 07:35 ]
Předmět příspěvku: 

tak lidicky diky za to ze mi pomahate ale me hodne zajima spise ta elektrika.
je mi jasne ze pokud tam dam takovy motor musim to zabrzdit.to je vyresene,mam 4pistky premostene,dale co se tyce naprav mi staci tyto a alw mam je zesilene a jak jaem slysel o ukroucenych poloos tak jen o uhlovkach.
a ted ten vorisek.kdybych to chtel na vykon tak tak to stavim uplne jinak,nebo kupim neco jineho.
vyslovene to chci postavit hlavne kvuli obycc jezdeni do prace a z prace za dobrou spotrebu.coz u mpi je dosti slusna.
tak prosim poradte s tou elektikou.

Autor:  fatal [ 9.11.07, 07:42 ]
Předmět příspěvku: 

Martin 007 píše:
No a ty brzdy minimálně ze 130ky !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aspon vylepsene o vrtane kotouce...nebo 4 kotouc a dopredu vnitrne chlazeny...nedelam si pr**l...kdo chce vic bude pak chtít jeste, ale na brzdy se sere jako vždy...


Sorry za offtopic, ale proč překopávat brzdy? 1.3 MPi není přece těžší než 1.2, ne?

Autor:  slovacek.milos [ 9.11.07, 10:27 ]
Předmět příspěvku: 

Drak píše:
Na pár věcech se asi zakopeš, problém bude se snímačem polohy kliky, převodovka nemá tak silnou stěnu, aby do ní šel bezproblémů namontit, určit polohu taky bude pakárna, čerpadlo se ti nejspíš nevejde do nádrže, páč je plytká, pak by sis taky měl adekvátně upravit brzdy, páč rozjet se umí kdejakej blb, ale udržet to na cestě a včas zastavit už je horší a výslednej efekt asi nebude to, co od toho čekáš, snad by bylo lepší použít jen motor a přidat na to karbec z favorita a upravit zapalování.


já to už viděl na rapidu jednobodový vstřik řídící jednotka za sedačkama, její značka mi nic neříkala, ale bylo to mande in francie a helův snímač to mělo v rozdělovači miloš

Autor:  big.jedla [ 9.11.07, 10:28 ]
Předmět příspěvku: 

no já myslím že o moc těžší nebude, ale někteří lidi si myslí že 105ka s MPIčkem bude lítat 250km/h a to pak potřebuješ něčím ubrzdit že jo :lol: :lol:
jinak oficiálně musí být 130 brzdy kvůli typu motoru, ale MPI je stejně v tomhle autě ilegal takže na brzdách asi už moc nesejde

Autor:  Martin 007 [ 9.11.07, 10:31 ]
Předmět příspěvku: 

Se neřeší 5 kilo motoru navíc...ale těch 20 koní draku... :D :D :D

Autor:  URU [ 9.11.07, 10:35 ]
Předmět příspěvku: 

fatal píše:
Sorry za offtopic, ale proč překopávat brzdy? 1.3 MPi není přece těžší než 1.2, ne?


težší asi o moc nebude, ale je silnější (asi 46 nebo 50kw)=>rychlejší a je potřeba to nějak zastavit... i když dvoupísty v dobrym stavu brzděj taky dobře...

Autor:  Matthes [ 9.11.07, 11:04 ]
Předmět příspěvku: 

URU píše:
fatal píše:
Sorry za offtopic, ale proč překopávat brzdy? 1.3 MPi není přece těžší než 1.2, ne?


težší asi o moc nebude, ale je silnější (asi 46 nebo 50kw)=>rychlejší a je potřeba to nějak zastavit... i když dvoupísty v dobrym stavu brzděj taky dobře...


Jojo, ale kdyz da SP 4,22 tak to moc rychlejsi nebude, jen to bude lip akcelerovat, takze brzdy se budou pohybovat stale v rychlostech na ktery sou staveny :)

Autor:  Vít [ 9.11.07, 11:34 ]
Předmět příspěvku: 

avšak ten krátký kvalt mu umožní velmi agresivní způsob jízdy brzda plyn, a pak ty brzdy bude potřeba používat intezivněji a k brždění z vyšší rychlosti než by měl na stejném místě se 120,a nevim nevim, jak se jim to bude líbit. Každopádně, B18C4 botan si od toho slibuje především úspornější jízdu, tak snad agresivní průjezdy nehrozí.

Autor:  cyz [ 9.11.07, 12:14 ]
Předmět příspěvku: 

slovacek.milos píše:
Drak píše:


já to už viděl na rapidu jednobodový vstřik řídící jednotka za sedačkama, její značka mi nic neříkala, ale bylo to mande in francie a helův snímač to mělo v rozdělovači miloš


Nebyl to Renix ze 130GLi (taktéž Renault 19 a tuším Volvo 440/460)?

Jinak umístění toho hallova snímače - napadá mě jedině sehnat někoho kdo svařuje hliník, na požadované místo navařit kus hliníkového plechu a potom vrtat. To umístění by se na MPi snad dalo odvodit od časování ventiů, nebo možná se sundanou hlavou od polohy pístů...ne?

Autor:  Martin 007 [ 9.11.07, 12:23 ]
Předmět příspěvku: 

Škoda 135 Gli a 135 RiC...Bendix Renix

Stránka 1 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/