Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.9.24, 21:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
 Mazání 
Autor Zpráva
Příspěvek Mazání
Zdravím všechny a přicházím s další žádostí o pomoc:-) Za jízdy mi už dřív začala svítit/blikat kontrolka mazání i když bylo oleje dost. Tak jsem na radu kamaráda mechanika sundal vanu, sání oleje jsem vyčistil a dal jsem nový ozubený kola čerpadla a těsnění. 500 km byl klid a teď to začalo znova. Slyšel jsem taky něco že to může dělat zanesené čidlo tlaku. Kde prosimvás to čidlo je? A moh by to dělat třeba zanesený olej. filtr? Je to plnoprůtok... Nebo jsou ještě nějaké další možnosti, kde by to bylo (kromě toho že se podělalo znova něco s tim čerpáním:-))? Díky


26.1.06, 11:57
Pspvek Reklama

   
Příspěvek 
a ake je to auto?


26.1.06, 12:18
Příspěvek 
Aha, pardon, to nejdulezitejsi jsem zapomnel:-) Skodovka 120 L


26.1.06, 12:37
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Předpokládam, že máš motor 742...
To čidlo by to mohlo být.
Čidlo je na pravé straně motoru (ve směru jízdy) za olejovým filtrem (kousek od spoje motoru s převodovkou) a vede k němu zelený kabel.
Zkus ho vyšroubovat (šestihran 24?) - vyteče trochu oleje - a vykoupat ho v benzínu. Taky vyčisti ten kanálek, do kterýho je to čidlo zašroubovaný.

Olejový filtr by tohle asi nedělal, poněvadž má přetlakový ventil, a tak když je zasranej, tak to jen příliš nefiltruje a obtéká tim ventilem...
No, výměnou filtru rozhodně nic nezkazíš :P


26.1.06, 12:46
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Bukaj píše:
Předpokládam, že máš motor 742...


No, koukám, že než něco nadatluju, tak ze sebe můžu udělat blbce... :lol:


26.1.06, 12:50
Profil ICQ

Příspěvky: 15097
Bydliště: Praha
Příspěvek