|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Raketovej pohon aneb nitrid v autě? (NOS)
Autor |
Zpráva |
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
Raketovej pohon aneb nitrid v autě? (NOS)
Zdravím! Když se snažím jet ze studenýho startu a i po zahřátí (ale čím studenější, tak horší), tak se motor ze začátku jakoby dusí. Dusí se i když mám nohu s plynem pod podlahou (doslova ), ale pak po nějakým tom cukání a přidušování to najednou vystřelí dopředu, jak formule A když je auto úplně studený, je to někdy provázeno střelou do vejfuku. Prosím o radu, ale ne, že si mám koupit jiný auto!
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
Naposledy upravil Serifus dne 6.12.07, 22:36, celkově upraveno 1
|
6.12.07, 09:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18264
|
Jednu radu bych měl, zkus příště trochu výstižnější název diskuse.
|
6.12.07, 09:48 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
povedal by som, ze tomu davas tak bohovsky bohatu zmes, ze proste nehori, ale jak sa motor cez to cukanie a dusenie roztoci, tak to ma idealne bohatu zmes na to, aby to tahalo ako drak. kusa zhod dole sytic a po zahriati na cca 50 stupnov ho vypni uplne.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
6.12.07, 14:07 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
temer kazda skodovka po startu se studenym motorem cuka...toho sis moh vsimnout..mozna se ti to uchlastava par tam mas ten NOS,tak tam nos nestrkej,at si nespalis hubu a studeny to nehon...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
6.12.07, 14:16 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
To je celkem normální, ve chvíli kdy se to udusí ti jde do sání a do válců benzín který se tam hromadí a potom naráz začne hořet. A když je ho tam moc tak jde až do výfuku a v okamžiku kdy se válce chytí tak se zapálí od horkých výfukovách plynu a střelí to
|
6.12.07, 15:43 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
|
6.12.07, 16:23 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
ventYl píše: povedal by som, ze tomu davas tak bohovsky bohatu zmes, ze proste nehori, ale jak sa motor cez to cukanie a dusenie roztoci, tak to ma idealne bohatu zmes na to, aby to tahalo ako drak. kusa zhod dole sytic a po zahriati na cca 50 stupnov ho vypni uplne.
Sytič vůbec nepoužívám Jinak motor dosáhne 50 po hodinový zběsilý jízdě Jezdím na 40
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
6.12.07, 22:36 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
fatal píše: Jednu radu bych měl, zkus příště trochu výstižnější název diskuse.
Lepší?
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
6.12.07, 22:37 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
kachnis píše: temer kazda skodovka po startu se studenym motorem cuka...toho sis moh vsimnout..mozna se ti to uchlastava par tam mas ten NOS,tak tam nos nestrkej,at si nespalis hubu a studeny to nehon...
A proč se vlastně zakuckává? Je pravda, že hned po startu mám nohu pod podlahou a nesundavám jí...
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
6.12.07, 22:38 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
cyz píše: To je celkem normální, ve chvíli kdy se to udusí ti jde do sání a do válců benzín který se tam hromadí a potom naráz začne hořet. A když je ho tam moc tak jde až do výfuku a v okamžiku kdy se válce chytí tak se zapálí od horkých výfukovách plynu a střelí to
Ale nepřijde mi to moc normální... Nemůže se to chytit hned na začátku?
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
6.12.07, 22:39 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
6.12.07, 22:40 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
|
6.12.07, 23:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 65 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|