Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

záměna motoru
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8116
Stránka 1 z 1

Autor:  florisimo [ 23.12.07, 12:18 ]
Předmět příspěvku:  záměna motoru

můžu zaměnit motor 781.135 za 781.136 ze strašího favorita? Projde to technickou, nebo budou mít kecy? Kdyby to šlo, nejrači bych tam dal motor z 50kW feldy

Autor:  Matthes [ 23.12.07, 12:39 ]
Předmět příspěvku: 

No pokud chces motor z feldy tak tam dej jeji hlavu a pisty a mas to legalne bez jakychkoli problemu :)

Autor:  ventYl [ 23.12.07, 12:54 ]
Předmět příspěvku: 

Myslim, ze prestavbu 135 na 136 robil michalkatka. Staci menit hlavu (mozno) a piesty a to je asi tak vsetko... presnejsie vie povedat on. U emisnej kontroly by to snad malo prejst.

Autor:  Nepér [ 23.12.07, 13:13 ]
Předmět příspěvku: 

A na přehození celýho motoru by mělo stačit si nechat udělat výmaz čísla motoru. Jen si nejsem jistej, jestli můžeš přehazovat 136 a 135.

Autor:  cyz [ 23.12.07, 13:30 ]
Předmět příspěvku: 

Tak výmaz čísla motoru nevím, kdyby byli na STK hodně rýpaví tak se podívají na typové číslo motoru které nemá s výrobním nic společného.....jedině tu 5ku vybrousit a překlepnout na 6 :D. Ale stejně, u 136ky abys viděl na to typové číslo tak musíš sundat první díl sání :)

Autor:  Matthes [ 23.12.07, 14:03 ]
Předmět příspěvku: 

Ale kdyzby se menily ty pisty a hlava tak motor zustane v aute a zadny velky srani s tim ne :P

Autor:  cyz [ 23.12.07, 14:06 ]
Předmět příspěvku: 

Hlavu přeci ani měnit nemusíš....ale už tě vidím jak měníš vačku bez vymontování motoru z auta a hlavně musíš dát nové kroužky a dobré kroužky na fávo stojí 1500

Autor:  kwiko [ 23.12.07, 14:15 ]
Předmět příspěvku: 

A ako je to ked menis piesty?
Ja by som ich menil aj s valcami. Alebo staci menit len kruzky?

Autor:  Matthes [ 23.12.07, 14:16 ]
Předmět příspěvku: 

cyz píše:
Hlavu přeci ani měnit nemusíš....ale už tě vidím jak měníš vačku bez vymontování motoru z auta a hlavně musíš dát nové kroužky a dobré kroužky na fávo stojí 1500


No ja myslel hlavu fe MPI zejo ... kdyz uz tak uz a vacku lze prej vytahnout kdyz se motor jen dobre bud nadzvedne nebo popusti, rikal Roman, uz nepamatuji :(

Autor:  cyz [ 23.12.07, 14:29 ]
Předmět příspěvku: 

Jo takhle...tak dobře. No výměna vačky bez vytažení motoru....asi na to musíš mít speciální skill :)
Válce měnit nemusíš, vrtání je stejné a navíc když měníš vložky válců tak je musíš usazovat se správným přesahem. Ty kroužky teda 1500 stojí Goetze a jsou asi nejdražší ale vyplatí se to. Matce je dali do Formana a motor po 300km úplně přestal pálit olej (překroužkováno po 200 000km)

Autor:  michalkatka [ 23.12.07, 16:06 ]
Předmět příspěvku: 

podľa vyjadrenia škoda auto a. s. sú motory 781.135 a 781.136 zámenné, takže by ti stačil výmaz čísla motoru.
ja mám na bloku 781.135, ale piesty 136kové, emisie bez problémov, ale nesmieš zmeniť systém prípravy zmesi. ak máš karb, tak ho musíš nechať, ak BMM tak tak isto, pozor pri výmene motorov, sú tam iné zotrváky...

Autor:  kwiko [ 23.12.07, 16:21 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
podľa vyjadrenia škoda auto a. s. sú motory 781.135 a 781.136 zámenné, takže by ti stačil výmaz čísla motoru.
ja mám na bloku 781.135, ale piesty 136kové, emisie bez problémov, ale nesmieš zmeniť systém prípravy zmesi. ak máš karb, tak ho musíš nechať, ak BMM tak tak isto, pozor pri výmene motorov, sú tam iné zotrváky...


Zalezi na technikovi. Menil som na Formane Ekotronik -> BMM a na Filcke BMM ->MPI (nechcel som provokovat Ekotronik -> MPI) a na STK z toho robili problem, ale ked som im narhol ze odstranim kat, tak zvitazil zdravy rozum :P
Inak mas pravdu.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/