Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
120 a motor 1.6 seat toledo... https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8080 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | mzetak [ 20.12.07, 13:11 ] |
Předmět příspěvku: | 120 a motor 1.6 seat toledo... |
Zdravim chlapy...mam nejaky motor co mi doma zbyl a premyslim jestli by se dal napasovat do moji skodovky 120...nevite co by bylo vsechno potreba? jinak se jedna o 1.6 16V z Toleda... + ridici jednotku..vsechno k tomu mam... |
Autor: | škodař [ 20.12.07, 15:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: 120 a motor 1.6 seat toledo... |
mzetak píše: Zdravim chlapy...mam nejaky motor co mi doma zbyl a premyslim jestli by se dal napasovat do moji skodovky 120...nevite co by bylo vsechno potreba? jinak se jedna o 1.6 16V z Toleda... + ridici jednotku..vsechno k tomu mam... |
Autor: | Šemik [ 20.12.07, 16:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
To není dobrý nápad. Zadní náprava bude naprosto extremně namahaná, dlouho nevydrží. |
Autor: | škodař [ 20.12.07, 16:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: To není dobrý nápad. Zadní náprava bude naprosto extremně namahaná, dlouho nevydrží. |
Autor: | Šemik [ 20.12.07, 16:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
škodař píše: Šemik píše: To není dobrý nápad. Zadní náprava bude naprosto extremně namahaná, dlouho nevydrží. Já bych tedy řekl že spíše ke kyvce než k vlečče se člověk musí chovat slušně. U vlečky máš poloosu namáhanou jen na krut, u kyvky na krut, lom, tah,.... Hlavně když ti u vlečky odejde poloosa tak o nic nejde, auto lze odtáhnout a výměna je sranda. U kyvky je auto neodtažitelné a výměna je náročnější. |
Autor: | Ondras83 [ 20.12.07, 17:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: škodař píše: Šemik píše: To není dobrý nápad. Zadní náprava bude naprosto extremně namahaná, dlouho nevydrží. Já bych tedy řekl že spíše ke kyvce než k vlečče se člověk musí chovat slušně. U vlečky máš poloosu namáhanou jen na krut, u kyvky na krut, lom, tah,.... Hlavně když ti u vlečky odejde poloosa tak o nic nejde, auto lze odtáhnout a výměna je sranda. U kyvky je auto neodtažitelné a výměna je náročnější. hej, hoši, asi sem totální neznalec 742, ale co má rapid, kyvku nebo vlečku ??? si to porád nemůžu zapamatovat... |
Autor: | Jarda S. [ 20.12.07, 17:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ondras83 píše: Šemik píše: škodař píše: Šemik píše: To není dobrý nápad. Zadní náprava bude naprosto extremně namahaná, dlouho nevydrží. Já bych tedy řekl že spíše ke kyvce než k vlečče se člověk musí chovat slušně. U vlečky máš poloosu namáhanou jen na krut, u kyvky na krut, lom, tah,.... Hlavně když ti u vlečky odejde poloosa tak o nic nejde, auto lze odtáhnout a výměna je sranda. U kyvky je auto neodtažitelné a výměna je náročnější. hej, hoši, asi sem totální neznalec 742, ale co má rapid, kyvku nebo vlečku ??? si to porád nemůžu zapamatovat... 130,135,136 motory sou vždycky s vlečkou |
Autor: | Ondras83 [ 20.12.07, 17:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: Ondras83 píše: Šemik píše: škodař píše: Šemik píše: To není dobrý nápad. Zadní náprava bude naprosto extremně namahaná, dlouho nevydrží. Já bych tedy řekl že spíše ke kyvce než k vlečče se člověk musí chovat slušně. U vlečky máš poloosu namáhanou jen na krut, u kyvky na krut, lom, tah,.... Hlavně když ti u vlečky odejde poloosa tak o nic nejde, auto lze odtáhnout a výměna je sranda. U kyvky je auto neodtažitelné a výměna je náročnější. hej, hoši, asi sem totální neznalec 742, ale co má rapid, kyvku nebo vlečku ??? si to porád nemůžu zapamatovat... 130,135,136 motory sou vždycky s vlečkou OK, ale proč je u kyvky auto neodtažitelné ???? to nechápu... |
Autor: | Martin [ 20.12.07, 17:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli to nebude tím, že upadne kolo. |
Autor: | Jarda S. [ 20.12.07, 17:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ondras83 píše: OK, ale proč je u kyvky auto neodtažitelné ???? to nechápu... páč je to konstrukčně starý řešení |
Autor: | Šemik [ 20.12.07, 18:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jj, jak píše Martin Vlečku má kromě 130, 135, 136 taky 120LX a Rapid 120. A přinejmenším jeden rapid má kyvku, a to Vikyho Eda |
Autor: | Martin91 [ 20.12.07, 18:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
A bývalí ŠKODAŘUV RAPID |
Autor: | Šemik [ 20.12.07, 18:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kalista píše: A bývalí ŠKODAŘUV RAPID Pardón, já zapoměl |
Autor: | ferrari [ 1.1.08, 19:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: To není dobrý nápad. Zadní náprava bude naprosto extremně namahaná, dlouho nevydrží. Chcelo by to hlavne krotiť sa, potom by to malo byť Ok...pri častých hrabačkách KO...inak, ja mám iba Favo motor a aj tak sa bojím, že prídem o poloos...lebo sa krotiť neviem...nedá sa... ale myslím, že poloosi sa lámu hlavne preto, lebo bubon nie je dotiahnutý dostatočne, resp. je namontovaný bubon s inou dosadacou plochou ako má poloos...dúfam.. |
Autor: | Kristensen [ 2.1.08, 19:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
ferrari píše: ale myslím, že poloosi sa lámu hlavne preto, lebo bubon nie je dotiahnutý dostatočne, resp. je namontovaný bubon s inou dosadacou plochou ako má poloos...dúfam.. stačí špatně nasadit klínek a buď se trhne buben nebo prdne poloosa. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |