Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 13.11.24, 05:54



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 vařim a nevim co s tím 
Autor Zpráva

Příspěvky: 226
Bydliště: Praha-Lipence
Příspěvek vařim a nevim co s tím
Už se mi delší dobu stane, že jedu a z ničehonic mi teplota vyleze nahoru a začnu vařit. Při jízdě. Občas teplota jenom povyleze a pak zase klesne. vyměnil jsem termostat. Vyčistil trubky co to šlo. Je to odvzdušněný. Když to začíná vařit, tak jde z topení studenej vzduch. Chladič je teplý. Třeba když jsem rapídkovi nakládal, tak to bylo ok, ale jakmile jsem jel jako nějakej starší děda, tak to bylo špatný. A nevim co s tim. Už sem to řešil s Bukajem. Po odvzdušněním to chvilku bylo ok a pak zase.

_________________
Š120LS, rv. 84, červená, čeká na dvorku až se rozpadne :-) už není
Rapid 130, rv. 88, červenej, stav jakštakš ujde - prodáno škodaři
Nissan 200SX S13, rv.89, tmavě modrá, jezdí jak splašenej, 1,8l, 124kW


25.11.07, 21:10
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Tak asi fouká motor...u me to tak skončilo...130ky jsou na todle kouzelný...

Nakopni motor otevri expanzku a nech to ohrat az se otevre termostat. Bez dozadu rucne si pridej plyn a koukej jesi se ti brutalne zveda hladina v expanzce...jesi jo tak spatny...hnuty valce...aspon muj pripad...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


25.11.07, 21:13
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek Re: vařim a nevim co s tím
solista píše:
Už se mi delší dobu stane, že jedu a z ničehonic mi teplota vyleze nahoru a začnu vařit. Při jízdě. Občas teplota jenom povyleze a pak zase klesne. vyměnil jsem termostat. Vyčistil trubky co to šlo. Je to odvzdušněný. Když to začíná vařit, tak jde z topení studenej vzduch. Chladič je teplý. Třeba když jsem rapídkovi nakládal, tak to bylo ok, ale jakmile jsem jel jako nějakej starší děda, tak to bylo špatný. A nevim co s tim. Už sem to řešil s Bukajem. Po odvzdušněním to chvilku bylo ok a pak zase.


těsnění pod hlavou nebo prasklá hlava, ale spíš prasklá hlava protože pokud jak píšeš že tomu naložíš a nic a pak jedeš jak dědek 60-80 a začne to vařit tak to většinou dělala hlava, těsnění vaří skoro furt a nebo dělá emulzi.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


25.11.07, 21:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek Re: vařim a nevim co s tím
Kristensen píše:
solista píše:
Už se mi delší dobu stane, že jedu a z ničehonic mi teplota vyleze nahoru a začnu vařit. Při jízdě. Občas teplota jenom povyleze a pak zase klesne. vyměnil jsem termostat. Vyčistil trubky co to šlo. Je to odvzdušněný. Když to začíná vařit, tak jde z topení studenej vzduch. Chladič je teplý. Třeba když jsem rapídkovi nakládal, tak to bylo ok, ale jakmile jsem jel jako nějakej starší děda, tak to bylo špatný. A nevim co s tim. Už sem to řešil s Bukajem. Po odvzdušněním to chvilku bylo ok a pak zase.


těsnění pod hlavou nebo prasklá hlava, ale spíš prasklá hlava protože pokud jak píšeš že tomu naložíš a nic a pak jedeš jak dědek 60-80 a začne to vařit tak to většinou dělala hlava, těsnění vaří skoro furt a nebo dělá emulzi.

souhlasim....nebo to někde přisává a zavzdušňuje...když jsi psal že po ovzdušnění chvíli OK a pak zase.....

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


26.11.07, 17:59
Profil ICQ

Příspěvky: 226
Bydliště: Praha-Lipence
Příspěvek 
Tak jsem zjistil, že pokud to držim ve vyšších otáčkách, tak se to nevaří. Takže mě napadá pumpa. Třeba když jsem otvíral dveře do garáže tak to vylezlo asi do pulky bílýho pole, pak sem to rozjel na 1čku do 4000, a pak to kleslo. Takže mě napadá, že jsou špatný lopatky na vrtulce.

