Autor |
Zpráva |
Butch
Příspěvky: 64 Bydliště: Frydek-Mistek
|
Termostat vody
motor mi nechtel topit , porat byla teplota 70 a kdyz uz tak az po 30km ....vsiml jsem si toho v zime . otevrel jsem to kde je termostat a zjistil jsem paradni ve ....termostat tam byl dany nakrivo ..takze se nemusel ani otevirat aby se voda dostala do chladice hned po startu . tak jsem to vsechno dal tak jak to ma byt a konecne jsem se radoval ze uz budu mit v aute tepličko a že to pojede zahrate jak to ma byt . jenze tepličko porat rostlo a rostlo ...vyšplhalo se to na 130 stupnu a pak to spadlo na 110 , potom zase na 130 a pak zase na 110 . otevrel jsem to ..dal jsem termostat do rychlovarne konvice spolecne s novym koupenym a otevrely se oba dva asi na 95 stupnich . tak jsem tam dal novy a uvidime (čidlo teplomeru taky nove) . chtel bych se zeptat ..nemuze to byt neco jako pohaneni vody v chladici ??? nemuze to byt spatna pumpa ? ja se v te vode moc nevyznam , jeste jsem to nemel za potrebi zkoumat a otevirat . kdyz tak help diky moc za odpovedi a za vypomoc
|
22.11.07, 11:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Jediný co můžeš mít špatně je termostat, protože předtím ti to chladilo dobře(až moc). Po montáži se ti ale mohlo stát, žes celej systém špatně odvzdušnil a v budce termostatu mohla bejt bublina. Myslím, že pokud dáš novej termostat a nebude to nějakej shit z polska (v některým topicu kluci psali, co se dá, já si to nepamatuju) a pokud to dobře odvzdušníš tak by neměl byt problém. Teda za předpokladu že se ti nezkroutila hlava jak to vařilo.
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
22.11.07, 11:58 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Dá se třeba francozský Vernet a německý Wahler. Prý se dá i Motorad, ale s tím mám já špatné zkušenosti, s ním mi pořád svítila kontrolka přehřátí
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
22.11.07, 12:00 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
A to ako keď to vyšlo na 130 st., tak to nevyvarilo? Tak to Ti niečo pekne blbo ukazuje...tu píšeš akože v pohode 110-130 st...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
22.11.07, 19:59 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
Čtu si to a chtěl jsem se zeptat. Jak má být otočený ten termostat. Vím že není jedno jestli ta pružina je dole nebo nahoře ne?? A je jedno jak ho otočím,když se na něho dívám jakoby z vrchu? Jestli má být nějak speciálně pootočené.S chlazením nemám problémy,jen se chci ujistit jestli se mi auto zbytečně pomalu nezahřívá...
_________________ Škoda 105 (motor 120;136)
|
22.11.07, 21:24 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Pružinou do hlavy a nýtkem nahoru...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
22.11.07, 21:25 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Pružinou do motoru, nýtkem nahoru
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
22.11.07, 21:25 |
|
|
Dyno
Příspěvky: 447 Bydliště: Valbys u Rožnova p.Radhoštěm
|
Jj... Tak to mám správně.
_________________ Škoda 105 (motor 120;136)
|
22.11.07, 21:31 |
|
|
Butch
Příspěvky: 64 Bydliště: Frydek-Mistek
|
je to v prdeli
jezdim s pauzama protoze mi motor hreje na 130 stupnu . je to mazec . neni to termostatem ale je to neco s chladicem ....horni hadice chladice je horka . ale chladic a spodni hadice jsou ledove ! vypada to na vodni pumpu . nemate nekdo tady odkaz na obrazek jak ta voda vede ??? jsem zoufaly
|
23.11.07, 09:16 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: je to v prdeli
Butch píše: jezdim s pauzama protoze mi motor hreje na 130 stupnu . je to mazec . neni to termostatem ale je to neco s chladicem ....horni hadice chladice je horka . ale chladic a spodni hadice jsou ledove ! vypada to na vodni pumpu . nemate nekdo tady odkaz na obrazek jak ta voda vede ??? jsem zoufaly
jak vede? Je to jednoduchý když to vemeš od vodní pumpy tak ta silná hadice co do ní vede je přívod z chladiče a nádobky, vodní pumpa to tlačí motorem směrem k termostatu a ten když otevře tak to dál potom tlačí do chladiče a z chladiče opět do té silné hadice k vodní pumpě. Pokud hadice do chladiče je vařicí a z chladiče studená tak může být ucpanej chladič.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
23.11.07, 11:56 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
A co jsi tam dal za termostat? Nemáš tam nějakej polskej? Já dávám jedině Wahler je takovej cele jako zlatej, musí mít do škodovky na sobě malinký vyražený číslo 80 a ještě je na něm šipka která má směřovat dolu a na vnitřním talířku je takovej čumprdlik kterej by měl být při namontování nahoře pokud by to nevycházelo s tou šipkou tak se dá s tím talířkem pootočit.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
23.11.07, 12:00 |
|
|
Butch
Příspěvky: 64 Bydliště: Frydek-Mistek
|
Kristensen píše: A co jsi tam dal za termostat? Nemáš tam nějakej polskej? Já dávám jedině Wahler je takovej cele jako zlatej, musí mít do škodovky na sobě malinký vyražený číslo 80 a ještě je na něm šipka která má směřovat dolu a na vnitřním talířku je takovej čumprdlik kterej by měl být při namontování nahoře pokud by to nevycházelo s tou šipkou tak se dá s tím talířkem pootočit.
termostat jsem skousel uvařit v rychlovarne . otevira se dobre . a kdyz je to zahrate (motor ) na tech 110 a oddelam čidlo teploty , pak pomackam hadici a termostat je pruchozi .
skousel jsem ucpany chladic ale to asi taky nebude ono . pomackal jsem spodni hadici chladice co vede do pumpy a normalne mi to šploucha v nadobce na vodu . ja už fakt nevim . asi to dam nekomu do servisu . a zacaluju peknou sumu za totalni kktinu .
|
25.11.07, 14:13 |
|
|
Butch
Příspěvky: 64 Bydliště: Frydek-Mistek
|
jak se dava termostat do favoritu ? je to pružinou smerem k motoru nebo k prevodovce ? diky za odpoved
|
25.11.07, 17:15 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Butch píše: jak se dava termostat do favoritu ? je to pružinou smerem k motoru nebo k prevodovce ? diky za odpoved
pružinou k motoru je to u všech aut stejný
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
25.11.07, 17:18 |
|
|
Butch
Příspěvky: 64 Bydliště: Frydek-Mistek
|
rekapitulace : sundal jsem z termostatu tu hadici co vede do chladice ! a mel nastartovano .... nekde kolem 90stupnu to zacalo poustet vodu ale zdalo se mi to dost malo ...sotva to chcalo . nema tam byt velky tlak ??? jak moc pousti ten termostat ? ...zahrivam jako prase ale na vonobeh si to 90stupnu drzi . zda se mi ze je spatna vodni pumpa .mozna uvolnene lopatky pokud to jde, je tam nejaka hridelka na ktere se to kolecko s lopatkama toci . a ja nevim jesti se na tom muze neco posrat . help
|
25.11.07, 17:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|