Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
cierne sviecky https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7782 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | kwiko [ 2.12.07, 00:40 ] |
Předmět příspěvku: | cierne sviecky |
Stale mam problem s ciernymi svieckami na BMM. Meral som kompresiu a je OK. vylucil by som aj sanie so systemom pripravy zmesy (vymena z inej Felicie).Auto taha na feliciu az nezvyklo dobre od nizkych otacok. Je po GO hlavy. Nemohla by to sposobovat vadna sonda? Problem je ze po cca 1000km su tak cierne, ze auto nejde nastartovat. Stretli ste sa z niecim podobnym? dik |
Autor: | Kristensen [ 2.12.07, 08:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
přijde na to jak jsou černé, jestli je to normálně vrstva karbonu tak jezdíš na olej. Jestli jsou jen zanešený sazema tak to vypadá na lambdu. Ještě taky záleží jaký tam máš svíčky - označení. |
Autor: | FerdikF [ 2.12.07, 08:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mrkni sem http://www.stekly.wz.cz/svicky.html třeba ti to pomůže. |
Autor: | fatal [ 2.12.07, 09:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: cierne sviecky |
kwiko píše: Stale mam problem s ciernymi svieckami na BMM. Meral som kompresiu a je OK. vylucil by som aj sanie so systemom pripravy zmesy (vymena z inej Felicie).Auto taha na feliciu az nezvyklo dobre od nizkych otacok. Je po GO hlavy. Nemohla by to sposobovat vadna sonda? Problem je ze po cca 1000km su tak cierne, ze auto nejde nastartovat. Stretli ste sa z niecim podobnym? dik S něčím podobným jsem se setkal, ale u motoru 120. Svíčky byly už po pár stech kilometrech obalené vrstvou černého svinstva, motor přestával startovat nebo přestávaly pálit jednotlivé válce. Hlavní příčinou byl nejspíše starý olej, který už s olejem měl asi málo společného (vypadal spíše jako asfalt), možná také méně těsnily ventily a kroužky. Problém zmizel po rozebrání motoru, vyčištění, snížení hlavy, přetěsnění, složení, nalití nového značkového oleje. |
Autor: | kwiko [ 2.12.07, 12:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
sviecky su tam Bosch-ky podla prirucky. Olej sme tam po vymene naliali klasicky no-name 10w40 (na preplach motora.) Na svieckach su akoby cierne sadze. Rukou idu zotriet. Meral som kompresne tlaky, a tie boli 1,1Mpa na druhe otocenie, ale motor ma cca 250tis.km. (pick-up/prac. voz) Skusim vymenit lambdu (ked nebude tak zima). Aj ked sa mi nezda, ze by to spinilo az tak vela. Este ma napada moznost, ze niekto nie velmi vhodne pomenil program v RJ. Alebo su to fakt tie kruzky.(to ale nechcem pocut ) Auto inak startuje pekne pokial su sviecky ciste. |
Autor: | Kristensen [ 2.12.07, 14:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
kwiko píše: sviecky su tam Bosch-ky podla prirucky. Olej sme tam po vymene naliali klasicky no-name 10w40 (na preplach motora.) Na svieckach su akoby cierne sadze. Rukou idu zotriet. Meral som kompresne tlaky, a tie boli 1,1Mpa na druhe otocenie, ale motor ma cca 250tis.km. (pick-up/prac. voz) Skusim vymenit lambdu (ked nebude tak zima). Aj ked sa mi nezda, ze by to spinilo az tak vela. Este ma napada moznost, ze niekto nie velmi vhodne pomenil program v RJ. Alebo su to fakt tie kruzky.(to ale nechcem pocut ) Auto inak startuje pekne pokial su sviecky ciste. Jde z vejfuku černej kouř když na to šlápneš? |
Autor: | slovacek.milos [ 2.12.07, 14:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
a co z výfuku jdou ti černé saze? a co spotřeba je zvýšená? co kabely VN jaký mají odpor a co palec, co snímač otáček je čistý? já jsem to měl za poslední období dvakrát audi BMM a felda BMM, na nic jsme nepřišli, prolezli jsme celé auto poměřili co se dalo problém tam byl s lambádou ale jak kdy že se nehlásila a hodnota byla trvalá 1.00, nebo jela, závada se tam časem objevila příprava směsi překročená mez, mrkl na tu feldu i elektrikář ze škodovky a nic , nakonec se v obou případech měnila řj a bylo po závadě miloš |
Autor: | Waclav [ 2.12.07, 14:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nehulí to černě, spotřebu se zatím nezaregistroval nějak zvýšenou |
Autor: | Kristensen [ 2.12.07, 17:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Waclav píše: Nehulí to černě, spotřebu se zatím nezaregistroval nějak zvýšenou a kdy jsi ji vytáhnul? po dlouhej jízdě? (nejmíň 50km klidnou jízdou nebo 20km ale pořádná špóna) |
Autor: | kwiko [ 2.12.07, 17:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: a co z výfuku jdou ti černé saze? a co spotřeba je zvýšená? co kabely VN jaký mají odpor a co palec, co snímač otáček je čistý? já jsem to měl za poslední období dvakrát audi BMM a felda BMM, na nic jsme nepřišli, prolezli jsme celé auto poměřili co se dalo problém tam byl s lambádou ale jak kdy že se nehlásila a hodnota byla trvalá 1.00, nebo jela, závada se tam časem objevila příprava směsi překročená mez, mrkl na tu feldu i elektrikář ze škodovky a nic , nakonec se v obou případech měnila řj a bylo po závadě miloš Ci mi ide z vyfuku cierny dym to neviem, nemam vzadu okno. Ale asi nie. To by som mal usadzeny zadok ako na dieslu. Moje sviecky vyzerali podobne. ale minuly tyzden som odpojil sondu. (kat je uz davno K.O.) Jazdil cely tyzden ako obvykle a dnes som sa pozeral na sviecky. Vyzeraju vyrazne lepsie. Tak mi to vyzera ze je to v tom. Nejako sa mi nechce verit ze vadna sonda dokaze uspinit sviecky natolko, ze to uz nejde nastartovat. |
Autor: | Waclav [ 2.12.07, 17:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kristensen píše: Waclav píše: Nehulí to černě, spotřebu se zatím nezaregistroval nějak zvýšenou a kdy jsi ji vytáhnul? po dlouhej jízdě? (nejmíň 50km klidnou jízdou nebo 20km ale pořádná špóna) Klidná jízda 240km a včera sraní po praze v zácpě 1.5 hodiny... |
Autor: | slovacek.milos [ 2.12.07, 18:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
kwiko píše: slovacek.milos píše: a co z výfuku jdou ti černé saze? a co spotřeba je zvýšená? co kabely VN jaký mají odpor a co palec, co snímač otáček je čistý? já jsem to měl za poslední období dvakrát audi BMM a felda BMM, na nic jsme nepřišli, prolezli jsme celé auto poměřili co se dalo problém tam byl s lambádou ale jak kdy že se nehlásila a hodnota byla trvalá 1.00, nebo jela, závada se tam časem objevila příprava směsi překročená mez, mrkl na tu feldu i elektrikář ze škodovky a nic , nakonec se v obou případech měnila řj a bylo po závadě miloš Ci mi ide z vyfuku cierny dym to neviem, nemam vzadu okno. Ale asi nie. To by som mal usadzeny zadok ako na dieslu. Moje sviecky vyzerali podobne. ale minuly tyzden som odpojil sondu. (kat je uz davno K.O.) Jazdil cely tyzden ako obvykle a dnes som sa pozeral na sviecky. Vyzeraju vyrazne lepsie. Tak mi to vyzera ze je to v tom. Nejako sa mi nechce verit ze vadna sonda dokaze uspinit sviecky natolko, ze to uz nejde nastartovat. no uvidíš sám ale jezdit bez lambády to napiš jak jsi dopadl , to neznám zařadí se ti v řj hodnota 1.00 a jak to dlouho pojede uvidíš u fordů to šlo po ránu to kuckalo a pak to jelo miloš |
Autor: | Kristensen [ 2.12.07, 18:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
kwiko píše: slovacek.milos píše: a co z výfuku jdou ti černé saze? a co spotřeba je zvýšená? co kabely VN jaký mají odpor a co palec, co snímač otáček je čistý? já jsem to měl za poslední období dvakrát audi BMM a felda BMM, na nic jsme nepřišli, prolezli jsme celé auto poměřili co se dalo problém tam byl s lambádou ale jak kdy že se nehlásila a hodnota byla trvalá 1.00, nebo jela, závada se tam časem objevila příprava směsi překročená mez, mrkl na tu feldu i elektrikář ze škodovky a nic , nakonec se v obou případech měnila řj a bylo po závadě miloš Ci mi ide z vyfuku cierny dym to neviem, nemam vzadu okno. Ale asi nie. To by som mal usadzeny zadok ako na dieslu. Moje sviecky vyzerali podobne. ale minuly tyzden som odpojil sondu. (kat je uz davno K.O.) Jazdil cely tyzden ako obvykle a dnes som sa pozeral na sviecky. Vyzeraju vyrazne lepsie. Tak mi to vyzera ze je to v tom. Nejako sa mi nechce verit ze vadna sonda dokaze uspinit sviecky natolko, ze to uz nejde nastartovat. No ono to je různý někdy dochází taky k absolutnímu uchlastání svíček takže pokud lambda nejde tak je klidně možný že je to zahnojí až to nejde natočit, jinak ten kat je v háji? máš ho vykuchanej? |
Autor: | kwiko [ 2.12.07, 18:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
slovacek.milos píše: kwiko píše: slovacek.milos píše: a co z výfuku jdou ti černé saze? a co spotřeba je zvýšená? co kabely VN jaký mají odpor a co palec, co snímač otáček je čistý? já jsem to měl za poslední období dvakrát audi BMM a felda BMM, na nic jsme nepřišli, prolezli jsme celé auto poměřili co se dalo problém tam byl s lambádou ale jak kdy že se nehlásila a hodnota byla trvalá 1.00, nebo jela, závada se tam časem objevila příprava směsi překročená mez, mrkl na tu feldu i elektrikář ze škodovky a nic , nakonec se v obou případech měnila řj a bylo po závadě miloš Ci mi ide z vyfuku cierny dym to neviem, nemam vzadu okno. Ale asi nie. To by som mal usadzeny zadok ako na dieslu. Moje sviecky vyzerali podobne. ale minuly tyzden som odpojil sondu. (kat je uz davno K.O.) Jazdil cely tyzden ako obvykle a dnes som sa pozeral na sviecky. Vyzeraju vyrazne lepsie. Tak mi to vyzera ze je to v tom. Nejako sa mi nechce verit ze vadna sonda dokaze uspinit sviecky natolko, ze to uz nejde nastartovat. no uvidíš sám ale jezdit bez lambády to napiš jak jsi dopadl , to neznám zařadí se ti v řj hodnota 1.00 a jak to dlouho pojede uvidíš u fordů to šlo po ránu to kuckalo a pak to jelo miloš Ja tak jazdim cely tyzden. Spotrebu to ma riadnu, ale to bolo aj predtym. Rozdiel vo vykone som si nevsimol, len sviecky vyzeraju trocha lepsie. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |