Autor |
Zpráva |
vacis
Příspěvky: 17 Bydliště: Mnichovo Hradiště
|
sytič fáčko
zdravím pánové mám problem se sitičem na na fáčku s karburátorem bimetal pracuje jak má i celí ten mechan.po přívěru a přestalo to fungovat po víměně tesnění pod hlavou,a samotné seřizovaní na táčením bimetalu bylo bez uspěchu poradte děkuji.Vacis.
|
10.12.07, 16:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Sytič je ve vyjmenovanejch slovech po S.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
10.12.07, 19:18 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Nepér píše: Sytič je ve vyjmenovanejch slovech po S.
není
Sytič je slovo příbuzné se slovem vyjmenovaným a tím je slovo sytý.
|
10.12.07, 19:20 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
A slovo "výměna" se píše s Y ne s I
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
10.12.07, 19:20 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Celý to musí jít lehko, jak někde něco dře, je to buď rozbitý, nebo špatně poskládaný, zaměřil bych se na pružiny, umí vyskočit a pak to celý tahá za přívěru jinak než má.
|
10.12.07, 19:22 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
A celý se píše s Ý, jakože mladý...
A jakto, že to nefunguje, když to funguje jak má? Jak se to projevuje, jede to na sytič pořád, nebo naopak po startu chcípá, nebo co?
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
10.12.07, 19:25 |
|
|
vacis
Příspěvky: 17 Bydliště: Mnichovo Hradiště
|
po nastartování to zdechne přirovnání jako když se chceš stodvácou rozjed bez sitiče a když to za studena drží otáčky tak asi lako studenej motor bez sytiče sotva se to převaluje.
|
10.12.07, 20:06 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
A pri studenenm motoru to teda zavre priveru...... pokud ti to chcipa tak bych relk ze to vubec nezavre jinak pokud tesneni podhlavpu bylo delane tak je dobre pak jeste ten vlastni sycic odvzdusnit... na hadici.. ale to by prave asi zavrel a pak neotevrel....
|
10.12.07, 20:13 |
|
|
vacis
Příspěvky: 17 Bydliště: Mnichovo Hradiště
|
ta klapka ale pracuje tak jak má skoušel jsem to měl jsem sundaný filtr přimáčknul jsem plyn tím se uvolní klapka a zavře se to je jasné zavzdušněný to není protože je to auto min.obden v provozu skrátka nastartuješ a když jsou teploty ta se to chová uplně stejně jako studený motor bez sytiče,potřebuje držet v otáčkách.
|
10.12.07, 20:23 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Ten sytič dělá dvě věci, jednak přívěru nad difuzorem a jednak posune doraz plynu na zvýšený otáčky. Jedno z toho ti patrně nejde.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
10.12.07, 21:25 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
měl jsem problém: start jako 120 bez sytiče, ohřátý to běželo na sytič... přesně obrácená funkce. Tedy jestli tě správně chápu, pak to bylo to samé co máš ty. Přeskočila mi tam jedna z pružin z drážky do které patří až na hřídel, tím se celý systém malinko vychýlil do strany (o sílu pružiny), doraz plynu nechodil kam měl, ale jinam, a co je hlavní, jak pružina vylezla, tak se to celé natočilo někam do prdele... Navíc to šlo těžko, šponovalo to přes tu pružinu, když se srovnala pružina kam patří, začalo to fungovat a zase to šlape lehoučce. Důvod proč přeskočila neznám, ale bylo to potom, co jsem měl sundaný víko karburátoru a tedy i demontovaný sytič. Zkus to zkontrolovat.
|
10.12.07, 23:35 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Jojo, ty pružinky jsou takový vachrlatý a když se to rozebírá a někdo si nedá pozor, je zaděláno na problém se sytičem.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
10.12.07, 23:45 |
|
|
vacis
Příspěvky: 17 Bydliště: Mnichovo Hradiště
|
podle mého názoru je to dávkování paliva proto že příněra vzduchu normálně pracuje,doraz plynu je na nejvyším stupni vačky,ale otáčky se zvednou až po tom co přišlápnu plyn.
zatím děkuji za rady o wýkendu na to mrknu.
|
11.12.07, 16:22 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Máš vůbec funkční nucené otevírání přívěry? Po startu se musí přívěra otevřít ve dvou krocích jinak se motor zahltí příliš bohatou směsí a začne se dusit z nedostatku vzduchu. To zajišťuje objemový ovladač v součinnosti s termoventilem. Poprvé se přívěra otevře ihned po spuštění motoru asi o 0,8 až 1 mm a pak asi po 3-6 vteřinách kdy se prostřednictvím termoventilu uzavře obtok k objemovému ovladači a přívěra se otevře na celkových 2 -2,2 mm. Přijde mi to tak že není funkční buď termoventil kdy se ti vytvoří jen malá mezera přívěry nebo objemový ovladač kdy se nevytvoří mezera vůbec a otevření přívěry nastane až po prošlápnutí plynu kdy se přívěra mechanicky pootevře přes segment škrtící klapky a páku nuceného otevírání.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
11.12.07, 18:20 |
|
|
vacis
Příspěvky: 17 Bydliště: Mnichovo Hradiště
|
No teoreticky by to mohla být ledna s příčin,ale nepříjde mi že by se dusil,jedna z možností by mohla být také špatně seřízenou přívěrou natáčet jsem stím celím mechan.už skoušel a bez vísledku ,ale všiml jsem si že samotné počátečví vastavení přívěry se dá taky nastavit je tam asi na 3mm nebo 5mm ibus šroubek.
|
12.12.07, 16:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|