_________________
Š120LS, rv. 84, červená, čeká na dvorku až se rozpadne :-) už není
Rapid 130, rv. 88, červenej, stav jakštakš ujde - prodáno škodaři
Nissan 200SX S13, rv.89, tmavě modrá, jezdí jak splašenej, 1,8l, 124kW


27.11.07, 20:15
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
solista píše:
Tak jsem zjistil, že pokud to držim ve vyšších otáčkách, tak se to nevaří. Takže mě napadá pumpa. Třeba když jsem otvíral dveře do garáže tak to vylezlo asi do pulky bílýho pole, pak sem to rozjel na 1čku do 4000, a pak to kleslo. Takže mě napadá, že jsou špatný lopatky na vrtulce.

aj to je možné, ael neim jak by se zkur*yli lopatky na liťinový vrtuli :D

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


27.11.07, 20:29
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Nebo hodně zanešený prostor kolem vložek.. Při průtoku vody na volnoběh to nezvládá odvádět dostatek tepla :?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


27.11.07, 21:03
Profil

Příspěvky: 81
Bydliště: Želetice u Kyjova
Příspěvek 
Taky jsem měl taký problém a byl ucpán propoj mezi okruhama co je u motoru vzadu. Po vyčištění to bylo ok. Taky se to furt zavzdušnovalo. Stejně po pár měsícech sem zjistil že mám olej ve vodě takže jsem měnil těsnění...Někdo tam předtím dal nějaký silikon a to pak zmrvilo co mohlo


27.11.07, 21:54
Profil ICQ

Příspěvky: 226
Bydliště: Praha-Lipence
Příspěvek 
Tak jsem vyndal pumpu a vypadá ok. Ale koukal jsem, že mi na podlaze u spolujezdce někudy vniká voda. A myslim, že to je odněkud z topení. Mohlo by mít i to souvislost?

Nerad bych totiž měnil celý motor, nebo třeba jenom hlavu. Oboje je nedostatkový zboží.

_________________
Š120LS, rv. 84, červená, čeká na dvorku až se rozpadne :-) už není
Rapid 130, rv. 88, červenej, stav jakštakš ujde - prodáno škodaři
Nissan 200SX S13, rv.89, tmavě modrá, jezdí jak splašenej, 1,8l, 124kW


27.11.07, 22:21
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
solista píše:
Tak jsem vyndal pumpu a vypadá ok. Ale koukal jsem, že mi na podlaze u spolujezdce někudy vniká voda. A myslim, že to je odněkud z topení. Mohlo by mít i to souvislost?

Nerad bych totiž měnil celý motor, nebo třeba jenom hlavu. Oboje je nedostatkový zboží.


určitě to může mít souvislost, pokud máš starý hladký hadice tak ty většinou praskaly ve švu (maj jen jeden po celej svej délce) jinak pak může týct čočka pod kohoutem topení nebo samotný kohout topení.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


27.11.07, 22:26
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Co je to čočka pod kohoutem topení :?: :lol:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


27.11.07, 22:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Šemik píše:
Co je to čočka pod kohoutem topení :?: :lol:


taková spešl gumička, takovej jako Okroužek ale ve tvaru oboustranej čočky, chápeš? asi tak:

Obrázek

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


27.11.07, 22:38
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jj, už vim přesně o jaký díl jde, kohout topení znám důkladně :D

Jen jsem to neznal jako čočku :lol:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


27.11.07, 22:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
no jestli varis... a nevis co s tim.. tak klidne var.. ja to potom snim..... :D a jinak prosel bych jeste jednou vsechny spoje je jich tam hodne na skodovce proste jestli nekde neunika voda nebo by to nemohlo sat vzduch tusim u Wartburka se stavalo ze za tepla v pohode ale jak motor chladne tak se zmensi o neco objem chladici kapaliny... s klesajici teplotou a nekudy si to prisaje vzduch a uz je to zavzdusnene... tak treba neco podobneho jinak ten kohout... to gumove tesneni jak pisou kluci prede mnou to dela problem... nebo radiator topeni.... ch ce to hledat a take pres tu pumpu se to muze zavzdusnovat ... ale to by asi spise tekla.... no to si zkousel ... s tou expanzkou... nastartovat .. nechat otevrenou a uvidis jestli pujde vzduch......


28.11.07, 20:35
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Jiri píše:
tusim u Wartburka se stavalo ze za tepla v pohode ale jak motor chladne tak se zmensi o neco objem chladici kapaliny... s klesajici teplotou a nekudy si to prisaje vzduch a uz je to zavzdusnene... tak treba neco podobneho


Přesně tohle dělají údajně škodovky taky, pokud nemají novější víčko expanzky s podtlakovým ventilem. Při chladnutí vznikne podtlak a přisaje to vzduch kolem těsnění bočnic a trubiček chladiče. Já jsem se s tím nesetkal, ale píšou o tom v Aby jezdily...

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


28.11.07, 21:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 60 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz