Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
karburator https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7594 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | mišo [ 19.11.07, 23:14 ] |
Předmět příspěvku: | karburator |
mam otazku ohladom trisiek, aky vpliv ma na chod motora velkost vzdusnika na 1 a 2 stupni, na 120tke ma byt pokial viem 140 a 190,(mal som tam namiesto 190, 160tku vymenil som ju ale nevsimol som si ci to nieco robi, mozno sa znizila maximalka ale neviem ci to moze byt tym) co to uroby, ked sa medzi sebou zamenia. a este na co sluzi tlmitko co je v tej ticke nad triskou sytica(lebo niekde je a niekde nie je, co sa stane ked ho vyberiem) a aka ma byt velka triska sytica, mam stiahnute nejake prirucky a v kazdej pisu inak?????????? no a toto vsetko preto ze za studena mi to po naslapani naskoci na brnk ale po 2-3sek zhasne a na druhy krat uz ide v pohode. dakujem za pomoc |
Autor: | Kristensen [ 20.11.07, 17:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
No pokud to budu brát doslova tak jak jsi napsal tak to máš nějaký zmotaný čoveče. Pokud máš opravdu Š120L (jak máš v podpisu) a karburátor SEDR tak by jsi měl mít na 1 stupni vzdušník 190 a trisku 108 a na 2 stupni vzdušník 140 a trysku 130, ty podle toho co píšeš máš ty vzdušníky obráceně. |
Autor: | Drak [ 20.11.07, 18:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zdechne ti to proto, že naběhne tlak oleje a studenej motor nemá takovou sílu, aby ztuhlej olej z první otočky nacpal do kanálků, pak to už nezdechne, protože olej je pod tlakem. |
Autor: | Kristensen [ 20.11.07, 19:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drak píše: Zdechne ti to proto, že naběhne tlak oleje a studenej motor nemá takovou sílu, aby ztuhlej olej z první otočky nacpal do kanálků, pak to už nezdechne, protože olej je pod tlakem. ne ne tím to není, to by ten motor muselo zastavit olejový čerpadloa to je hnaný tyčkou pod rozdělovačem a motor proti tomu má takovou sílu že by to dřív ucvaknul. Pokud má přehozený ty vzdušníky tak jak psal, tak to je první věc, druhá je že když už je někdo takhle přehodil tak bych se podíval na to jaká tam je ta sitičová, měla by být 140. |
Autor: | Drak [ 20.11.07, 19:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
Olejový čerpadlo má na studenej olej takovej protitlak, že ti zdechne motor na tatře, a tam už je o 6 válců a nějaký hejno kobyl víc, věř tomu. |
Autor: | mišo [ 20.11.07, 22:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
otazka 1 klapka je ta ktoru otvara plinovy pedal a nastrekuje sa do nej palivo cez injektor pravda? siticova tam bola 120 ja som dal 130 a teraz mi to trosku horsie spaluje na sitic na volnobeh su nizsie otacky, ale skusal som tam dat aj 140 ale to som mal take otacky na sitic skoro ako na volnobeh bez sitica a cierny dym z vyfuku preto som sa pital na to tlmitko ci tam musi byt a ci neviete co to uroby ked tam nebude? |
Autor: | hamam [ 21.11.07, 21:29 ] |
Předmět příspěvku: | Karburátor Pitburg ŠKODA FAVORIT 136L r.v.1989 |
Pokud můžete poraďte prosím. Teplý motor nelze nastartovat, z důvodů přeplavování vzdušníku 2. stupně. Po zastavení se do 1 minuty naplní vzdušník druhého stupně karburátoru palivem do výšky 1-1,5 cm. Pokud zastartuji uplavím svíčky. Studený motor startuje dobře. |
Autor: | Kristensen [ 21.11.07, 21:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburátor Pitburg ŠKODA FAVORIT 136L r.v.1989 |
hamam píše: Pokud můžete poraďte prosím. Teplý motor nelze nastartovat, z důvodů přeplavování vzdušníku 2. stupně. Po zastavení se do 1 minuty naplní vzdušník druhého stupně karburátoru palivem do výšky 1-1,5 cm. Pokud zastartuji uplavím svíčky. Studený motor startuje dobře. no tak není něco s ventilem v plovákovce? |
Autor: | hamam [ 21.11.07, 21:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Karburátor Pitburg ŠKODA FAVORIT 136L r.v.1989 |
Kristensen píše: hamam píše: Pokud můžete poraďte prosím. Teplý motor nelze nastartovat, z důvodů přeplavování vzdušníku 2. stupně. Po zastavení se do 1 minuty naplní vzdušník druhého stupně karburátoru palivem do výšky 1-1,5 cm. Pokud zastartuji uplavím svíčky. Studený motor startuje dobře. no tak není něco s ventilem v plovákovce? Ventyl v plovákovce pracuje normálně.Při teplém motoru zavírá i otvíra OK. Motor drží i volnoběh. |
Autor: | mišo [ 22.11.07, 18:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
ludkovia a co ja????? |
Autor: | ferrari [ 22.11.07, 19:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: karburator |
mišo píše: mam otazku ohladom trisiek, aky vpliv ma na chod motora velkost vzdusnika na 1 a 2 stupni, na 120tke ma byt pokial viem 140 a 190,(mal som tam namiesto 190, 160tku vymenil som ju ale nevsimol som si ci to nieco robi, mozno sa znizila maximalka ale neviem ci to moze byt tym) co to uroby, ked sa medzi sebou zamenia. a este na co sluzi tlmitko co je v tej ticke nad triskou sytica(lebo niekde je a niekde nie je, co sa stane ked ho vyberiem) a aka ma byt velka triska sytica, mam stiahnute nejake prirucky a v kazdej pisu inak?????????? no a toto vsetko preto ze za studena mi to po naslapani naskoci na brnk ale po 2-3sek zhasne a na druhy krat uz ide v pohode. dakujem za pomoc No: 1. nerobil by som si problém s tým, že motor naštaruje, zdochne a po 2.naštartovaní už v pohode ide 2. preveril by som výšku hladiny v karbeci 3. áno vzdušníky majú byť 190/140 a trysky 108/130 - daj tak ako to má byť... 4. áno, 1. komora je tá kde injektor nastrekuje - klapka ovládaná tiahlom od plyn. pedála 5. tryska sýtiča je 130 a to tlmítko tam má byť - ono v podstate škrtí prietok zmesi, chýbajúce škrtítko môže byť príčinou tho zdochýňania...jednoducho daj trysku aj škrtítko ako majú byť a uvidíš 6. ja som sa presne s týmto dosť nalaboroval...lenže mám favo motor a tam 120tkový EDSR...hej, má to také tendencie, že čím väčšia tryska sytiča, tak je zmes bohatšia, motor ide ťažšie, ale zasa nechytí zbytočne vysoké otáčky.. 7. a myslím, že práve tieto vysoké otáčky na sýtič sú príčinou zdochnutia po prvom naštartovaní - motor chytí vysoké otáčky a odsaje všetok benzín z priesoru dutiny sytiča (z priestoru pod tou trubkou, cez kt. nasáva sýtič benzín) 8. hovorí sa, že to zdochýňanie je spôsobené spadnutým benzínom (netesné ventilčeky v benzínovej pumpe), no iste to nie je prvotná príčina...prvotná príčina je konštrukcia karburátora...Š1000-1100-100-110-110LS v pohode štartovali aj po týždni nečinnosti... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |