Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Mazání https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=76 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jad [ 26.1.06, 11:57 ] |
Předmět příspěvku: | Mazání |
Zdravím všechny a přicházím s další žádostí o pomoc:-) Za jízdy mi už dřív začala svítit/blikat kontrolka mazání i když bylo oleje dost. Tak jsem na radu kamaráda mechanika sundal vanu, sání oleje jsem vyčistil a dal jsem nový ozubený kola čerpadla a těsnění. 500 km byl klid a teď to začalo znova. Slyšel jsem taky něco že to může dělat zanesené čidlo tlaku. Kde prosimvás to čidlo je? A moh by to dělat třeba zanesený olej. filtr? Je to plnoprůtok... Nebo jsou ještě nějaké další možnosti, kde by to bylo (kromě toho že se podělalo znova něco s tim čerpáním:-))? Díky |
Autor: | balki [ 26.1.06, 12:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
a ake je to auto? |
Autor: | Jad [ 26.1.06, 12:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Aha, pardon, to nejdulezitejsi jsem zapomnel:-) Skodovka 120 L |
Autor: | Bukaj [ 26.1.06, 12:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Předpokládam, že máš motor 742... To čidlo by to mohlo být. Čidlo je na pravé straně motoru (ve směru jízdy) za olejovým filtrem (kousek od spoje motoru s převodovkou) a vede k němu zelený kabel. Zkus ho vyšroubovat (šestihran 24?) - vyteče trochu oleje - a vykoupat ho v benzínu. Taky vyčisti ten kanálek, do kterýho je to čidlo zašroubovaný. Olejový filtr by tohle asi nedělal, poněvadž má přetlakový ventil, a tak když je zasranej, tak to jen příliš nefiltruje a obtéká tim ventilem... No, výměnou filtru rozhodně nic nezkazíš |
Autor: | Bukaj [ 26.1.06, 12:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bukaj píše: Předpokládam, že máš motor 742... No, koukám, že než něco nadatluju, tak ze sebe můžu udělat blbce... |
Autor: | Šemik [ 29.1.06, 09:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vymývání čídla tlaku oleje bych příliš nedoporučoval. Nejsem si právě jist jeho další spolehlivostí po takovém zásahu, navíc nové stojí okolo 50Kč. Určitě se to vyplatí, lepší než zadřít motor kvůli tomu že čidlo nerozsvítilo kontrolku. Sám jsem ho asi před týdnem měnil, to původní čidlo se dá vyšroubovat klíčem 27, nové bylo na klíč 24. Pro špatnou přístupnost je lepší použít Golu. A ještě jedna věc - faston na konci toho zeleného drátu nejde bez úpravy nasadit na nové čidlo. Je totiž udělaný na menší faston jako je na tom starém čidle. Na novém je faston větší. Ale stačí k tomu tenké kleště a faston na drátu vytvarovat |
Autor: | Jiří Čech [ 29.1.06, 11:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud bude i s novým čidlem pořád problém s prosvěcováním, ztrácí motor tlak oleje, tedy jsi zralý na GO... Až se ozve bouchání, je pozdě... |
Autor: | Jad [ 30.1.06, 13:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ještě že jsem se do toho čidla zatim nepouštěl, aspoň si na to rovnou koupim nový... Dělá to jenom občas, nezávisle na tom jestli je motor zahřátý nebo studený. Třeba 40 km nesvítí a další den když nastartuju tak zase začne. |
Autor: | Jiří Čech [ 31.1.06, 23:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
Vyměň čidlo a uvidíš... |
Autor: | Jad [ 9.2.06, 09:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak se zdá že to bylo opravdu čidlem, s novým je to zatim v pořádku. Ale to bylo po výměně čerpadla chvíli taky, takže se uvidí:-) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |