Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

1,6 vs prevodovka fa/fe
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=756
Stránka 1 z 1

Autor:  Roman [ 3.5.06, 12:47 ]
Předmět příspěvku:  1,6 vs prevodovka fa/fe

hosi pasuje motor 1,6 z Fe na prevodovku fa nebo fe 1,3???? pokud ne, jaky jsou nutny upravy - diky

Autor:  michalkatka [ 3.5.06, 19:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1,6 vs prevodovka fa/fe

Roman píše:
hosi pasuje motor 1,6 z Fe na prevodovku fa nebo fe 1,3???? pokud ne, jaky jsou nutny upravy - diky


čo viem, Felicia 1.6 má taký medzikus s ktorým to presne pasuje, ale podľa mňa to nie je moc vhodné, ten motor 1.6 je ťažký a v tom prípade by som odporúčal aj struny z Felicie 1.6, al. 1.9.

Autor:  Ondra [ 3.5.06, 19:59 ]
Předmět příspěvku: 

převodovka je stejna jen jiny převody a je tam ta přiruba.Dobra je taky z pick-upa 1.3 ma stalej převod do pomala.

Autor:  Ondra [ 3.5.06, 20:01 ]
Předmět příspěvku: 

jo a cpat ten motor do fa,je docela pracny to uz tam mužeš nacpat rovnou 20 ventiyl.Moc prace moc peněz=lepši koupit rovnou feldu.

Autor:  Roman [ 4.5.06, 10:10 ]
Předmět příspěvku: 

Ondra píše:
jo a cpat ten motor do fa,je docela pracny to uz tam mužeš nacpat rovnou 20 ventiyl.Moc prace moc peněz=lepši koupit rovnou feldu.


no ze to nebude za hodinu hotovy, s tim pocitam :-) Ja jen kdo s tim ma tad yzkusenosti vis - je stejny i uchyceni motoru v kastli??

Autor:  Návštěvník [ 4.5.06, 12:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: 1,6 vs prevodovka fa/fe

michalkatka píše:
Roman píše:
hosi pasuje motor 1,6 z Fe na prevodovku fa nebo fe 1,3???? pokud ne, jaky jsou nutny upravy - diky


čo viem, Felicia 1.6 má taký medzikus s ktorým to presne pasuje, ale podľa mňa to nie je moc vhodné, ten motor 1.6 je ťažký a v tom prípade by som odporúčal aj struny z Felicie 1.6, al. 1.9.


ted ti teda moc nerozumim :-) co myslis pojmem STRUNY????

Autor:  Návštěvník [ 4.5.06, 17:21 ]
Předmět příspěvku: 

Dyž si sezeneš motor přimo z feldy tak uchyceni je stejny jen zachyt reakce ma o kousek větši průměr a to je prkotina.Struny budou asi pružiny.5íkal sem že je to zbytečně pracny a drahy.Lepší by bylo to tam dat i s nápravnicou a tlumičama.Kuli stabilizatoru a pružinam,jo a příčka mezo tlumiče je nutnost. Ondra

Autor:  RK [ 4.5.06, 19:23 ]
Předmět příspěvku: 

Vyměňovat nápravnici je zbytečné, stačí navařit oko pro držák na favoriťáckou a v tomto místě ještě ji zesílit plechem, aby se nekroutila. Úpravu jsem dělal na svém autě a ta 1.6 má po úpravě 100HP. Kdo říká, že tam dávat 1.8 T 20V je stejná práce, tak to asi nedělal, ta 1.6 tam jde namontovat i bez zvedáku za jeden den i s nádrží, protože na to všechny výrobky pasujou z feldy na 1.8 to je převážně samodomorobo.Také u té 1.8 si moc kroutící moment nerozumí s 2.st. převodovky.Kdo to zná, tak mi rozumí.

Autor:  Roman [ 4.5.06, 19:38 ]
Předmět příspěvku: 

To že na to musí bejt uzpůsobenej podvozek, popřípadě brzdy, je naprostá samozřejmost - mě šlo o samotnou zástavbu do Fa - myslím že převodovka Fa/Fe je dimenzovaná do 135 Nm, takže tam by teoreticky problém taky být nemusel že. Můsí k tomu být 4bod, nebo to funguje obstojně i z karbem z 1,3??

Autor:  RK [ 8.5.06, 18:06 ]
Předmět příspěvku: 

Motor komplet i se stříkačkou, jinak to nemá cenu

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/