Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Ohladom "mazlaveho blata" v chladiacej sústave...
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=7987
Stránka 1 z 1

Autor:  superflo [ 13.12.07, 19:28 ]
Předmět příspěvku:  Ohladom "mazlaveho blata" v chladiacej sústave...

Ahojte borci,
viem ze sa tu kade tade nieco take riesilo ale chcem sa o tom z vami poradit, pri vymene starej chladiacej kvapaliny zelenej som tam nalial cervenu G12. no v starej uz nieco take plavalo ako nejake mazlave blato ale nebolo toho az tak ako teraz.
Po vymene som sa chcel pozriet ci mi netreba doliat chlad. kvapalinu a zistil som ze je tam toho dost tak som ten sajrajt povyberal iba z vyrovnavacej nadrzky a bolo toho tam asi cca 1dlc mazu. Niekto mi uz radil aby som to pred vymenou preplachol zahradnou hadicou no ja som to neurobil... moze byt ze ta novsia chladiaca kvapalina ma agresivnejsie vlastnosti k vodnemu kamenu a mastnote.. a preto to stale vyplavuje...??

Inak je to Škoda Felicia 1,6MPi r.v. 1996, 140 000km, nezahrieva sa drzi teplotu pekne, olej 10W/40 sa vobec nestraca ani chladiaca kvapalina... vsetko je

OK akurat neviem sa toho zbavit...

CO MI PORADITE?? Moze byt prasknuta hlava, alebo tesnenie??

DAKUJEM ZA KAZDU RADU.....
S pozdravom

Autor:  FerdikF [ 13.12.07, 20:05 ]
Předmět příspěvku: 

Já když koupil formana, tak jsem měl zajebanou celou nádržku a dělala se mi tam taková hnědá pěna. Otec mi povídal to jen vypláchni, mě to nedalo, sundala se hlava a už byla pěkně vyžraná. Nevím jak to bláto vypadá, ale nesmrdí to po oleji.

Autor:  superflo [ 13.12.07, 20:22 ]
Předmět příspěvku: 

FerdikF píše:
Já když koupil formana, tak jsem měl zajebanou celou nádržku a dělala se mi tam taková hnědá pěna. Otec mi povídal to jen vypláchni, mě to nedalo, sundala se hlava a už byla pěkně vyžraná. Nevím jak to bláto vypadá, ale nesmrdí to po oleji.


nie nesmrdi to, ale je to hnedsie a mazlave...

co by si mi doporucil?? mam rozobrat motor?? a pozriet na hlavu??

dik

Autor:  Martin 007 [ 13.12.07, 20:28 ]
Předmět příspěvku: 

No bud to bude bud těsnění...nebo hůř tj. hnutý válce...

Takže sundej hlavu a uvidíme...když tak to ber jako prevenci :D

Autor:  superflo [ 13.12.07, 20:32 ]
Předmět příspěvku: 

Martin 007 píše:
No bud to bude bud těsnění...nebo hůř tj. hnutý válce...

Takže sundej hlavu a uvidíme...když tak to ber jako prevenci :D


ako to myslis hnuty valce??

Autor:  Martin 007 [ 13.12.07, 20:40 ]
Předmět příspěvku: 

Že nejsou v bloku usazený tak jak mají být...tj nejsou kolmo a může pod nimi profukovat tlak do vodního systému...

Tento problém sem měl na svoji 130ce...válce museli ven...pod ně nový kroužky a vše zpět usadit...až pak to dalo pokoj...nevařilo to, nezavzdušňovalo se to, žádná emulze na víčku...no problém...

Autor:  superflo [ 13.12.07, 20:43 ]
Předmět příspěvku: 

Martin 007 píše:
Že nejsou v bloku usazený tak jak mají být...tj nejsou kolmo a může pod nimi profukovat tlak do vodního systému...

Tento problém sem měl na svoji 130ce...válce museli ven...pod ně nový kroužky a vše zpět usadit...až pak to dalo pokoj...nevařilo to, nezavzdušňovalo se to, žádná emulze na víčku...no problém...


aha ok dik.. a co by sa stalo keby som to nechal tak a iba to preplachol vodou... ??

Autor:  Drak [ 13.12.07, 20:47 ]
Předmět příspěvku: 

nechcu kecat, ale 1,6 má tuším monoblok. Spíš bych to viděl na tu hlavu, nebo těsnění.

Autor:  Martin 007 [ 13.12.07, 21:01 ]
Předmět příspěvku: 

Drak píše:
nechcu kecat, ale 1,6 má tuším monoblok. Spíš bych to viděl na tu hlavu, nebo těsnění.


