Autor |
Zpráva |
solista
Příspěvky: 226 Bydliště: Praha-Lipence
|
vařim a nevim co s tím
Už se mi delší dobu stane, že jedu a z ničehonic mi teplota vyleze nahoru a začnu vařit. Při jízdě. Občas teplota jenom povyleze a pak zase klesne. vyměnil jsem termostat. Vyčistil trubky co to šlo. Je to odvzdušněný. Když to začíná vařit, tak jde z topení studenej vzduch. Chladič je teplý. Třeba když jsem rapídkovi nakládal, tak to bylo ok, ale jakmile jsem jel jako nějakej starší děda, tak to bylo špatný. A nevim co s tim. Už sem to řešil s Bukajem. Po odvzdušněním to chvilku bylo ok a pak zase.
_________________ Š120LS, rv. 84, červená, čeká na dvorku až se rozpadne už není
Rapid 130, rv. 88, červenej, stav jakštakš ujde - prodáno škodaři
Nissan 200SX S13, rv.89, tmavě modrá, jezdí jak splašenej, 1,8l, 124kW
|
25.11.07, 21:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Tak asi fouká motor...u me to tak skončilo...130ky jsou na todle kouzelný...
Nakopni motor otevri expanzku a nech to ohrat az se otevre termostat. Bez dozadu rucne si pridej plyn a koukej jesi se ti brutalne zveda hladina v expanzce...jesi jo tak spatny...hnuty valce...aspon muj pripad...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
25.11.07, 21:13 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: vařim a nevim co s tím
solista píše: Už se mi delší dobu stane, že jedu a z ničehonic mi teplota vyleze nahoru a začnu vařit. Při jízdě. Občas teplota jenom povyleze a pak zase klesne. vyměnil jsem termostat. Vyčistil trubky co to šlo. Je to odvzdušněný. Když to začíná vařit, tak jde z topení studenej vzduch. Chladič je teplý. Třeba když jsem rapídkovi nakládal, tak to bylo ok, ale jakmile jsem jel jako nějakej starší děda, tak to bylo špatný. A nevim co s tim. Už sem to řešil s Bukajem. Po odvzdušněním to chvilku bylo ok a pak zase.
těsnění pod hlavou nebo prasklá hlava, ale spíš prasklá hlava protože pokud jak píšeš že tomu naložíš a nic a pak jedeš jak dědek 60-80 a začne to vařit tak to většinou dělala hlava, těsnění vaří skoro furt a nebo dělá emulzi.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
25.11.07, 21:14 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: vařim a nevim co s tím
Kristensen píše: solista píše: Už se mi delší dobu stane, že jedu a z ničehonic mi teplota vyleze nahoru a začnu vařit. Při jízdě. Občas teplota jenom povyleze a pak zase klesne. vyměnil jsem termostat. Vyčistil trubky co to šlo. Je to odvzdušněný. Když to začíná vařit, tak jde z topení studenej vzduch. Chladič je teplý. Třeba když jsem rapídkovi nakládal, tak to bylo ok, ale jakmile jsem jel jako nějakej starší děda, tak to bylo špatný. A nevim co s tim. Už sem to řešil s Bukajem. Po odvzdušněním to chvilku bylo ok a pak zase. těsnění pod hlavou nebo prasklá hlava, ale spíš prasklá hlava protože pokud jak píšeš že tomu naložíš a nic a pak jedeš jak dědek 60-80 a začne to vařit tak to většinou dělala hlava, těsnění vaří skoro furt a nebo dělá emulzi.
souhlasim....nebo to někde přisává a zavzdušňuje...když jsi psal že po ovzdušnění chvíli OK a pak zase.....
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
26.11.07, 17:59 |
|
|
solista
Příspěvky: 226 Bydliště: Praha-Lipence
|
Tak jsem zjistil, že pokud to držim ve vyšších otáčkách, tak se to nevaří. Takže mě napadá pumpa. Třeba když jsem otvíral dveře do garáže tak to vylezlo asi do pulky bílýho pole, pak sem to rozjel na 1čku do 4000, a pak to kleslo. Takže mě napadá, že jsou špatný lopatky na vrtulce.
