Autor |
Zpráva |
mišo
Příspěvky: 403 Bydliště: Nováky SR
|
netaha
na sytic nastartujem za studena vsetko je ok, ale ked vypnem sytic a pridam plyn tak netaha a cuka musim poriadne pridat plyn aby som sa rozbehol a robi mi to trochu aj ked vypnem sytic tak pri 60 stupnov
mam novy karbec ma rok a zo starym mi to robilo tiez
karbec je cisty a benzin tankujem na roznich pumpach, ale stale to iste
este ma napadlo ci to nemoze byt zaneseny filter vzduchu menil som ho cca pol roka dozadu
sviecky, kable, nove rozdelovac po GO, motor po GO
_________________ O1 combi Tdi
Felka 1,6GLX 55kw, GABO
120 M
|
10.1.08, 17:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
No tak ten sytič nevypínej tak brzy..
Ale tipuji že se bude vyběhaný rozdělovač. Co je za značku ten nový?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
Naposledy upravil Šemik dne 10.1.08, 17:37, celkově upraveno 1
|
10.1.08, 17:37 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Re: netaha
Volnoběh je pravidelný?
|
10.1.08, 17:37 |
|
|
Tachos
Příspěvky: 37
|
tak zkus ten filtr sundat?
|
10.1.08, 17:37 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Šemik: Však píše že rozdělovač má po GO...a sytič při 60°C není problém....já ho vypínal sotva se mi zvedla ručička, v létě hned po nastartování a problém nebyl.Spíš mě napadá falešný vzduch (hadice od posilovače, špatné těsnění na sání nebo tak něco, proto se ptám an ten volnoběh)
|
10.1.08, 17:39 |
|
|
Tachos
Příspěvky: 37
|
cyz píše: Šemik: Však píše že rozdělovač má po GO...a sytič při 60°C není problém....já ho vypínal sotva se mi zvedla ručička, v létě hned po nastartování a problém nebyl.Spíš mě napadá falešný vzduch (hadice od posilovače, špatné těsnění na sání nebo tak něco, proto se ptám an ten volnoběh) to si zas myslím,že by měl zvýšené otáčky.Mi se kdysi stalo,že mi přesně tohle dělala AC pumpa,nevím proč ale je to tak
|
10.1.08, 17:42 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
cyz píše: Šemik: Však píše že rozdělovač má po GO...a sytič při 60°C není problém....já ho vypínal sotva se mi zvedla ručička, v létě hned po nastartování a problém nebyl.Spíš mě napadá falešný vzduch (hadice od posilovače, špatné těsnění na sání nebo tak něco, proto se ptám an ten volnoběh)
Hm, ale je tázku jaké GO.. Sytič až v 60°C zamáčknout.. Já jen na sytič nastartuji a hned jak se rozjedu jde plně dolů a OK..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
10.1.08, 17:46 |
|
|
Tachos
Příspěvky: 37
|
taky jestli je ten sytič vyplý až na doraz.
|
10.1.08, 17:49 |
|
|
mišo
Příspěvky: 403 Bydliště: Nováky SR
|
volnobeh je pravidelny ale ked vypnem sytic pod 40st vtedy trochu kolisu otacky a niekedy ked pridam plny plyn ma tendenciu zdochnut, /pri studenom motore pod 50st/
na sytic ide ako gula ked ho necham trosku pretocit po nastartovani / ale ked idem hned po studenom starte tak netaha ani na sytic, ale po chvilocke sa to strati a uz taha/
GO taka zakladna, vymena kruzkov, oprava hlavy,cistenie motora,atd
sytic sa vypina ide az na doraz
AC pumpa nova
este tie netesnosti jedine co som nemenil je hadica na posilovac brzd je taka vseliaka
mohlo by to byt aj tym??
_________________ O1 combi Tdi
Felka 1,6GLX 55kw, GABO
120 M
|
11.1.08, 08:41 |
|
|
Pajas
Příspěvky: 81 Bydliště: Želetice u Kyjova
|
Tu hadičku vyzkoušíš tak že si zastav na místě a mačkej rychle brzdový pedál. POkud se sníží otáčky či to zdechne tak víš kde je chyba.
A jinak to jede dobře???Co rozvody??
|
11.1.08, 08:52 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Já byh odpojil tu hadici a díru ucpal nějakou záslepkou a zkusil ten studený start. Uvidíš co to bude dělat.
|
11.1.08, 10:04 |
|
|
mišo
Příspěvky: 403 Bydliště: Nováky SR
|
rozvody nove a inak ok
_________________ O1 combi Tdi
Felka 1,6GLX 55kw, GABO
120 M
|
11.1.08, 22:08 |
|
|
Wena
Příspěvky: 43 Bydliště: Znojmo
|
Taky jsem měl problem takový podobný s fávem nechal jsem u mistra na učnáku seřídit karbec vyměnil 2 gumičky a motor bez problémů jak vyměněnej
|
12.1.08, 08:05 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
ak mas novy karbec a motor po GO, naozajstnej GO tak hladaj chybu inde ako v karburatore.......je to vsetko dobre nastavene ? sytic sa ma vypnut po minute jazdy......ja do -5 sytic nepouzivam......
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
14.1.08, 11:57 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
a co třeba dát menší otrhy na svíčkách 0.5 mm miloš
|
14.1.08, 13:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|