Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

LPG,prvni potiz
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7583
Stránka 1 z 3

Autor:  Kachnis [ 19.11.07, 12:35 ]
Předmět příspěvku:  LPG,prvni potiz

tak a je to tady...mam LPG rad :) a nikdy jinak,ale proc mi trva strasne dlouho nez chytne??? studenej motor ok jak na plyn,tak na benzin,teplej motor na benzin chytne na drc (i se Specialem91) ale na plyn to trva az 5vterin...jen tocim straterem,slapu na pedal,pak prestanu a on se teda roztoci..jede dpbre,ale ma slabej volnobeh...tak 500 ot a proto obcas chcipne...svicky ma novy, mezera 0,5, kladivka,vicko ok,predstih ok..

Autor:  Martin [ 19.11.07, 13:33 ]
Předmět příspěvku: 

A máš automatický, nebo ruční sytič? Myslím ten na plyn, jestli ho ovládáš zepřeu tlačítkem, nebo se spíná sám?

Autor:  Kachnis [ 19.11.07, 14:46 ]
Předmět příspěvku: 

nemam zadnej sytic..vpredu mam jen prepinac BA-LPG nic jinyho.. sytem je BRC 70kW ..

Autor:  Jarda S. [ 19.11.07, 16:27 ]
Předmět příspěvku: 

to ti neříkali že startovat by se mělo na benzín :?:

Autor:  Kristensen [ 19.11.07, 17:15 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
to ti neříkali že startovat by se mělo na benzín :?:


studený, teplý nemusíš

Autor:  Martin [ 19.11.07, 19:24 ]
Předmět příspěvku: 

Ale na reduktoru sytič máš, ne? Takový válec většinou fialový a vede k němu drát.

Autor:  michalkatka [ 20.11.07, 06:20 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
to ti neříkali že startovat by se mělo na benzín :?:


to záleží od stavu motora :idea: , ale za tepla by to malo chytiť na brnk... :arrow:

ešte záleží ako máš tesný filterbox karb a sanie, ak sa ti plyn rozpínavosťou po vypnutí motora s karbu a filterboxu odparí, tak trvá trochu kým si pri štarte cez reduktor natiahne nový... 8)

dôležitý je správny pomer zmesi plyn/vzduch 8)

Autor:  Dawid130 [ 20.11.07, 12:46 ]
Předmět příspěvku: 

Na hadici je ventil netočil jsi s nim? Na směšovačí, nebo co to v tom motoru je ( na pravo velký kulatá, pokud to není jinak) tak tam je šroub volnoběhu na plyn. U tohoto je sytič automat. Když chvílí necháš zapnutý klíček a pak startuješ je to lepši?

Autor:  Dawid130 [ 20.11.07, 12:47 ]
Předmět příspěvku: 

Dawid130 píše:
Na hadici je ventil netočil jsi s nim?


Na hadici do filtrboxu. ---> bohatost směsi

Autor:  Kachnis [ 20.11.07, 13:29 ]
Předmět příspěvku: 

nicim jsem netocil,prece by to bouchlo,ne :wink: jinak kdyz zapnu klicek,tak vzadu na bombe cvakne ventil a po chvili se zase vypne...pak tprv startuju..na smesovaci fialovej valecek s dratkama je,predpokladam, ze valecek je civka,co ale dela nevim...vim jen to ze sadra tomu nerozumi a mota se do diskuze dospelych :) dnes sem to meril, doba startu je 4,5sekundy....volnobeh je na 500 ot., motor obcas chcipne (kvuli nizkymu volnobehu..)

Autor:  Martin [ 20.11.07, 13:40 ]
Předmět příspěvku: 

No, tak to ti vždy po zapnutí zapalování na chvíli pustí ten automatický sytič, to není ideální, protože teplý motor už nepotřebuje tolik plynu, a máš potom moc plynu ve směsi, tak to musí chvíli ten motor vydýchat. Já když startuji teplý motor, tak vůbec nesytím, kdybych sytil, tak by mi to taky trvalo dobu, než by chytnul.

Autor:  Kachnis [ 20.11.07, 13:57 ]
Předmět příspěvku: 

takze mam delat co? zapout klicek a okamzite zacit stratovat??

Autor:  Martin [ 20.11.07, 14:48 ]
Předmět příspěvku: 

To nevím, můžeš to zkusit, ale odhaduji, že to lepší nebude.

Autor:  Dawid130 [ 20.11.07, 15:10 ]
Předmět příspěvku: 

pokud tam jsou nějaký dráty tak bych tam vrzil nějakej vypínač, abych to mohl vypnout. U tlačitkového tam dráty jsou tak proč ne u automatického ale neznám ten automat. jinak volnoběh by se měl dát štelovat. Zajdi tam kde ti to montovali a ti ti jistě řeknou více.

Autor:  michalkatka [ 20.11.07, 15:38 ]
Předmět příspěvku: 

na splyňovači si nastav voľnobeh pri LPG, mala by tam byť taká skrutka, samozrejmosťou je mať to dobre nastavené na benzín... potom sa ti aj tie teplé štarty zlepšia...

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/