Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
vařim a nevim co s tím https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7688 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | solista [ 25.11.07, 21:10 ] |
Předmět příspěvku: | vařim a nevim co s tím |
Už se mi delší dobu stane, že jedu a z ničehonic mi teplota vyleze nahoru a začnu vařit. Při jízdě. Občas teplota jenom povyleze a pak zase klesne. vyměnil jsem termostat. Vyčistil trubky co to šlo. Je to odvzdušněný. Když to začíná vařit, tak jde z topení studenej vzduch. Chladič je teplý. Třeba když jsem rapídkovi nakládal, tak to bylo ok, ale jakmile jsem jel jako nějakej starší děda, tak to bylo špatný. A nevim co s tim. Už sem to řešil s Bukajem. Po odvzdušněním to chvilku bylo ok a pak zase. |
Autor: | Martin 007 [ 25.11.07, 21:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak asi fouká motor...u me to tak skončilo...130ky jsou na todle kouzelný... Nakopni motor otevri expanzku a nech to ohrat az se otevre termostat. Bez dozadu rucne si pridej plyn a koukej jesi se ti brutalne zveda hladina v expanzce...jesi jo tak spatny...hnuty valce...aspon muj pripad... |
Autor: | Kristensen [ 25.11.07, 21:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vařim a nevim co s tím |
solista píše: Už se mi delší dobu stane, že jedu a z ničehonic mi teplota vyleze nahoru a začnu vařit. Při jízdě. Občas teplota jenom povyleze a pak zase klesne. vyměnil jsem termostat. Vyčistil trubky co to šlo. Je to odvzdušněný. Když to začíná vařit, tak jde z topení studenej vzduch. Chladič je teplý. Třeba když jsem rapídkovi nakládal, tak to bylo ok, ale jakmile jsem jel jako nějakej starší děda, tak to bylo špatný. A nevim co s tim. Už sem to řešil s Bukajem. Po odvzdušněním to chvilku bylo ok a pak zase. těsnění pod hlavou nebo prasklá hlava, ale spíš prasklá hlava protože pokud jak píšeš že tomu naložíš a nic a pak jedeš jak dědek 60-80 a začne to vařit tak to většinou dělala hlava, těsnění vaří skoro furt a nebo dělá emulzi. |
Autor: | Ondras83 [ 26.11.07, 17:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vařim a nevim co s tím |
Kristensen píše: solista píše: Už se mi delší dobu stane, že jedu a z ničehonic mi teplota vyleze nahoru a začnu vařit. Při jízdě. Občas teplota jenom povyleze a pak zase klesne. vyměnil jsem termostat. Vyčistil trubky co to šlo. Je to odvzdušněný. Když to začíná vařit, tak jde z topení studenej vzduch. Chladič je teplý. Třeba když jsem rapídkovi nakládal, tak to bylo ok, ale jakmile jsem jel jako nějakej starší děda, tak to bylo špatný. A nevim co s tim. Už sem to řešil s Bukajem. Po odvzdušněním to chvilku bylo ok a pak zase. těsnění pod hlavou nebo prasklá hlava, ale spíš prasklá hlava protože pokud jak píšeš že tomu naložíš a nic a pak jedeš jak dědek 60-80 a začne to vařit tak to většinou dělala hlava, těsnění vaří skoro furt a nebo dělá emulzi. souhlasim....nebo to někde přisává a zavzdušňuje...když jsi psal že po ovzdušnění chvíli OK a pak zase..... |
Autor: | solista [ 27.11.07, 20:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem zjistil, že pokud to držim ve vyšších otáčkách, tak se to nevaří. Takže mě napadá pumpa. Třeba když jsem otvíral dveře do garáže tak to vylezlo asi do pulky bílýho pole, pak sem to rozjel na 1čku do 4000, a pak to kleslo. Takže mě napadá, že jsou špatný lopatky na vrtulce. |
Autor: | Ondras83 [ 27.11.07, 20:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
