Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Svicky nejdou odsroubovat
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8054
Stránka 1 z 2

Autor:  Lukáš [ 18.12.07, 13:34 ]
Předmět příspěvku:  Svicky nejdou odsroubovat

Neni nejaky figl na odsroubovani svicek z motoru na Favoritu. Jsem se o to pokousel a ohl jsem novy klic a to jsem tocil na spravnou stranu. Kdybych nechal motor zahrat nepujde to lepe? nebo jak na to? Pripada mi ze motor jede na tri valce, takze to asi neni moc rozumne s tim jezdit ze? nebo to nechat bezet aby se zahral.. a jeste bych chtel promerit kabely k svickam, jak se kontroluji, jaky maji mit odpor?

Autor:  Pajas [ 18.12.07, 14:16 ]
Předmět příspěvku: 

A čím to odtahuješ?Na to je nejlepší svíčák. odpor kabelů se mi zdá že max 20kohm

Autor:  fatal [ 18.12.07, 14:29 ]
Předmět příspěvku: 

Na svíčky používám zásadně gola nástavec na svíčky, stojí to asi stopade a pokud něco rupne, tak je to svíčka. :wink:

Pokud motor běží na tři válce, tak nejezdit. Opravě se stejně nevyhneš.

Autor:  Kristensen [ 18.12.07, 14:44 ]
Předmět příspěvku: 

Za tepla nepovolovat svíčky, raději za studena.

Autor:  Lukáš [ 18.12.07, 15:05 ]
Předmět příspěvku: 

Tak nakonec se mi to povedlo odsroubovat, svicky vypadaji ok, kabely dobre.. takze cim to jeste muze byt? Zkousel jsem s tim kousek jet a nema to silu a co se tyce chodu motoru tak jak by to jelo fakt na tri valce. Asi s tim mam zajet do servisu ze? Mam ocekavat velkou opravu nebo to bude jen nejaka pitomost?

Autor:  cyz [ 18.12.07, 15:23 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli jsou dobré svíčky a kabely tak zkus změřit tlaky. Odpor kabelů 20kOhm je moc....ještě ti může jít do válce voda z prasklého těsnění nebo hlavy ale jiná možnost mě už nenapadá.

Autor:  Lukáš [ 18.12.07, 15:25 ]
Předmět příspěvku: 

Jak to mam merit ty tlaky?

Autor:  fatal [ 18.12.07, 15:42 ]
Předmět příspěvku: 

Lukáš píše:
Jak to mam merit ty tlaky?


Je na to přípravek - speciální tlakoměr. Vytáhneš všechny svíčky, přivoláš kámoše, dáš neutrál a zatáhneš ruční brzdu. Přípravek strčíš do díry místo svíčky, zařveš a kámoš otočí klíčkem a chvilku "startuje". Ručička ti ukáže tlak. Vynuluješ a jdeš na další válec. Tak to uděláš pro každý válec a máš změřené tlaky.

Autor:  Neex [ 18.12.07, 15:45 ]
Předmět příspěvku: 

Lukáš píše:
Jak to mam merit ty tlaky?


jednoduše... koupíš za 250 Kč měřič komprese válců MK16 od Kovo Brno (vypadá to jako pneuměřič) a změříš... návod je u toho nebo v každé knížce. Sám ho mám a k plné spokojenosti používám už 4 roky. :wink:

Autor:  Pajas [ 18.12.07, 19:11 ]
Předmět příspěvku: 

A co zapalování?Jsi si jistý že to jede na 3 válce?Rozdělovač, předstih, ventily ,indučka, nezasekává se sytič, bohatost, kvalitní benzín. voda v karbecu?

Autor:  Neex [ 18.12.07, 19:14 ]
Předmět příspěvku: 

Pajas píše:
A co zapalování?Jsi si jistý že to jede na 3 válce?Rozdělovač, předstih, ventily ,indučka, nezasekává se sytič, bohatost, kvalitní benzín. voda v karbecu?


ale on má BMM :wink:

Autor:  deekay [ 18.12.07, 19:38 ]
Předmět příspěvku: 

toto by nebolo od veci zohnat, su tam aj dobre navody ktore sa daju pozit bez toho meracieho pristroja
http://www2.produktinfo.conrad.com/date ... otorov.pdf

Autor:  slovacek.milos [ 18.12.07, 20:02 ]
Předmět příspěvku: 

mě se už nelíbí žes poznal že svíčky jsou dobré, to umí jen osciloskop, ale okem poznáš pendrek, dej druhé změř kabely, palec, vyčisti rozdělovač, ty původní kabely měli výdrž 100000 dnes daleko měné miloš

Autor:  Beda [ 18.12.07, 21:43 ]
Předmět příspěvku: 

jo jaks poznal že jsou svíčky dobré ona může venku jiskru házet ale pod tlakem nemusí

Autor:  Luboš [ 18.12.07, 21:43 ]
Předmět příspěvku: 

Je to jenom čtyřválec, já bych dal ty svíčky už nový, když nešly vytáhnout, tak tam asi budou dlouho. A kabely taky, pouhým proměřením běžným multimetrem si člověk moc nepomůže, to zcela nevyloučí, že už nemusí být v pořádku.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/