Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
1,9 D dojmy a zkušenosti https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7735 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | chavier [ 28.11.07, 22:45 ] |
Předmět příspěvku: | 1,9 D dojmy a zkušenosti |
ahoj, chci se zeptat u Feliny 1,9D jak je resena uspora paliva, zajima me, kdyz z kopce sundam nohu z plynu, nebo podrazuji, jestli to papa jak skodovka na karbec, nebo jestli to nepapa nic jak moderni TDi. Taky mate motor mrtvy tak 700ot pred cervenym polem? Ten port na pripojeni PC ja asi jen atrapa ne? Mam tohle auto kratce, tak odpustte me dotazy dekuji |
Autor: | Kristensen [ 29.11.07, 15:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
700 před červeným polem? kam to až chceš točit? 2000 - 3500 a máš krásnou spotřebu. Jinak s tím zavíráním nafty z kopce si nejsem jistej ale tyhle starý ropy to myslím nedělaj. Teoreticky se to dá vyskoušet ale pokud to neumíš tak si rozbiješ nejspíš hubu. Jestli to neumíš tak radši někde na velkým prázdným parkovišti. Prostě se rozjedeš loupneš tam dvojku a držíš plyn zhruba v půlce a levou nohou do toho začneš lehce přibržďovat, pokud i přes to že budeš mít přidanej plyn pujdou otáčky okamžitě dolu (jako kdyby začal motor sám brzdit) tak nejspíš vypíná naftu i z kopce po sundání nohy ale pokud budeš lehce přibržďovat a ono to pojede v poho dál tak si myslím že to naftu nevypíná ani z kopce. |
Autor: | slovacek.milos [ 29.11.07, 19:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
ne ne žádná atrapa na PC to normálně jde, máš tam dvě řídící jednotky imo a motor, a ta decelerace to nevím taky, někdy zkusím miloš |
Autor: | Jiri [ 29.11.07, 20:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
k tomu vypinani nafty ja mel za to ze to vypina v zavislosti na otackach a poloze pedalu.... to je kdyz jsou otacky treba nad 1500 a neni pridanej plyn... jak das nohu na plyn .. tak jedem dal...nejak mi to nejde do souvislosti s tou nohou na brzde...Ja mel BMW v nafte a tam byl ekonomer... bylo presne videt kdy to odstavi...ze spadnul na nulu....proste kdyz sem jel z kopce a brzdil motorem... nulova spotreba.... jakmile sem vyradil... to znamena jizda z kopce ale vyrazeno tak tam byla nejaka minimalni spotreba....brzdovy pedal na to nemel vliv... |
Autor: | DRYVER [ 29.11.07, 21:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
S tou brzdou to nejspis myslel tak ze se odpoji vstrik po sepnuti brzdoveho spinace, ale podle me tohle stary ropaky nedelali - ovsem jistej si nejsem a ruku do ohne za to nedam. |
Autor: | Ondras83 [ 29.11.07, 21:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
DRYVER píše: S tou brzdou to nejspis myslel tak ze se odpoji vstrik po sepnuti brzdoveho spinace, ale podle me tohle stary ropaky nedelali - ovsem jistej si nejsem a ruku do ohne za to nedam. no, fildy měli takovouhle elektriku, začals brzdit levou nohou a vono to přestávalo jet, ale neim jestli D, ale MPI to mělo stopro, možná i BMM a 1,6 |
Autor: | Jiri [ 29.11.07, 21:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
no u benzinu to je blbost s tou brzdou ne.... |
Autor: | Ondras83 [ 29.11.07, 21:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jiri píše: no u benzinu to je blbost s tou brzdou ne.... nn..myslim že ne, někdo psal, že si chce upravit MPI na hobby rally kros a někdo odsaď mu psal, že právě s tou brzdou bude mit velký problémy...že začne brzdit levou tak mu to přestane jet...někdy to zkusim.... |
Autor: | Jiri [ 29.11.07, 21:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
no... nechci kecat... nikdy sem se nekoukal jestli je na brzdovem pedalu nejaky spinac.. krome toho na svetla...nebo jestli to ma nejakou souvislost... ale me to pripada jako blbost.. |
Autor: | DRYVER [ 29.11.07, 21:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jiri píše: no u benzinu to je blbost s tou brzdou ne.... Ne neni. Kdyz chces brzdit levou nohou, tak ti to je naprd, protoze ti to stejne odpoji vstrik ... |
Autor: | Jiri [ 29.11.07, 22:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
u ceho konkeretne.. u te feldy... ja se vsim co sem jel a dal nohu na brzdu i na plyn.... tak motor se normalne dal |
Autor: | DRYVER [ 29.11.07, 22:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jiri píše: u ceho konkeretne.. u te feldy... ja se vsim co sem jel a dal nohu na brzdu i na plyn.... tak motor se normalne dal Co treba fabia 1,4 8v ?? S tim jsi to taky zkousel? Tam vim 100% ze to tak je |
Autor: | Jiri [ 29.11.07, 22:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
fabii nevim... jel sem s ni ale nevim....no ale jestli to tak je... tak zkusim |
Autor: | Kristensen [ 30.11.07, 05:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
To je blbost, tohle je hlavně specialita ropáků určitě těch novších SDi a TDi atd protože se s nima nedá brzdit levou nohou do plynu, felda 1,3 a 1,6 nevypíná palivo brzdou, dělá to jen ropa ale nevim právě jestli felda D. ale 1,3 a 1,6 určitě ne, protože jsem několikrát zahřejval brzdy na obou přes plnej plyn a levou nohu na brzdě. Ani muj R to nedělá protože bych si jinak v zimě rozbil hubu když brzdím do plynu. Ne 1,3 a 1,6 určitě ne. |
Autor: | Drak [ 30.11.07, 07:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak si natáhni drát dovnitř od ventilu volnoběhu na čerpadle, dej na něj třeba ledku a když ti bude zhasínat, tak budeš vědět hned. Mívají to i starší ropy, v závislosti na poloze pedálu a otáčkách, na čerpadle je spínač, kterej je v nulové poloze sepnutej a je to přes malou krabičku a otáčkoměr zapojený k aktivačnímu spínači (v případě osobáku k pedálu brzdy, v případě náklaďáku k čudliku motorové brzdy). Filda v naftě by to mít měla, stopro to má Passat B3, kterej má ten sám motor, jenom v turbu a příklad snad nejstaršího auta, co to má je stoosmačtyřicítka tatra, tam to ale odepíná naftu vzduchovým ventilem, kterej vrací plynovej pedál, protože má ještě řadovku čerpadlo a to ventil volnoběhu nemá. |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |