Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Škoda Favorit ze Special91 na Natural95 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7525 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jirka.cz [ 15.11.07, 20:11 ] |
Předmět příspěvku: | Škoda Favorit ze Special91 na Natural95 |
Zdravím, chtěl bych se zeptat, co všechno musím udělat, když chci svýho favorita předělat ze Specialu91 na Natural95. Už dlouho uvažuju o této změně. Díky předem na všechny odpovědi. |
Autor: | Jarda S. [ 15.11.07, 20:12 ] |
Předmět příspěvku: | |
začni čepovat natural nic jinýho dělat nemusíš |
Autor: | Šemik [ 15.11.07, 20:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Favorit na special Favorit je přeci odjakživa na natural |
Autor: | Drak [ 15.11.07, 20:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Místo červené hadice strkat do nádrže hadicu zelenou, jinak zhola nic. Edit: kurňa, zas sem pomalejší... |
Autor: | Jirka.cz [ 15.11.07, 20:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: začni čepovat natural nic jinýho dělat nemusíš a nemá se to nějak předělat - seřízení ventilů atd....to se mi nezdá že by to bylo tak jednoduchý. |
Autor: | Nepér [ 15.11.07, 20:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Favorit na special Favorit je přeci odjakživa na natural 135 může jezdit i na 91. |
Autor: | Nepér [ 15.11.07, 20:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jirka.cz píše: a nemá se to nějak předělat - seřízení ventilů atd....to se mi nezdá že by to bylo tak jednoduchý. Možná hlavu snížit , předpokládám, že je to 135. |
Autor: | Jirka.cz [ 15.11.07, 20:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nepér píše: Jirka.cz píše: a nemá se to nějak předělat - seřízení ventilů atd....to se mi nezdá že by to bylo tak jednoduchý. Možná hlavu snížit , předpokládám, že je to 135. Ano jedná se o škodu 135L |
Autor: | Drak [ 15.11.07, 20:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
95 se pro favority začal používat jednak kvůli emisím, pak kvůli pozdělší montáži katalyzátorů a pak kvůli sedlám ventilů, který jsou už z materiálu, co nepotřebuje přimazávat, pro přechod na 95 není třeba žádná jiná dodatečná úprava, pro bezchybnou funkci ani snižování hlavy. |
Autor: | Kristensen [ 15.11.07, 20:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jediný co možná to bude chtít tak trošku poladit směs ale většinou to ani není poznat, maximálně když by jsi jel na emise tak ti s tím trochu hnou, ale oni s tím hejbou skoro pořád. Jinak jak řikaj ostatní, šahat po jinej hadici nic víc. |
Autor: | Nepér [ 15.11.07, 20:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hlavní rozdíl mezi 135 a 136 je v kompresním poměru, 135 má kompresi nižší, proto může jezdit na o.č. 91 bez detonací, 136 má vyšší a musí mít o.č. 95 (v techničáku píšou SUPER 96 ). Použití paliva s vyšším o.č. není na škodu, jen se plně nevyužije (u motoru bez elektroniky a bez čidla detonací). Takže tankuj BA95N a neřeš to... |
Autor: | Jirka.cz [ 15.11.07, 20:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drak píše: 95 se pro favority začal používat jednak kvůli emisím, pak kvůli pozdělší montáži katalyzátorů a pak kvůli sedlám ventilů, který jsou už z materiálu, co nepotřebuje přimazávat, pro přechod na 95 není třeba žádná jiná dodatečná úprava, pro bezchybnou funkci ani snižování hlavy. takže chápu správně, že prostě na benzince načerpu místo Specialu Natural a jedu? |
Autor: | Drak [ 15.11.07, 20:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo, special se stejně pro nezájem stahuje ze sítě, takže přechod za chvíli zbyde na všechny. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |