Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Volnobeh https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7745 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Lukáš [ 29.11.07, 19:38 ] |
Předmět příspěvku: | Volnobeh |
Favorit BMM - nezapinaji se volnobezne otacky.. po nastartovani to jede dobre.. jak se zahreje motor a jedu treba na 2000ot a vyradim tak nespadnou na volnobeh ale porad se drzi na 2000... to same kdybych jel na 1500ot a vyradil tak mam zase 1500.. nechapu to... |
Autor: | cyz [ 29.11.07, 19:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Volnobeh |
Tak určitě bych to dal na diagnostiku, ale mohla by to být zasviněná škrtící klapka. EDIT: ještě mě napadá - zkus se podívat jak chodí lanko od plynu (jestli je namazané nebo jestli není poškozený bowden) |
Autor: | Lukáš [ 29.11.07, 20:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak se ta klapka cisti? Co konkretne? Da se to nejak na aute nebo to je dreba sundat? Dik |
Autor: | slovacek.milos [ 29.11.07, 21:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Volnobeh |
cyz píše: Tak určitě bych to dal na diagnostiku, ale mohla by to být zasviněná škrtící klapka. EDIT: ještě mě napadá - zkus se podívat jak chodí lanko od plynu (jestli je namazané nebo jestli není poškozený bowden) u BMM se klapky nezasviní, pořád je oplachuje benál ze vstřiku, spíš napiš jak dlouho a kdy ti to začalo dělat, cesta k opravě asi nebude jednoduchá, pravděpodobně došlo k nějaké závadě se kterou si dlouhodobě jezdil například lambáda v háji, spínač volnoběhu, vadné těsnéní a pak ti zblbla řídící jednotka, která se tomu správnému volnoběhu brání tímto způsobem, no bez diagnostiky se nikam nepohneš, chce to přečíst závady a projet měřené hodnoty a i po odstranění závady můžeš mít ještě i 2000 km problémy miloš |
Autor: | Lukáš [ 29.11.07, 22:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
A kdyby se tam dala nova jednotka? Na kolik muze tak priblizne vyjit na Favorita? Je to slozita vymena a resilo by to ten problem? Dik |
Autor: | Lukáš [ 29.11.07, 22:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja to auto kupoval v kvetnu tohoto roku, bylo tam praskle tesneni pod hlavou a potenciometr skrtici klapky ve skratu.. Tyto zavady byly opraveny vymenou tesneni pod hlavou.. a klapka se resila tak ze byla namontovana "nova" stara udajne funkcni. Bylo to delano v servise... Slapalo to vsechno dobre az posledni mesic to zacalo zase blbnout...obcas se stavalo i to ze se misto volnobeznych 900 drzelo 1300, ale to se dalo tolerovat... ale ted je to fakt tak ze kolik to auto vytocim a pak vyradim tak mi to drzi na tech otackach na kterych jsem jel. Jeste mozna by mohlo pomoct k urceni tohoto problemu to ze dnes jsem tomu schvalne dal poradne po "koulich".. pak to fungovalo zase dobre... volnobeh se zapinal a pohodicka... ale jak jsem jel odpoledne po cca 3h pauze tak opet ten sam problem.. po startu 1000ot priblizne... chvili drzelo... pak jak jsem slapl na plyn tak to vytocilo na urcitou hodnotu a porad drzelo... |
Autor: | Lukáš [ 29.11.07, 22:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
A jeste mozna by pomohlo rict to ze kdyz jedu do kopce na trojku treba, tocim to na 2000 dejme tomu a vyradim tak mi ty otacky spadnou... ale jak jedu po rovine a nebo z kopce tak to drzi ty otacky porad nahore... do kopce to pada na volnobezne otacky... rovina, z kopce ne |
Autor: | Jiri [ 29.11.07, 22:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
no.. a nedela to potom opravdu jen lanko.... kdyz pomalu uberes tak to nevrati uplne na volnobeznej kontakt......kdyz to pustis rychle tak jo... ze by chodilo ztuha..... |
Autor: | Kristensen [ 30.11.07, 05:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
tohle jsem řešil na MPi, když valil po dálnici a držel plnej plyn tak sundal nohu z plynu a průser. Auto valilo dál na plnej tak drknul nohou do pedálu a vrátilo se to, no když přijel tak pedál šel strašně lehko, no vyskočila pružina přímo na klapce, tak se nasadila zpět zajistila a je zatím klid. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |