Autor |
Zpráva |
florisimo
Příspěvky: 220
|
záměna motoru
můžu zaměnit motor 781.135 za 781.136 ze strašího favorita? Projde to technickou, nebo budou mít kecy? Kdyby to šlo, nejrači bych tam dal motor z 50kW feldy
_________________ Škoda forman 135,5LS r.v.92 pohon LPG
|
23.12.07, 12:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
No pokud chces motor z feldy tak tam dej jeji hlavu a pisty a mas to legalne bez jakychkoli problemu
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
23.12.07, 12:39 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
Myslim, ze prestavbu 135 na 136 robil michalkatka. Staci menit hlavu (mozno) a piesty a to je asi tak vsetko... presnejsie vie povedat on. U emisnej kontroly by to snad malo prejst.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
23.12.07, 12:54 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
A na přehození celýho motoru by mělo stačit si nechat udělat výmaz čísla motoru. Jen si nejsem jistej, jestli můžeš přehazovat 136 a 135.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
23.12.07, 13:13 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Tak výmaz čísla motoru nevím, kdyby byli na STK hodně rýpaví tak se podívají na typové číslo motoru které nemá s výrobním nic společného.....jedině tu 5ku vybrousit a překlepnout na 6 . Ale stejně, u 136ky abys viděl na to typové číslo tak musíš sundat první díl sání
|
23.12.07, 13:30 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ale kdyzby se menily ty pisty a hlava tak motor zustane v aute a zadny velky srani s tim ne
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
23.12.07, 14:03 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Hlavu přeci ani měnit nemusíš....ale už tě vidím jak měníš vačku bez vymontování motoru z auta a hlavně musíš dát nové kroužky a dobré kroužky na fávo stojí 1500
|
23.12.07, 14:06 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
A ako je to ked menis piesty?
Ja by som ich menil aj s valcami. Alebo staci menit len kruzky?
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
23.12.07, 14:15 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
cyz píše: Hlavu přeci ani měnit nemusíš....ale už tě vidím jak měníš vačku bez vymontování motoru z auta a hlavně musíš dát nové kroužky a dobré kroužky na fávo stojí 1500
No ja myslel hlavu fe MPI zejo ... kdyz uz tak uz a vacku lze prej vytahnout kdyz se motor jen dobre bud nadzvedne nebo popusti, rikal Roman, uz nepamatuji
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
23.12.07, 14:16 |
|
|
cyz
Příspěvky: 3262 Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
|
Jo takhle...tak dobře. No výměna vačky bez vytažení motoru....asi na to musíš mít speciální skill
Válce měnit nemusíš, vrtání je stejné a navíc když měníš vložky válců tak je musíš usazovat se správným přesahem. Ty kroužky teda 1500 stojí Goetze a jsou asi nejdražší ale vyplatí se to. Matce je dali do Formana a motor po 300km úplně přestal pálit olej (překroužkováno po 200 000km)
|
23.12.07, 14:29 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
podľa vyjadrenia škoda auto a. s. sú motory 781.135 a 781.136 zámenné, takže by ti stačil výmaz čísla motoru.
ja mám na bloku 781.135, ale piesty 136kové, emisie bez problémov, ale nesmieš zmeniť systém prípravy zmesi. ak máš karb, tak ho musíš nechať, ak BMM tak tak isto, pozor pri výmene motorov, sú tam iné zotrváky...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
23.12.07, 16:06 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
michalkatka píše: podľa vyjadrenia škoda auto a. s. sú motory 781.135 a 781.136 zámenné, takže by ti stačil výmaz čísla motoru. ja mám na bloku 781.135, ale piesty 136kové, emisie bez problémov, ale nesmieš zmeniť systém prípravy zmesi. ak máš karb, tak ho musíš nechať, ak BMM tak tak isto, pozor pri výmene motorov, sú tam iné zotrváky...
Zalezi na technikovi. Menil som na Formane Ekotronik -> BMM a na Filcke BMM ->MPI (nechcel som provokovat Ekotronik -> MPI) a na STK z toho robili problem, ale ked som im narhol ze odstranim kat, tak zvitazil zdravy rozum
Inak mas pravdu.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
23.12.07, 16:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|