Jo tak to já už nevim...

Autor:  Martin 007 [ 13.12.07, 21:02 ]
Předmět příspěvku: 

aha ok dik.. a co by sa stalo keby som to nechal tak a iba to preplachol vodou... ??[/quote]

To muzes...ja taky proplachoval...

Autor:  slovacek.milos [ 13.12.07, 21:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ohladom "mazlaveho blata" v chladiacej sústave

superflo píše:
Ahojte borci,
viem ze sa tu kade tade nieco take riesilo ale chcem sa o tom z vami poradit, pri vymene starej chladiacej kvapaliny zelenej som tam nalial cervenu G12. no v starej uz nieco take plavalo ako nejake mazlave blato ale nebolo toho az tak ako teraz.
Po vymene som sa chcel pozriet ci mi netreba doliat chlad. kvapalinu a zistil som ze je tam toho dost tak som ten sajrajt povyberal iba z vyrovnavacej nadrzky a bolo toho tam asi cca 1dlc mazu. Niekto mi uz radil aby som to pred vymenou preplachol zahradnou hadicou no ja som to neurobil... moze byt ze ta novsia chladiaca kvapalina ma agresivnejsie vlastnosti k vodnemu kamenu a mastnote.. a preto to stale vyplavuje...??

Inak je to Škoda Felicia 1,6MPi r.v. 1996, 140 000km, nezahrieva sa drzi teplotu pekne, olej 10W/40 sa vobec nestraca ani chladiaca kvapalina... vsetko je

OK akurat neviem sa toho zbavit...

CO MI PORADITE?? Moze byt prasknuta hlava, alebo tesnenie??



no jestli ti mohu doporučit tak tu G 12 vylej do kanálu a to hned a nalej tam antifreze uvidíš sám ta červená mrcha se ti prožere kde se dá, nechává červenou stopu, žere gumičky, spolehlivě prožírá i LPG na reduktoru u koktávky je za dva roky venku a kape miloš

Autor:  superflo [ 14.12.07, 12:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Ohladom "mazlaveho blata" v chladiacej sústave

slovacek.milos píše:
superflo píše:
Ahojte borci,
viem ze sa tu kade tade nieco take riesilo ale chcem sa o tom z vami poradit, pri vymene starej chladiacej kvapaliny zelenej som tam nalial cervenu G12. no v starej uz nieco take plavalo ako nejake mazlave blato ale nebolo toho az tak ako teraz.
Po vymene som sa chcel pozriet ci mi netreba doliat chlad. kvapalinu a zistil som ze je tam toho dost tak som ten sajrajt povyberal iba z vyrovnavacej nadrzky a bolo toho tam asi cca 1dlc mazu. Niekto mi uz radil aby som to pred vymenou preplachol zahradnou hadicou no ja som to neurobil... moze byt ze ta novsia chladiaca kvapalina ma agresivnejsie vlastnosti k vodnemu kamenu a mastnote.. a preto to stale vyplavuje...??

Inak je to Škoda Felicia 1,6MPi r.v. 1996, 140 000km, nezahrieva sa drzi teplotu pekne, olej 10W/40 sa vobec nestraca ani chladiaca kvapalina... vsetko je

OK akurat neviem sa toho zbavit...

CO MI PORADITE?? Moze byt prasknuta hlava, alebo tesnenie??



no jestli ti mohu doporučit tak tu G 12 vylej do kanálu a to hned a nalej tam antifreze uvidíš sám ta červená mrcha se ti prožere kde se dá, nechává červenou stopu, žere gumičky, spolehlivě prožírá i LPG na reduktoru u koktávky je za dva roky venku a kape miloš


no ja tam mam nieco taketo http://www.evron.cz/eshop/kamis/cz/v110 ... =index.php
pisu tam ze je vhodny pre vsetky typy dnesnych vozidiel...
mas to z vlastnej skusenosti ze je zlá ta kvapalina??
co sa moze stat ak to necham tak a budem jazdit tak ako to je aj s tym sajrajtom...?? nieze by som sa chcel na to vyprdnut ale v lete chcem menit rozvody a s tym aj vodnu pumpu tak vtedy by som to poriadne vyplachol aj blok motora...

DIK

No radsej som to vymenil lebo sa mi nechce niekde ostat stat niekde v zime s prevarenou vodou v chladici.. takze dufam ze budem mat pokoj a tvorit sa to tam nebude...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/