Autor |
Zpráva |
TommyRS
Příspěvky: 7 Bydliště: Ostrava
|
Vačka
Mam taky skromny dotas když davam do motoru (z favorita) sportovni vačku měni se nějak vule ventilu nebo zustava stejna dik za připadne odpovědi
|
20.11.07, 19:01 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: Vačka
TommyRS píše: Mam taky skromny dotas když davam do motoru (z favorita) sportovni vačku měni se nějak vule ventilu nebo zustava stejna dik za připadne odpovědi
jakou sportovní vačku? Co to je? sportovní může být jaká koliv. jinak co mám vyzkoušené a co jsem postřehnul v životě tak do 280/280 seriové vůle a vejš už potom co je k vačce napsaný nebo experimentovat. Já jsem dal na svůj Fávo motor 280 a na seriový vůle to bylo normální ale pak jsem zkusil použít ventilovou vůly z úpravy Sprint pro Fávo (0,45 při provozní teplotě)a i když proti seriovejk byl za provozní teploty rozdíl jen 0,10 tak to na těch 0,45 bylo uplně jiný auto.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
Naposledy upravil Kristensen dne 20.11.07, 19:12, celkově upraveno 1
|
20.11.07, 19:09 |
|
|
Speeder
Příspěvky: 267 Bydliště: České Budějovice
|
Každá vačka vyžaduje zpravidla jinou vůli. "sportovnější" vačka potřebuje větší vůli.
_________________ Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)
|
20.11.07, 19:12 |
|
|
David
Příspěvky: 554 Bydliště: Smiřice
|
Nevim jak u aut, u našeho závodního motoru na požární sport obsah 1800ccm nám náš úpravce řekl že jsou vůle za TEPLA "PROVOZNÍ TEPLOTA" 0,25 sání 0,30 vífuk dost mě to zarazilo ale je to tak http://www.ceknito.sk/video/55571
_________________ Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/
|
20.11.07, 20:02 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
David píše: Nevim jak u aut, u našeho závodního motoru na požární sport obsah 1800ccm nám náš úpravce řekl že jsou vůle za TEPLA "PROVOZNÍ TEPLOTA" 0,25 sání 0,30 vífuk dost mě to zarazilo ale je to tak http://www.ceknito.sk/video/55571
u vás je to ale něco jinýho vy jedete pořád na stejný točky ne? Akorát při zvětšení zátěže poklesnou ale hned se srovnaj ne?
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
20.11.07, 20:09 |
|
|
TommyRS
Příspěvky: 7 Bydliště: Ostrava
|
Re: Vačka
jo mam tam taky 280/280 prvni sem tam měl vuli 30/35 ale zdalo se mi to nějake divne tak sem skusil originalni vuli a byloto to same. skusim těch 0,45 při provozni teplotě dik za pomoc. Mam ještě jeden problem smojim fazolem furt se hřeje. když mu moc nedavam po plynu tak se drži teplota v normě ale jak mu šlapnu po plynu hned začne vařit a přestane topit. mam tam vic uprav např. odlechčeny setrvak na vahu 5kg, zminěnou vačku, klikovku vložky pisty s felicie, a sniženou hlavu. a ani mi nepomohlo skoridovat teplotu dvouma větraky na chladiči a vyndanim termostatu. navic nema takovy vykon jak bych čekal. Nemate někdo napat čim by to mohlo byt ja už na tom dumam pěkně dlouho a nemužu na to přijid.
|
20.11.07, 20:42 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
No já teda nechci strašit ale pokud mu naložíš a máš vyndanej i termostat a přestane to topit a začne vařit tak to je jak na těsnění nebo hlavu, že prostě ta voda někde zmizí nebo se vymění ve válci za vzduch. No ještě zkusit chladič oleje ale když máš dva ventilátory a nepomůže to.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
Naposledy upravil Kristensen dne 20.11.07, 20:47, celkově upraveno 1
|
20.11.07, 20:45 |
|
|
Speeder
Příspěvky: 267 Bydliště: České Budějovice
|
vyndáním termostatu nic nevyřešíš pokud ten funguje. Buď může být ucpaná některá hadička (ráda bejvá ta tenká od skříně termostatu) nebo pak těsnění hlavy.
