Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

svíčky brisk u BMM
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7972
Stránka 1 z 3

Autor:  slovacek.milos [ 12.12.07, 19:40 ]
Předmět příspěvku:  svíčky brisk u BMM

je to možná shoda náhod ale fakt je takový dvě služební felicie najeto 207 a 230 tisíc, v prvním případě svíčky brisk vydržely 2000 km a auto šlo s velkýma potížema nastartovat, cukání při přidání, děs běs, v druhém případě svíčky 10000 km cukání problémy se startem v řj závady O VN napětí, palec víčko OK cívky správný odpor, po výměně svíček za NGK je po problému svíčky jsem ještě posuzoval podle autodat a svíčky brisk na obou autech byly vhodné, svíčky NGK dávam skoro rok zatím žádný problém ani na LPG miloš

Autor:  Jarda S. [ 12.12.07, 19:44 ]
Předmět příspěvku: 

taky sem měl problém se svíčkama byly nový a už jedna byly špatná :lol:

Autor:  Kristensen [ 12.12.07, 19:49 ]
Předmět příspěvku: 

Já pořád kolem sebe poslouchám jak Brisk přestává jet po 1000km po 500km po 8000km atd, já je dávám a dával jsem je do všech svejch aut a i zákazníkům a žádnej problem, já je ve svým mám už nějakejch snad 20 000 táta ve feldě čestný pionýrský bude to 60 000 na jedny svíčky Brisk 3elektrody, zbejvá mu cca 2500km před tím je tam měl taky a vždycky to šlapalo, minule jsem řešil Uno 75 ie, svíčky Bosch podle katalogu a už po třetí to majiteli přestalo jet uplně, vždycky je vyčistil a jelo to zase tejden, přijel na laně, dal jsem mu obyč Brisk, bez čehokoliv jinýho (kabely víčko palec vše zůstalo původní) a vše v poho okamžitě všechny 4 a jezdí si jak pán. To jsem z toho jelen :roll:

Autor:  Šemik [ 12.12.07, 19:53 ]
Předmět příspěvku: 

Já si na BRISK také nemohu v nejmenším stěžovat, ale někde v tom nějakej brouk bude když to píše Miloš.

Autor:  Kristensen [ 12.12.07, 19:56 ]
Předmět příspěvku: 

Jo a i brácha na fávu je má taky od začátku protože sponzorem jeho údržby je náš táta (taky nespravedlivý on sedí na úřadě a má částečnýho sponzora na servis auta a já abyhc si to dělal a platil všechno sám když já zase neumím nic jinýho než auta.) a ten by ho přerazil kdyby tam dal něco jinýho.

Autor:  Ondras83 [ 12.12.07, 19:58 ]
Předmět příspěvku: 

my sme u dědový fildy MPI na LPG dali champion a hrozně to cukalo, pak se tam dali brisk a je to v klidu, ještě se tam dávali Beru, ale ty špatně startovali, jinak OK, ale na tý naší taky ty svíčky špatně startujou...asi po 2000...předtim to bylo OK, dám nový a je to dobrý, ale když tyhle maj 2000 tak sem je tam nechal....až budu dávat příště, tak tam dám brisk ale se stříbrnou elektrodou, který sou spešl na LPG (ale stejně to startuje na benzín, takže by to mělo bejt OK, ale není no... :roll: )

Autor:  Ondras83 [ 12.12.07, 19:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: svíčky brisk u BMM

slovacek.milos píše:
je to možná shoda náhod ale fakt je takový dvě služební felicie najeto 207 a 230 tisíc, v prvním případě svíčky brisk vydržely 2000 km a auto šlo s velkýma potížema nastartovat, cukání při přidání, děs běs, v druhém případě svíčky 10000 km cukání problémy se startem v řj závady O VN napětí, palec víčko OK cívky správný odpor, po výměně svíček za NGK je po problému svíčky jsem ještě posuzoval podle autodat a svíčky brisk na obou autech byly vhodné, svíčky NGK dávam skoro rok zatím žádný problém ani na LPG miloš

na kolik vycházej ty NGK sada do BMM fildy ????

Autor:  FerdikF [ 12.12.07, 20:47 ]
Předmět příspěvku: 

Já kupuju BRISK SILVER a raději je měním po roce (cca 20tkm) zhruba po 15tkm zpravidla začnou cukat, sklepnu je na 0,6 a jsou v pohodě. Teď jsem získal zadara tříbodový bosh a nevidím moc rozdíl, řekl bych že s briskama to líp táhlo, třeba zase dýl vydrží.

Autor:  Neex [ 12.12.07, 20:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: svíčky brisk u BMM

Ondras83 píše:
slovacek.milos píše:
je to možná shoda náhod ale fakt je takový dvě služební felicie najeto 207 a 230 tisíc, v prvním případě svíčky brisk vydržely 2000 km a auto šlo s velkýma potížema nastartovat, cukání při přidání, děs běs, v druhém případě svíčky 10000 km cukání problémy se startem v řj závady O VN napětí, palec víčko OK cívky správný odpor, po výměně svíček za NGK je po problému svíčky jsem ještě posuzoval podle autodat a svíčky brisk na obou autech byly vhodné, svíčky NGK dávam skoro rok zatím žádný problém ani na LPG miloš

na kolik vycházej ty NGK sada do BMM fildy ????


NGK BKR6ES zhruba 240-260 Kč sada.

Autor:  slovacek.milos [ 12.12.07, 20:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: svíčky brisk u BMM

Ondras83 píše:
slovacek.milos píše:
je to možná shoda náhod ale fakt je takový dvě služební felicie najeto 207 a 230 tisíc, v prvním případě svíčky brisk vydržely 2000 km a auto šlo s velkýma potížema nastartovat, cukání při přidání, děs běs, v druhém případě svíčky 10000 km cukání problémy se startem v řj závady O VN napětí, palec víčko OK cívky správný odpor, po výměně svíček za NGK je po problému svíčky jsem ještě posuzoval podle autodat a svíčky brisk na obou autech byly vhodné, svíčky NGK dávam skoro rok zatím žádný problém ani na LPG miloš

na kolik vycházej ty NGK sada do BMM fildy ????


tak po různu ty nejlevnějsí sada 180 a ty nejdražší snad 3500, já se ptám i proto jestli to není služební feldou, že stím zaměstnanci jak hovada a na těch svíčkách narůstají odtrhy, i v rozdělovači přesto že je čístím každých 10.000 km je vidět že se tam žení čert s dáblem bordel prach, je to jen takový postřeh možná shoda náhod, ale tady v okolí jsem se na tom shodl s dvěma mechanikama že nějaké problémy s brisk měli miloš

Autor:  Vít [ 12.12.07, 22:09 ]
Předmět příspěvku: 

máte někdo nějakou tabulku označení svíček NGK do čeho která patří... jde mi o karbec favo 136 46kW , nevím jakou bych vybral, vím jen označení brisku a podle toho si NGK nevyberu.. nesmí to bejt ale stejný jako pro MPI feldu, měl jsem championky do MPi a to bylo moc špatný

Autor:  Kristensen [ 13.12.07, 17:50 ]
Předmět příspěvku: 

Vít Široký píše:
máte někdo nějakou tabulku označení svíček NGK do čeho která patří... jde mi o karbec favo 136 46kW , nevím jakou bych vybral, vím jen označení brisku a podle toho si NGK nevyberu.. nesmí to bejt ale stejný jako pro MPI feldu, měl jsem championky do MPi a to bylo moc špatný


stejný jako do BMM BKR6ES nebo BKR6E

Autor:  ondra120 [ 13.12.07, 19:24 ]
Předmět příspěvku: 

Tak s briskem co se týká aut jako Š 120 či Favorit sem problém neměl.
Ale u moto - vím že to sem asi moc nepatří páč to má jenom 2 kola:), tak byly problémy velké. V Banditovi výdrž cca 400 km, potom to nešlo ani nakopnout. Kámošovi se dokonce utavila elektorda, nadělalo to v motoru pěknou paseku.
Proto mám ten dojem že u motorů s nižším litrovým výkonem bude brisk stačit...Ale tam kde jde výkon výrazně nahoru není moc dobré šetřit (on výrobce - v mojem případě Suzuki - dobře ví proč tamdávat NGK...)

Autor:  Ondras83 [ 13.12.07, 19:39 ]
Předmět příspěvku: 

ondra120 píše:
Tak s briskem co se týká aut jako Š 120 či Favorit sem problém neměl.
Ale u moto - vím že to sem asi moc nepatří páč to má jenom 2 kola:), tak byly problémy velké. V Banditovi výdrž cca 400 km, potom to nešlo ani nakopnout. Kámošovi se dokonce utavila elektorda, nadělalo to v motoru pěknou paseku.
Proto mám ten dojem že u motorů s nižším litrovým výkonem bude brisk stačit...Ale tam kde jde výkon výrazně nahoru není moc dobré šetřit (on výrobce - v mojem případě Suzuki - dobře ví proč tamdávat NGK...)

můj výkon motorky de taky výrazně nahoru, proto tam taky dávám NGK B8HS (simson s51 neduro...upravenej motorek :D ) :D:D:D:D

Autor:  ondra120 [ 13.12.07, 19:43 ]
Předmět příspěvku: 

můj výkon motorky de taky výrazně nahoru, proto tam taky dávám NGK B8HS (simson s51 neduro...upravenej motorek :D ) :D:D:D:D[/quote]

hehe to je jasné:))Jak jinak u vysoce výkonných 50sátek:) Ale je fakt, co tak vzpomínám tak pávě u 50sátky svíčka vydržela nejmíň...holt velké teplo a zweitakt udělá svoje 8)

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/