|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Startování, Špatně startuje při zahřátém motoru Fel. 1,9D
Autor |
Zpráva |
Faantoom
Příspěvky: 7
|
Startování, Špatně startuje při zahřátém motoru Fel. 1,9D
chtěl bych se zeptat čím vyřešim : při zahřátém moturu mi nechce už nestartovat mam 1,9D.. slyšel jsem že je to prý nějaká vada naftových felicií a že se to opravit nedá.. poraďte. děkuji
|
18.11.07, 18:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Naftová filda trpí jen na přední nápravu a brzdy, jinak motoricky nemá větší muchy, nejvíc napoví přečtení závad, mohlo by to dělat teplotní čidlo, popř. žhavení, trysky, špatný tlaky ve válcích, nebo chyba v čerpadle.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
18.11.07, 19:52 |
|
|
Faantoom
Příspěvky: 7
|
Drak píše: Naftová filda trpí jen na přední nápravu a brzdy, jinak motoricky nemá větší muchy, nejvíc napoví přečtení závad, mohlo by to dělat teplotní čidlo, popř. žhavení, trysky, špatný tlaky ve válcích, nebo chyba v čerpadle.
diky..
moje Felde ma najeto 350tis.. jsem sni spokojeny.. jen me trapi to ze pri zahratem motoru nenastartuji.. v servisu mi pridali nejake tlacitko do kabiny a kdyz je motor ohraty, tak ho sepnu - nastartuji a zase vypnu.. Ale ja to chci mit zase jako original.. Tak shanim info co a jak..
|
18.11.07, 19:56 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Tak to ti přidali manuální žhavení, jestli to chceš mít originál, tak zkus počkat na miloše, ten to řešil na svojem, jestli je ti jedno, co to bude ovládat a chceš jenom funkci, tak já to řeším regulátorem z Avie, typ B, stojí asi 1000,- Původní žhavení odpojím a na jeho místo dávám toto a je svatej klid.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
18.11.07, 20:02 |
|
|
Faantoom
Příspěvky: 7
|
Drak píše: Tak to ti přidali manuální žhavení, jestli to chceš mít originál, tak zkus počkat na miloše, ten to řešil na svojem, jestli je ti jedno, co to bude ovládat a chceš jenom funkci, tak já to řeším regulátorem z Avie, typ B, stojí asi 1000,- Původní žhavení odpojím a na jeho místo dávám toto a je svatej klid.
predci to musi jit vymenit,ne? neni mozny aby to udelaly jen tak a cekalo se az se to pos..e...
|
18.11.07, 20:15 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
miloš vie ako mu zväčšiť štartovaciu dávku paliva, myslím že to je tá mucha dieselových VW motorov v škodovkách...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
18.11.07, 20:28 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Vyměnit to de, ale je tam někde zakopanej pes, mě se to podařilo opravit jenom jednou a vzhledem k ceně VW regulátorů to prostě opravuju jen na přání zákazníka, jinak to řeším modulem z Avie.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
18.11.07, 20:37 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
já jsem četl závady, ze startující feldy jsem přehodil všechno, nikdy jsem neobjevil dveřní spinač, nedaávno jsem měnil dva žhaviče a od té doby žhavím i za tepla myslím že byla vadná kostra co vede na motor hnědý drátek z větve co je na žhaviče tu jsem měl dole jiné vysvětlení nemám miloš
|
19.11.07, 07:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 49 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|