_________________ Š120LS, rv. 84, červená, čeká na dvorku až se rozpadne už není
Rapid 130, rv. 88, červenej, stav jakštakš ujde - prodáno škodaři
Nissan 200SX S13, rv.89, tmavě modrá, jezdí jak splašenej, 1,8l, 124kW
|
27.11.07, 20:15 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
solista píše: Tak jsem zjistil, že pokud to držim ve vyšších otáčkách, tak se to nevaří. Takže mě napadá pumpa. Třeba když jsem otvíral dveře do garáže tak to vylezlo asi do pulky bílýho pole, pak sem to rozjel na 1čku do 4000, a pak to kleslo. Takže mě napadá, že jsou špatný lopatky na vrtulce.
aj to je možné, ael neim jak by se zkur*yli lopatky na liťinový vrtuli
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
27.11.07, 20:29 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Nebo hodně zanešený prostor kolem vložek.. Při průtoku vody na volnoběh to nezvládá odvádět dostatek tepla
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
27.11.07, 21:03 |
|
|
Pajas
Příspěvky: 81 Bydliště: Želetice u Kyjova
|
Taky jsem měl taký problém a byl ucpán propoj mezi okruhama co je u motoru vzadu. Po vyčištění to bylo ok. Taky se to furt zavzdušnovalo. Stejně po pár měsícech sem zjistil že mám olej ve vodě takže jsem měnil těsnění...Někdo tam předtím dal nějaký silikon a to pak zmrvilo co mohlo
|
27.11.07, 21:54 |
|
|
solista
Příspěvky: 226 Bydliště: Praha-Lipence
|
Tak jsem vyndal pumpu a vypadá ok. Ale koukal jsem, že mi na podlaze u spolujezdce někudy vniká voda. A myslim, že to je odněkud z topení. Mohlo by mít i to souvislost?
Nerad bych totiž měnil celý motor, nebo třeba jenom hlavu. Oboje je nedostatkový zboží.
_________________ Š120LS, rv. 84, červená, čeká na dvorku až se rozpadne už není
Rapid 130, rv. 88, červenej, stav jakštakš ujde - prodáno škodaři
Nissan 200SX S13, rv.89, tmavě modrá, jezdí jak splašenej, 1,8l, 124kW
|
27.11.07, 22:21 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
solista píše: Tak jsem vyndal pumpu a vypadá ok. Ale koukal jsem, že mi na podlaze u spolujezdce někudy vniká voda. A myslim, že to je odněkud z topení. Mohlo by mít i to souvislost?
Nerad bych totiž měnil celý motor, nebo třeba jenom hlavu. Oboje je nedostatkový zboží.
určitě to může mít souvislost, pokud máš starý hladký hadice tak ty většinou praskaly ve švu (maj jen jeden po celej svej délce) jinak pak může týct čočka pod kohoutem topení nebo samotný kohout topení.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
27.11.07, 22:26 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Co je to čočka pod kohoutem topení
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
27.11.07, 22:30 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Šemik píše: Co je to čočka pod kohoutem topení
taková spešl gumička, takovej jako Okroužek ale ve tvaru oboustranej čočky, chápeš? asi tak:
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
27.11.07, 22:38 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jj, už vim přesně o jaký díl jde, kohout topení znám důkladně
Jen jsem to neznal jako čočku
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
27.11.07, 22:40 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
no jestli varis... a nevis co s tim.. tak klidne var.. ja to potom snim..... a jinak prosel bych jeste jednou vsechny spoje je jich tam hodne na skodovce proste jestli nekde neunika voda nebo by to nemohlo sat vzduch tusim u Wartburka se stavalo ze za tepla v pohode ale jak motor chladne tak se zmensi o neco objem chladici kapaliny... s klesajici teplotou a nekudy si to prisaje vzduch a uz je to zavzdusnene... tak treba neco podobneho jinak ten kohout... to gumove tesneni jak pisou kluci prede mnou to dela problem... nebo radiator topeni.... ch ce to hledat a take pres tu pumpu se to muze zavzdusnovat ... ale to by asi spise tekla.... no to si zkousel ... s tou expanzkou... nastartovat .. nechat otevrenou a uvidis jestli pujde vzduch......
|
28.11.07, 20:35 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Jiri píše: tusim u Wartburka se stavalo ze za tepla v pohode ale jak motor chladne tak se zmensi o neco objem chladici kapaliny... s klesajici teplotou a nekudy si to prisaje vzduch a uz je to zavzdusnene... tak treba neco podobneho
Přesně tohle dělají údajně škodovky taky, pokud nemají novější víčko expanzky s podtlakovým ventilem. Při chladnutí vznikne podtlak a přisaje to vzduch kolem těsnění bočnic a trubiček chladiče. Já jsem se s tím nesetkal, ale píšou o tom v Aby jezdily...
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
28.11.07, 21:58 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|