solista píše: Tak jsem zjistil, že pokud to držim ve vyšších otáčkách, tak se to nevaří. Takže mě napadá pumpa. Třeba když jsem otvíral dveře do garáže tak to vylezlo asi do pulky bílýho pole, pak sem to rozjel na 1čku do 4000, a pak to kleslo. Takže mě napadá, že jsou špatný lopatky na vrtulce. aj to je možné, ael neim jak by se zkur*yli lopatky na liťinový vrtuli |
Autor: | Šemik [ 27.11.07, 21:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nebo hodně zanešený prostor kolem vložek.. Při průtoku vody na volnoběh to nezvládá odvádět dostatek tepla |
Autor: | Pajas [ 27.11.07, 21:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Taky jsem měl taký problém a byl ucpán propoj mezi okruhama co je u motoru vzadu. Po vyčištění to bylo ok. Taky se to furt zavzdušnovalo. Stejně po pár měsícech sem zjistil že mám olej ve vodě takže jsem měnil těsnění...Někdo tam předtím dal nějaký silikon a to pak zmrvilo co mohlo |
Autor: | solista [ 27.11.07, 22:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak jsem vyndal pumpu a vypadá ok. Ale koukal jsem, že mi na podlaze u spolujezdce někudy vniká voda. A myslim, že to je odněkud z topení. Mohlo by mít i to souvislost? Nerad bych totiž měnil celý motor, nebo třeba jenom hlavu. Oboje je nedostatkový zboží. |
Autor: | Kristensen [ 27.11.07, 22:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
solista píše: Tak jsem vyndal pumpu a vypadá ok. Ale koukal jsem, že mi na podlaze u spolujezdce někudy vniká voda. A myslim, že to je odněkud z topení. Mohlo by mít i to souvislost? Nerad bych totiž měnil celý motor, nebo třeba jenom hlavu. Oboje je nedostatkový zboží. určitě to může mít souvislost, pokud máš starý hladký hadice tak ty většinou praskaly ve švu (maj jen jeden po celej svej délce) jinak pak může týct čočka pod kohoutem topení nebo samotný kohout topení. |
Autor: | Šemik [ 27.11.07, 22:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co je to čočka pod kohoutem topení |
Autor: | Kristensen [ 27.11.07, 22:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Co je to čočka pod kohoutem topení taková spešl gumička, takovej jako Okroužek ale ve tvaru oboustranej čočky, chápeš? asi tak: |
Autor: | Šemik [ 27.11.07, 22:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jj, už vim přesně o jaký díl jde, kohout topení znám důkladně Jen jsem to neznal jako čočku |
Autor: | Jiri [ 28.11.07, 20:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
no jestli varis... a nevis co s tim.. tak klidne var.. ja to potom snim..... a jinak prosel bych jeste jednou vsechny spoje je jich tam hodne na skodovce proste jestli nekde neunika voda nebo by to nemohlo sat vzduch tusim u Wartburka se stavalo ze za tepla v pohode ale jak motor chladne tak se zmensi o neco objem chladici kapaliny... s klesajici teplotou a nekudy si to prisaje vzduch a uz je to zavzdusnene... tak treba neco podobneho jinak ten kohout... to gumove tesneni jak pisou kluci prede mnou to dela problem... nebo radiator topeni.... ch ce to hledat a take pres tu pumpu se to muze zavzdusnovat ... ale to by asi spise tekla.... no to si zkousel ... s tou expanzkou... nastartovat .. nechat otevrenou a uvidis jestli pujde vzduch...... |
Autor: | Martin [ 28.11.07, 21:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jiri píše: tusim u Wartburka se stavalo ze za tepla v pohode ale jak motor chladne tak se zmensi o neco objem chladici kapaliny... s klesajici teplotou a nekudy si to prisaje vzduch a uz je to zavzdusnene... tak treba neco podobneho Přesně tohle dělají údajně škodovky taky, pokud nemají novější víčko expanzky s podtlakovým ventilem. Při chladnutí vznikne podtlak a přisaje to vzduch kolem těsnění bočnic a trubiček chladiče. Já jsem se s tím nesetkal, ale píšou o tom v Aby jezdily... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |