Autor |
Zpráva |
sonyr
Příspěvky: 6 Bydliště: MB
|
Snímač klepání
Zdravim. Už delší dobu řešim problém se snímačem klepání na motoru 1.3 MPI 50Kw (felda) Po výměně za nový kus je to uplně stejné. Na diagnostice nahlásí snímač klepání defekt a auto húř jede. Tato chyba skočí až po vytočení v tahu na 3500 až 4500 otáček. Zkoušel jsem proměřit kabely až do jednotky a odpor nulový. Dokonce jsem rozmotal i celou elektroinstalaci a efekt stejný. Chová se to stejni i když tento snímač uplně odpojim tak při 3500 až 4500 skočí chyba snímač klepání defekt. Mohl by mi prosím tedy někdo vysvětlit jak tento snímač fůnguje nebo i poradit jak tento problém řešit dál? Děkuji. Sony.
|
22.11.07, 21:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Ales M
Příspěvky: 250
|
aSI TĚ MOC NEPOTĚŠÍM, ALE U FELD SE TO STÁVALO.... Chyba je v řídící jednotce.... snímači nic není... jestli máš možnost, tak zkus jinou a uvidíš....
|
22.11.07, 22:25 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Tohle by měl být případ právě odpálení jednotky cyklovačem nebo přebíjením alternátoru, oprava jednotky není možná pouze výměna (myslím že to tak je)
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
22.11.07, 22:32 |
|
|
sonyr
Příspěvky: 6 Bydliště: MB
|
Kristensen píše: Tohle by měl být případ právě odpálení jednotky cyklovačem nebo přebíjením alternátoru, oprava jednotky není možná pouze výměna (myslím že to tak je)
To dobíjení chápu ale jak na to má vliv cyklovač? Který je řízen relátkem v reléboxu?
|
23.11.07, 14:31 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
sonyr píše: Kristensen píše: Tohle by měl být případ právě odpálení jednotky cyklovačem nebo přebíjením alternátoru, oprava jednotky není možná pouze výměna (myslím že to tak je) To dobíjení chápu ale jak na to má vliv cyklovač? Který je řízen relátkem v reléboxu?
Používání cyklovačů: Z důvodu výrobní vady vyskytující se u této řady motorů důrazně doporučujeme nepoužívat cyklovač stěračů - dlouhodobější použití cyklovače může nenávratně poškodit ŘJ motoru. Tato závada je opravitelná pouze výmenou ŘJ, neboť je poškozen i tištěný spoj. ŘJ motoru může poškodit také přebíjející alternátor, proto doporučujeme jeho revizi po každých 60.000 km. Obě tato doporučení platí i pro neseřízené ŘJ!
Zdroj http://www.cimbu.cz/index.php?page=ecu&chip=6&lng=cze
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
23.11.07, 14:34 |
|
|
Vlastik
Příspěvky: 123
|
Dobrý den
Chtěl bych se jen zeptat, zda se toto poškození vlivem používání cyklovače týká i motoru 1,6 Mpi ve Felicii a nebo je to pouze u motorů 1,3 Mpi? Máte s touto vadou (poškozením) někdo z Vás osobní zkušenost?
Díky za odpověď Vlastik
|
23.11.07, 17:31 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Vlastik píše: Dobrý den Chtěl bych se jen zeptat, zda se toto poškození vlivem používání cyklovače týká i motoru 1,6 Mpi ve Felicii a nebo je to pouze u motorů 1,3 Mpi? Máte s touto vadou (poškozením) někdo z Vás osobní zkušenost?
Díky za odpověď Vlastik
jedná se o obě MPi (1,3 a 1,6) většinou se to projeví že ty auta se nechtěj nechat vytočit nad nějaký 4000ot/min prostě znatelně stratěj výkon od těchto otáček proti původnímu stavu ale se 100% jistotou se to dá určit podrobnější diagnostikou, případně vlezením do jednotky. Jinak najdeš to i tady, je tam obrázek co se tam v podstatě stane jak to vypadá ale nedoporučuju lízt do jednotky, radši na tu diagnostiku pokud ti to nějak špatně jede. http://www.cimbu.cz/index.php?page=ecu&chip=6&lng=cze
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
23.11.07, 19:09 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Kristensen píše: Vlastik píše: Dobrý den Chtěl bych se jen zeptat, zda se toto poškození vlivem používání cyklovače týká i motoru 1,6 Mpi ve Felicii a nebo je to pouze u motorů 1,3 Mpi? Máte s touto vadou (poškozením) někdo z Vás osobní zkušenost?
Díky za odpověď Vlastik jedná se o obě MPi (1,3 a 1,6) většinou se to projeví že ty auta se nechtěj nechat vytočit nad nějaký 4000ot/min prostě znatelně stratěj výkon od těchto otáček proti původnímu stavu ale se 100% jistotou se to dá určit podrobnější diagnostikou, případně vlezením do jednotky. Jinak najdeš to i tady, je tam obrázek co se tam v podstatě stane jak to vypadá ale nedoporučuju lízt do jednotky, radši na tu diagnostiku pokud ti to nějak špatně jede. http://www.cimbu.cz/index.php?page=ecu&chip=6&lng=cze
no je to tak jak se nedá vytočit motor a ubere třeba u 4000 je jednotka v háji a není to jen u MPi taky BMM i fáčko, zrovna to mám u BMM nikdo nic nezjistil všechny hodnoty odpovídali co se týče multimetru a vag akorát se hned nepřihlásila lambáda, a šla občas na 1.25 a výfuk kouřiil, no dal jsem řídící jednotku do druhé feldy a spotřeba skoro o polovinu šla nahoru jakýkoliv zásah doslo k mírnému zlepšení a pak zase ke katastrofé miloš
|
23.11.07, 19:25 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
No hlavně teda nejřív když přestane felda nebo fávo táhnout tak zkusit jak fouká vejfuk na konci protože když bude ucpanej KAT tak i lambda bude blbnout
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
23.11.07, 19:40 |
|
|
sonyr
Příspěvky: 6 Bydliště: MB
|
Kristensen píše: No hlavně teda nejřív když přestane felda nebo fávo táhnout tak zkusit jak fouká vejfuk na konci protože když bude ucpanej KAT tak i lambda bude blbnout
Konkrétně u mě jsme jezdili i bez vejfuku a tim to určitě nebylo. Ještě mi nikdo nevysvětlil co má společného cyklovač s jednotku?
|
23.11.07, 20:13 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
jestli si to nepletu s něčím jiným tak paměť, relé je jen na spouštění cyklu ale jednotka určuje dobu spuštění na kterou to ty nastavíš páčkou.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
23.11.07, 20:24 |
|
|
sonyr
Příspěvky: 6 Bydliště: MB
|
Kristensen píše: jestli si to nepletu s něčím jiným tak paměť, relé je jen na spouštění cyklu ale jednotka určuje dobu spuštění na kterou to ty nastavíš páčkou.
Příjde mi dost nesmyslný že by časovač zakomponovali do jednotky když je to dávno vyřešený v relátku...
|
23.11.07, 21:35 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
sonyr píše: Kristensen píše: jestli si to nepletu s něčím jiným tak paměť, relé je jen na spouštění cyklu ale jednotka určuje dobu spuštění na kterou to ty nastavíš páčkou. Příjde mi dost nesmyslný že by časovač zakomponovali do jednotky když je to dávno vyřešený v relátku...
přečti si pořádně CIMBU....JEDNÁ SE O VÝROBNÍ VADU!!!!! tak to prosimtě neřeš, prostě to tak je, a nic s tim udělat nejde....
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
24.11.07, 07:51 |
|
|
big.jedla
Příspěvky: 445 Bydliště: Rychvald
|
ale mě by třeba taky zajímalo čím to je
co třeba nějaká vada v tom cyklovači? možná že když to relátko vypíná a zapíná tak při vypínání tam není dioda na demagnetizování cívky.... čímž se dostane proudová špička do sítě a může to něco udělat v té jednotce????
|
24.11.07, 17:10 |
|
|
sonyr
Příspěvky: 6 Bydliště: MB
|
Ondras83 píše: sonyr píše: Kristensen píše: jestli si to nepletu s něčím jiným tak paměť, relé je jen na spouštění cyklu ale jednotka určuje dobu spuštění na kterou to ty nastavíš páčkou. Příjde mi dost nesmyslný že by časovač zakomponovali do jednotky když je to dávno vyřešený v relátku... přečti si pořádně CIMBU....JEDNÁ SE O VÝROBNÍ VADU!!!!! tak to prosimtě neřeš, prostě to tak je, a nic s tim udělat nejde....
Dobrá tedy řešení je výměna jednotky. Je vtom nějak háček? Nebo stačí sehnat jednotku?
|
27.11.07, 15:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|