Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 13.11.24, 05:45



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 60 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 Tuning? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek Tuning?
Napadlo mě sehnat mpi hlavu, fáčkový sání, nechat to někoho vyleštit a slícovat a metodou plug & play to přehodit, co si o tom myslíte?
K.P. bych snad ani nezvyšoval...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


11.12.07, 23:09
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Re: Tuning?
Nepér píše:
Napadlo mě sehnat mpi hlavu, fáčkový sání, nechat to někoho vyleštit a slícovat a metodou plug & play to přehodit, co si o tom myslíte?
K.P. bych snad ani nezvyšoval...


ja si myslim ze to nie je zly napad :lol: :lol:

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


11.12.07, 23:10
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Mám ale strach, že při tom utrhnu šroub v bloku, napadá mi do motoru bordel a tak...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


11.12.07, 23:13
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
a já si zase myslím, že je to jako samostatná úprava zbytečná investice


11.12.07, 23:14
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18264
Příspěvek 
Nepér píše:
Mám ale strach, že při tom utrhnu šroub v bloku, napadá mi do motoru bordel a tak...


Strach je oprávněný. Pokud motor šlape, tak bych do něj nerýpal.


12.12.07, 07:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Vít Široký píše:
a já si zase myslím, že je to jako samostatná úprava zbytečná investice
A s nějakou vačkou, jen mírně ostřejší?

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


12.12.07, 09:06
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
s vackou z BMM :) a ses king... tenhle model moturku co ty chces udelat bych rad dostal do svy druhy skodovky :)

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


12.12.07, 12:11
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Tak já pořád nevim, zase je to jen škodovka a vrážet prachy do auta... to se nikdy nevrátí

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


12.12.07, 12:13
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
tak jinak, podle mě je nerozumné upravit část motoru a zbytek nechat více než 100 tisíci kilometry opotřebený... chce to podle mě udělat celý motor, v tom starém nějak opotřebeném zařízení je jistě už celá řada odporů a jiných ztrát, které znehodnotí pracnou úpravu...


12.12.07, 12:42
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Spodek motoru by se dodělal někdy příště, až se vysype...

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


12.12.07, 12:48
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
a není to už pozdě?


12.12.07, 12:52
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Myslíš, že ještě 70 000km nevydrží?

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


12.12.07, 12:56
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
to ti neřekne asi nikdo... může, i nemusí, jsem ale přesvědčen o tom, že tvůj i můj motor má za ty roky a kilometry výkon snížený o X kW. Ta hodnota závisí na opotřebení a jsem si jistý že úpravou hlavy bych získal sotva to, co měl motor, když byl vyroben. Podle mě by před úpravou měla následovat nejdřív oprava. Co opravit, to už musí posoudit někdo, kdo ty motory dělá.


12.12.07, 13:03
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Zase ale opravovat něco, co neni rozbitý...
a s tím výkonem nevim, zanesená hlava a opotřebený kroužky... nic moc víc na výkon vliv mít nebude.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


12.12.07, 13:11
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Daj tú hlavu, vačku z 50 kW feldy BMM (254/254), osaď karbec podľa Favo 50 kW (136x) - ak má vôbec iné trysky...Bude to veľmi dobé, no či sa Ti oplatí investovať a rýpať do motora, musíš zvážiť Ty...bude to podľa mňa veľký rozdiel...
...a Go motora...Favo motor do 150 000 km pri slušnom zaobchádzaní no problem...keby mal cez 200tis, už by bola táto otázka na mieste...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


12.12.07, 14:18
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 60 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz