Výměna motoru (případně i převodovky) 120L
Autor |
Zpráva |
M3Power
|
Výměna motoru (případně i převodovky) 120L
Pánové, jak je složitá výměna motoru ve 120L(M) ? Poněkud jsem ho odrovnal a asi budu potřebovat "nový". Dá se to udělat i v polních podmínkách ? Vzhledem k tomu, že mi i hučí převodovka (rychlosti směrem dozadu), tak bych to možná rád udělal dohromady, ale to není tak důležité jako ten motor. Co ? Mám se do toho pustit, nebo ne ?
|
1.12.07, 15:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Výměna motoru je sranda, vždyť máme motor na správné straně
Ze všeho nejdříve odpojit aku, podložit převodovku na koci aby se neohnulo táhlo řazení, odpojit elektriku, benzín, vodu a táhla ke karburátoru, sundat zadní čelo, sundat krycí plechy kolem motoru, pro lepší manipulovatelnost je dobré sundat také výfuk, rozšroubovat spoje motor - převodovka, podložit nosnou tyč motoru, povolit ji na stranách od karoserie a nyní nejlépe ve dvou lidech motor čapneme do rukou a vytáhneme ho ven
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
1.12.07, 15:30 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Re: Výměna motoru (případně i převodovky) 120L
Není na tom nic složitého, akorát je lepší když jsou na to dva, záleží na tom jakou máš sílu a jestli máš nějaký jeřáb, hupcuk nebo něco takového (já jsem použil pásy na svazování nákladu na náklaďák ), s převodovkou už je to horší, ale taky na tom momentálně pracuju sám a jde to.
edit: zase pozdě
|
1.12.07, 15:31 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
vymenu prevodovky som zvladol sam, ale je to robota na cely den, neviem si to predstavit bez jamy
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
1.12.07, 15:49 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Gemini píše: vymenu prevodovky som zvladol sam, ale je to robota na cely den, neviem si to predstavit bez jamy
Jednoduše se válíš pod autem jako prase já to udělám tak že pod to dám velké kulaté špalky, odmontuju šrouby, nechám to spadnout na ně a převodovku i z motorem vyvalám takhle ven. Horší bylo povolování šroubů na zadní nápravě, to jsem musel pokaždé zabrat tak že jsem málem upadl do bezvědomí
|
1.12.07, 15:59 |
|
|
M3Power
|
OK, díky chlapi, takže jen motor Půjde mi udělat upgrade na 130, nebo je v tom háček ?
|
2.12.07, 22:24 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
M3Power píše: OK, díky chlapi, takže jen motor Půjde mi udělat upgrade na 130, nebo je v tom háček ?
Preklepat cislo motoru a hlavne mit ten motor v kondici coz se tezko hleda
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
2.12.07, 22:26 |
|
|
M3Power
|
Matthes píše: M3Power píše: OK, díky chlapi, takže jen motor Půjde mi udělat upgrade na 130, nebo je v tom háček ? Preklepat cislo motoru a hlavne mit ten motor v kondici coz se tezko hleda
Na co klepat číslo ? Já mám zrušené v TP ....
130 jsou v tak spatne kondici ? Co teda sehnat silnějšího ?
|
2.12.07, 22:29 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
M3Power píše: Na co klepat číslo ? Já mám zrušené v TP .... 130 jsou v tak spatne kondici ? Co teda sehnat silnějšího ?
Nejde o cislo ale o typ motoru. Malo kery motor vydrzel huntovani puvodnich majitelu jina je supr ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
2.12.07, 22:34 |
|
|
M3Power
|
Matthes píše: M3Power píše: Na co klepat číslo ? Já mám zrušené v TP .... 130 jsou v tak spatne kondici ? Co teda sehnat silnějšího ? Nejde o cislo ale o typ motoru. Malo kery motor vydrzel huntovani puvodnich majitelu jina je supr ...
Aha, no škoda .... Je nějaký silnější 120 ? Třeba LS ?
|
2.12.07, 22:41 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
M3Power píše: Aha, no škoda .... Je nějaký silnější 120 ? Třeba LS ?
LS je podobny problem sezen dobrou 130 ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
2.12.07, 22:49 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Tuhle blbost jsem udělal a vyšlo mě to pěkně draho. Ty 130ky byly letadla (se 4q to trhá asfalt, kopce do kterých se můj Forman škrábe sotva 100 a kde potkani musí podřazovat za 3 tak jela s přehledem 120 na 4ku), bohužel ty motory to dlouho nevydrží, praskají hlavy, utápí se vložky, většinou jsou špatné kroužky....kdybys koupil 130ku motor tak dopředu počítej s usazováním vložek, druhou hlavou (nejspolehlivější je přebroušená hlava ze 105ky, u jeté 130kové nemáš jistotu že za měsíc nepraskne). Jestli chceš aby ti škodovka dobře jela tak fávo motor. Ale podle mých zkušeností ani dobře zajetý 120kový motor není k zahození, když je dobře seřízený tak táhne taky schopně
|
2.12.07, 23:04 |
|
|
M3Power
|
OK, takže výměna 120L za 120L bude asi nejlepší volba ... díky chlapi
|
2.12.07, 23:43 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
120LS je taky dobra volba jeste liznout hlavicku o 0,5mm , dobre trysknout karbec a mas vyhrano zakladem je NEUVARIT a NEPREHRAT !!! jinak slape sehr gůt
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
3.12.07, 12:47 |
|
|
M3Power
|
Netušil jsem, že sehnat motor na 120L za dobré kačky je takový problém ... hledám, hledám ale pod 1500,- nic nemám ...
|
11.12.07, 16:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|