Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Kudy všady se může ztrácet olej?
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7985
Stránka 1 z 2

Autor:  Jura [ 13.12.07, 17:52 ]
Předmět příspěvku:  Kudy všady se může ztrácet olej?

Ahojte...tak jsem si už potvrdil, že se mi ztrácí určitě olej v motoru... Jde o fel 1.6ku. Nikde na zem to neteče. Trocha vzlíná skrz těsnění víka ventilů, ale to je zanedbatelný...víc už je to někde pod krytem, kde jsou rozvody někde, tam už je to fakt vlhké, ale furt ne natolik, aby to šlo všechno tama... Taky to auto ten olej určitě žere.... Najeto 120 tis. km ale kdoví že? Mě jde o to, že se chystám to vyřešit u mechanika dřív nebo pozdějí a potřebuju vědět kudy všudy to může ven a co všechno dobré vyměnit... Udělal bych tak nějak vše najednou, abych měl pokoj. Tak prosím poraďte a dyžtak zkuste říkat přesný názvy dílů at si to můžu přesně najít a spočítat... Moc díky za pomoc

Autor:  Kristensen [ 13.12.07, 18:23 ]
Předmět příspěvku: 

gufera na ventilech, gufero pod rozvodovým řemenem na klice, ventilový víko, rozdělovač, vana, a někdy se stane že je povolený filtr na olej!!!!!!!!

Autor:  Jura [ 13.12.07, 19:11 ]
Předmět příspěvku: 

a co jepřesně naproti rozdělovače? Není tam nějaký gufero u vačkové hřídele nebo tak něco?

Autor:  Jura [ 13.12.07, 19:13 ]
Předmět příspěvku: 

Jinak je to moc namáhavá práce, která bude stát moc penízků, když nechám vyměnit všechny gufera kudy to může vzlínat a utíkat?

Autor:  Ondras83 [ 13.12.07, 19:37 ]
Předmět příspěvku: 

Jura píše:
Jinak je to moc namáhavá práce, která bude stát moc penízků, když nechám vyměnit všechny gufera kudy to může vzlínat a utíkat?

no, jestli myslíš i ty na ventilech, tak to se musí sundat a rozebrat komplet hlava....přitom je lepší je zabrousit...takže si připrav peněženku

Autor:  Jura [ 14.12.07, 03:18 ]
Předmět příspěvku: 

Notak to by se pro jistotu vyměilo i ěsnění pod hlavou... Mě by jen zajímalo na kolik to tak může přijít... Vzhledem ktmou, že ty všechny gufera stojí zapakatel celkem jen dražší položka je to těsnění pod hlavu a pod víko ventilů.....

Autor:  Jura [ 14.12.07, 14:29 ]
Předmět příspěvku: 

Tak sem se stavil za mechanikem kolik by to stálo to přetěsnit ty gufírka těsnění pod hlavou atd...a prej asi 6 táců.... Budu asi donekonečna nucen dolívat olej...si ho snad nechám natankovat přímo do kanystru:) Nepomohl by třeba částečně jinaj olej? Mám tam teď 10W-40 od OMW ze sudu... Co vy na to odborníci?

Autor:  Ondras83 [ 14.12.07, 15:57 ]
Předmět příspěvku: 

Jura píše:
Tak sem se stavil za mechanikem kolik by to stálo to přetěsnit ty gufírka těsnění pod hlavou atd...a prej asi 6 táců.... Budu asi donekonečna nucen dolívat olej...si ho snad nechám natankovat přímo do kanystru:) Nepomohl by třeba částečně jinaj olej? Mám tam teď 10W-40 od OMW ze sudu... Co vy na to odborníci?

jinej olej nepomůže....jedině tam zkus koupit nějakou sračku na utěsnění motoru, jestli za to nechceš dát tu 6ku....a kolik dolejváš a na kolik km ????

Autor:  Jura [ 14.12.07, 18:29 ]
Předmět příspěvku: 

No auto mám od začátku července a dneska sem dolil už druhej litr za tu dobu. Najel sem pět tisíc km. Co přesně na utěsnění? Něco odzkoušeného a kvalitního?

Autor:  Ondras83 [ 14.12.07, 18:35 ]
Předmět příspěvku: 

Jura píše:
No auto mám od začátku července a dneska sem dolil už druhej litr za tu dobu. Najel sem pět tisíc km. Co přesně na utěsnění? Něco odzkoušeného a kvalitního?

to je individuální...já třeba preferuju Pro-long do všeho, co má motor, ale někdo zase ne, prostě někdě v osvědčenym obchodě řekni, že potřebuješ něco na utěsnění motoru, přísada oleje to bejvá....neim, já osobně ti nic doporučit nemůžu....já sem udělal s tátou GO

Autor:  michalkatka [ 14.12.07, 19:51 ]
Předmět příspěvku: 

skús v prvom rade iba guferá ventilov, sice na Fave, ale po výmene sa mi prestal olej strácať úplne... neviem či na 1.6ke treba dať dole hlavu, ale na Fave a Felde 1.3 to ide aj bez demontáže hlavy, to by nemalo byť také drahé...

Autor:  Jura [ 14.12.07, 19:56 ]
Předmět příspěvku: 

No mě právě mechanik říkal, že se musí sundat hlava, ale nevim no... Prej se sundá hlava je dobrý vyměnit těsnění pod hlavou možná se bude muset zabrousit atd. atd. Snad Miloš nebo tak by to mohl vědět, jestli se musí sundat hlava nebo ne...

Autor:  michalkatka [ 14.12.07, 20:04 ]
Předmět příspěvku: 

tak aj na Fave je ľahšie dať hlavu dole, niekedy tie kolíky na ventile držia ako fras a pri vyrazení ventil narazí do piestu, ale tak tragicky by som to nevidel, ja som po tom mlátil s citom dreveným klátikom... :oops:

Autor:  patrik-hp [ 14.12.07, 21:30 ]
Předmět příspěvku: 

A co takhle pístní kroužky?????Ty tam nejsou :D :D :D ....

Autor:  michalkatka [ 14.12.07, 21:37 ]
Předmět příspěvku: 

patrik-hp píše:
A co takhle pístní kroužky?????Ty tam nejsou :D :D :D ....


ten motor nemá nalietané tak veľa aby sa olej strácal cez krúžky, jedine že by s tým niekto jazdil ako prasa, studené šprinty a pod...

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/