Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Volnobeh Favorit
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7796
Stránka 1 z 1

Autor:  Lukáš [ 3.12.07, 12:30 ]
Předmět příspěvku:  Volnobeh Favorit

Mam problem s volnobehem na Favoritu s BMM.. uz jsem to tu nekdy resil.. napadlo me jestli by reseni nemohlo byt vymena jednotky... ale kdyz ji tam dam a bude treba spatna a vymenim ji zase za tu starou neznici se nastaveni puvodni s kterou jezdim ted? Nema vliv na volnobezne otacky lambda sonda? Kolik stoji jak lambda tak starsi jednotka pro BMM? Dela mi to auto to ze se mi z niceho nic zvysuji otacky a nebo pri jizde na 2000 ot treba po vyrazeni nespusti volnobezne otacky ale drzi to porad na tech 2000 ot. dik

Autor:  michalkatka [ 3.12.07, 13:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Volnobeh Favorit

Lukáš píše:
Mam problem s volnobehem na Favoritu s BMM.. uz jsem to tu nekdy resil.. napadlo me jestli by reseni nemohlo byt vymena jednotky... ale kdyz ji tam dam a bude treba spatna a vymenim ji zase za tu starou neznici se nastaveni puvodni s kterou jezdim ted? Nema vliv na volnobezne otacky lambda sonda? Kolik stoji jak lambda tak starsi jednotka pro BMM? Dela mi to auto to ze se mi z niceho nic zvysuji otacky a nebo pri jizde na 2000 ot treba po vyrazeni nespusti volnobezne otacky ale drzi to porad na tech 2000 ot. dik


ja by som to videl na chybu v klapke, spínač voľnobehu, alebo potenciometer, alebo vadný motor dorazu....

Autor:  Lukáš [ 3.12.07, 14:20 ]
Předmět příspěvku: 

Jsem tam mel tu klapku menenou za jinou... v tom aute byla kdysi stara ktera mela potenciometr ve skratu udajne.. tak byla vymenena za tuto... volnobeh to drzi urcity cas, ale nekdy to za jizdy skace co se tyce otacek a nekdy jak rikam pri vyrazeni se drzi otacky.. tak me napadlo jestli ta jednotka nemuze byt zblbnuta diky tomu ze se s tim autem kdysi jezdilo se spatnou klapou...fakt nevim co si o tom myslet..ale je to na pytel jak to nedrzi otacky

Autor:  Lukáš [ 3.12.07, 15:26 ]
Předmět příspěvku: 

Ted jsem se na to auto jeste dival a mel jsem rozdelany dekel od filtru vzduchu a dival jsem se jestli neni klapka spinava... vypadalo tam vse ciste.. tak jsem zkousel zatahat za tahlo plynu a taky to vypadalo ze jde volne... a zavira se....ale vsiml jsem si ze byla vypadnuta trubicka ktera je ze predni strany kdyz se divam do auta zespod toho dolniho dilu vzduchoveho filtru.. tak jsem ji tam nasadil, sesrouboval dokupy.. nastartoval a jel jsem se projet.. vypadalo to vse dobre, otacky padaly dolu tak jak maji pri vyrazeni ... ale po cca 5min zase ten sam problem... otacky litaly nahoru a dolu...pri vyrazeni drzely v jedne poloze... nechapu to...

Autor:  Lukáš [ 3.12.07, 19:06 ]
Předmět příspěvku: 

Nikdo nevi cim to je a jak to resit?

Autor:  michalkatka [ 3.12.07, 19:14 ]
Předmět příspěvku: 

Lukáš píše:
Nikdo nevi cim to je a jak to resit?


asi by to chcelo diagnostiku, aj keď tá možno nič neukáže, takéto blbnutie robieva motor dorazu, premeraj čidlo teploty, môžeš premerať aj kontakt voľnobehu, keď tu na fóre pohľadáš nájdš aj návody a hodnoty ako na to...

ak to robí po zahriatí teoreticky by to mohla byť aj lambáda...

Autor:  Lukáš [ 3.12.07, 19:41 ]
Předmět příspěvku: 

Hledal jsem to tu a nemuzu to najit :(

Autor:  Lukáš [ 3.12.07, 19:49 ]
Předmět příspěvku: 

da se nejak zjistit doma jestli je lambda dobra?

Autor:  michalkatka [ 3.12.07, 21:02 ]
Předmět příspěvku: 

Lukáš píše:
da se nejak zjistit doma jestli je lambda dobra?


potreboval by si lineárny merák od 0 po 1V, a meral by si za chodu výstup...

Autor:  michalkatka [ 3.12.07, 21:26 ]
Předmět příspěvku: 

Lukáš píše:
Hledal jsem to tu a nemuzu to najit :(


toto som narýchlo našiel...

http://michalkatka.szm.com//a11-12.PNG
http://michalkatka.szm.com//a49-50.jpg
http://michalkatka.szm.com//b24-b49-50.PNG
http://michalkatka.szm.com//r1-2.PNG
http://michalkatka.szm.com//r43-44.PNG

Autor:  slovacek.milos [ 3.12.07, 21:26 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
Lukáš píše:
da se nejak zjistit doma jestli je lambda dobra?


potreboval by si lineárny merák od 0 po 1V, a meral by si za chodu výstup...


jeden z projevů vadné lambády je problém s volnoběhem, ale není to taky vždy pravda, záleží co hlásí, nejlepší pro začátek je VAG co tam máš za závady, měřené hodnoty co lambáda říká zda se hlásí a jede kolem 1, no a když vozidlo nebude mít dlouhodobě žádnou zívadu tak třeba i řídící jednotka může být KO, ale tu lambádu bych vyměnil její životnost je 160.000 km miloš

Autor:  Kristensen [ 3.12.07, 22:29 ]
Předmět příspěvku: 

někdy stačí zkusit naměřit obyčejný emise na nich se taky lambda projeví, stačí připojit kasbel na snímání otáček a strčit sondu do vejfuku a hned budeš vidět, pokud máš někoho známího někde na emisích tak je to jednoduchý.

Autor:  Lukáš [ 3.12.07, 22:33 ]
Předmět příspěvku: 

aha... to auto uz ma nalitane 170 a pochybuju ze by mela menenou lambdu.. ok.. zkusim to vymenit.. staci ji jen vysroubovat, namontovat novou a pripojit nebo je treba neco nastavovat jeste v jednotce? Kolik stoji asi lambda sonda? Jo a jde vymontovat dobre nebo tezce a je treba ji jeste necim namazat pred montazi nove..?

Autor:  Kristensen [ 3.12.07, 22:46 ]
Předmět příspěvku: 

Lukáš píše:
aha... to auto uz ma nalitane 170 a pochybuju ze by mela menenou lambdu.. ok.. zkusim to vymenit.. staci ji jen vysroubovat, namontovat novou a pripojit nebo je treba neco nastavovat jeste v jednotce? Kolik stoji asi lambda sonda? Jo a jde vymontovat dobre nebo tezce a je treba ji jeste necim namazat pred montazi nove..?


no pokud pujde těžko jako že asi jo tak budeš potřebovat závitník jinak tu novou zničíš a nová na MPi stojí cca 1600 - 2000,- takže pro tebe bude nejjednoduší ta diagnostika aby jsi měl jistotu cože je si myslím max cca 300,- a pokud bude hodnej tak ti to přečte i za 50 do kapsy.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/