_________________ Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)
|
20.11.07, 20:47 |
|
|
Speeder
Příspěvky: 267 Bydliště: České Budějovice
|
To už je trošku přeháňka myslet si, že jednoduše nestíhá chladič vody a že je eště třeba chladit olej.
_________________ Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)
|
20.11.07, 20:49 |
|
|
TommyRS
Příspěvky: 7 Bydliště: Ostrava
|
Vačka
no tak to tipuju na těsněni pod hlavou nebo praskla hlava. ikdyž to moc nechapu těsněni je nove a hlava byla skoušena jestli neni praskla. ted mě tak napadlo že by to mohlo byt přesahem vložek
|
20.11.07, 20:52 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Speeder píše: To už je trošku přeháňka myslet si, že jednoduše nestíhá chladič vody a že je eště třeba chladit olej.
Jo divíš se ale i to je možný, kamarád měl kilo s fávem, jeden náporovej chladič ve předu a druhej vzadu místo původního, oba s ventilátorama na čidlo + manuální spuštění, nakonec dal dva olejáky každej do jedný boční kapsy, ropovod jako blázen ale byl klid. Sice to lezlo pořád na nějakejch 95 ale dokázal to už dochladit.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
20.11.07, 20:54 |
|
|
Speeder
Příspěvky: 267 Bydliště: České Budějovice
|
seriovej motor jo?
_________________ Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)
|
20.11.07, 21:01 |
|
|
TommyRS
Příspěvky: 7 Bydliště: Ostrava
|
Kristensen píše: Speeder píše: To už je trošku přeháňka myslet si, že jednoduše nestíhá chladič vody a že je eště třeba chladit olej. Jo divíš se ale i to je možný, kamarád měl kilo s fávem, jeden náporovej chladič ve předu a druhej vzadu místo původního, oba s ventilátorama na čidlo + manuální spuštění, nakonec dal dva olejáky každej do jedný boční kapsy, ropovod jako blázen ale byl klid. Sice to lezlo pořád na nějakejch 95 ale dokázal to už dochladit.
i chlazenim oleje to de ale v mem připadě se obavam že by to nepomohlo
|
20.11.07, 21:05 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
No, seriovej možná tak blok vložky a základní odlitek hlavy Ne byl to fávo motor, kterej měl sice origo ale leštěnou kliku a ojnice jediný co v něm bylo hodně jinýho tak T písty protože origo mu pořád vesele po jednom praskaly u pístního čepu, hlavu z feldy MPi a ještě zvětšovaný ventily, odlechčenej setrvák, dva karbce Deorthy, zvýšenej tlak mazání a vačka 320/320, možná ještě nějaký ptákoviny ale to už je nějakej pátek. jen mě utkvěl v hlavě právě s tím chlazením, divil jsem se tomu stejně jako ty, on tenkráte byl u mě právě pro ten druhej olejovej chladič, uplně na začátku když mu praskaly písty tak měl jen jeden vodní chladič, tak přidal druhej, pak se nasral dal tam T, tak to přestalo praskat ale vařilo to vesele dál. Stačilo jet na plnej kotel z Litomyšle do Svitav a moch si dát výborný čerstvý párky, tak dal ten oleják a už to vydželo nevařit tam a zpátky no když přidal ten druhej oleják, tak to jel asi 5x a nic to neďálo, od tej doby jsem ho neviděl.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
20.11.07, 21:11 |
|
|
Speeder
Příspěvky: 267 Bydliště: České Budějovice
|
Nojo, ale to je potom jasný, že na to výkon chladiče nestačí. Bavíme se o lehce upraveném motoru.
_________________ Peugeot 309 1.9 D
Škoda 120L "Rallye"(engine 781.136)
|
20.11.07, 21:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|