Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
LPG na 120L https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7819 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | URU [ 4.12.07, 11:47 ] |
Předmět příspěvku: | LPG na 120L |
poraďte mi, jakej by mel bejt kompresní poměr pro LPG? |
Autor: | Kachnis [ 4.12.07, 12:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: LPG na 120L |
tak 10 az 11 je takovej normalni... ja mam 10 a celkem spokojenost ale u 120L to znamena stahnout hlavu o vic jak 1mm ... |
Autor: | utia [ 4.12.07, 14:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslim ze tyhle upravy jsou trochu "navic" u techto aut, vetsinou to chce pak upravit jeste dalsi veci a to jde dost do penez. Proste bych jen zvysil predstih, poradne seridil a jezdil... |
Autor: | Kachnis [ 4.12.07, 14:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
je ale rozhodne lepsi mit pro hafooktanovy palivo vetsi tlaky,aby si tech hafo oktanu vyuzil... u120ky sniz hlavu o 1mm, zabrus ventily ,vymen vn kabely, svicky,kladivka,kondik a jezdi... misto specialu na starty pouzivej natural 95 s aditivama a mas pokoj... special se stejne prestane vyrabet... jo jeste nezapomen po snizeni hlavy pouzivat misto N 15 YC svicky N14 YC a nenech si nakecat ze je to k prdu... |
Autor: | Kachnis [ 4.12.07, 14:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
inu dobra, S tema ventilama ma asi martin pravdu, ja serizuju ventily kazdy 2000km, uz vim proc jinak hlava 105 na 120 motoru je taky dobry reseni, nemusis ji snizovat |
Autor: | Martin [ 4.12.07, 15:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já jsem ventily v posledních měsících bývalé hlavy seřizoval co 500km, to bylo asi po 14 dnech. Teď jsem na ně nešáhnul už od jara (tipuji tak 8tkm), jen jednou jsem nevěřícně pod víko vlezl, ale vůle byly tak jak mají být. |
Autor: | Marra [ 4.12.07, 18:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
sutečně je tak nutné snižovat hlavu? zítra jdu montovat lpg...mám naprosto sériovou 125 L.... na běžné ježdění.. |
Autor: | Martin [ 4.12.07, 19:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Není, nech to jak to je, taky jezdíme LPG u dvou aut a motor je série. Hlava se snižuje jen jako úprava, protože LPG snese větší kompresi než benzín 91. |
Autor: | Marra [ 4.12.07, 19:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
supr, tak to je v poho:) už se na to moc těším, konečně budu jezdit levně! a po roce ježdění se mi investice vrátí:) |
Autor: | Kachnis [ 5.12.07, 11:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
to me se vrati uz za 7 mesicu |
Autor: | URU [ 5.12.07, 14:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
ventily jem já ani taťka nikdy nezabrušovali, a hlava vždycky dopadla stejně jako ta na fotkách... až na jednu s upravenejma sedlama ventilů - ta praskla... takže dát vyztužený sedla a zabrousit ventily... |
Autor: | Kachnis [ 5.12.07, 14:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
hlavne sehnat nekoho kdo to dela |
Autor: | Martin [ 5.12.07, 15:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Těch firem co to dělají jsem našel více, ceny byly od 2000Kč. Ono když je hlava dobře zajetá na olovo, tak vydrží, viz obě naše auta. |
Autor: | Kachnis [ 5.12.07, 15:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
taky to zalezi na stylu jizdy...pokud ji nakladas, zaklepou se i olovnaty ventily |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |