Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Škoda Favorit ze Special91 na Natural95
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7525
Stránka 1 z 1

Autor:  Jirka.cz [ 15.11.07, 20:11 ]
Předmět příspěvku:  Škoda Favorit ze Special91 na Natural95

Zdravím,
chtěl bych se zeptat, co všechno musím udělat, když chci svýho favorita předělat ze Specialu91 na Natural95. Už dlouho uvažuju o této změně.
Díky předem na všechny odpovědi.
:lol:

Autor:  Jarda S. [ 15.11.07, 20:12 ]
Předmět příspěvku: 

začni čepovat natural :lol: :lol: nic jinýho dělat nemusíš

Autor:  Šemik [ 15.11.07, 20:13 ]
Předmět příspěvku: 

Favorit na special :?: :shock: Favorit je přeci odjakživa na natural :roll:

Autor:  Drak [ 15.11.07, 20:13 ]
Předmět příspěvku: 

Místo červené hadice strkat do nádrže hadicu zelenou, jinak zhola nic.
Edit: kurňa, zas sem pomalejší...

Autor:  Jirka.cz [ 15.11.07, 20:15 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
začni čepovat natural :lol: :lol: nic jinýho dělat nemusíš

a nemá se to nějak předělat - seřízení ventilů atd....to se mi nezdá že by to bylo tak jednoduchý.

Autor:  Nepér [ 15.11.07, 20:15 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Favorit na special :?: :shock: Favorit je přeci odjakživa na natural :roll:

135 může jezdit i na 91.

Autor:  Nepér [ 15.11.07, 20:16 ]
Předmět příspěvku: 

Jirka.cz píše:
a nemá se to nějak předělat - seřízení ventilů atd....to se mi nezdá že by to bylo tak jednoduchý.

Možná hlavu snížit :D , předpokládám, že je to 135.

Autor:  Jirka.cz [ 15.11.07, 20:18 ]
Předmět příspěvku: 

Nepér píše:
Jirka.cz píše:
a nemá se to nějak předělat - seřízení ventilů atd....to se mi nezdá že by to bylo tak jednoduchý.

Možná hlavu snížit :D , předpokládám, že je to 135.

Ano jedná se o škodu 135L

Autor:  Drak [ 15.11.07, 20:20 ]
Předmět příspěvku: 

95 se pro favority začal používat jednak kvůli emisím, pak kvůli pozdělší montáži katalyzátorů a pak kvůli sedlám ventilů, který jsou už z materiálu, co nepotřebuje přimazávat, pro přechod na 95 není třeba žádná jiná dodatečná úprava, pro bezchybnou funkci ani snižování hlavy.

Autor:  Kristensen [ 15.11.07, 20:21 ]
Předmět příspěvku: 

Jediný co možná to bude chtít tak trošku poladit směs ale většinou to ani není poznat, maximálně když by jsi jel na emise tak ti s tím trochu hnou, ale oni s tím hejbou skoro pořád. Jinak jak řikaj ostatní, šahat po jinej hadici nic víc.

Autor:  Nepér [ 15.11.07, 20:23 ]
Předmět příspěvku: 

Hlavní rozdíl mezi 135 a 136 je v kompresním poměru, 135 má kompresi nižší, proto může jezdit na o.č. 91 bez detonací, 136 má vyšší a musí mít o.č. 95 (v techničáku píšou SUPER 96 :) ). Použití paliva s vyšším o.č. není na škodu, jen se plně nevyužije (u motoru bez elektroniky a bez čidla detonací). Takže tankuj BA95N a neřeš to...

Autor:  Jirka.cz [ 15.11.07, 20:23 ]
Předmět příspěvku: 

Drak píše:
95 se pro favority začal používat jednak kvůli emisím, pak kvůli pozdělší montáži katalyzátorů a pak kvůli sedlám ventilů, který jsou už z materiálu, co nepotřebuje přimazávat, pro přechod na 95 není třeba žádná jiná dodatečná úprava, pro bezchybnou funkci ani snižování hlavy.

takže chápu správně, že prostě na benzince načerpu místo Specialu Natural a jedu?

Autor:  Drak [ 15.11.07, 20:25 ]
Předmět příspěvku: 

jo, special se stejně pro nezájem stahuje ze sítě, takže přechod za chvíli zbyde na všechny.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/