škoda 125 L (LPG) problém cukání
Autor |
Zpráva |
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
škoda 125 L (LPG) problém cukání
už jsem se tu jednou ptal, ale problém přetrvává. Tak abych to osvětlil, auto mi před tím, než jsem namontoval LPG cukalo mezi 2200-2800 otáček, spíše na míň plynu v lehkém tahu... zkoušel jsem snad všechno od kabelů, rozdělovače, cívky, kondenzátoru, svíček....přes karburátor, trysky, hladina, sání, snad vše co jste mi poradili...chvíli se zdálo, že je to lepší, ale bylo to trochu cítit... pak se namontovalo lpg a já se nestačil divit, auto jelo jak po másle na plyn, krásně plynule táhlo, skvělá reakce na plyn, ani cuk. teď po najetí tak 1000 km, jsem jel na lyže do kopců a když jsem jel na dvojku, cítil jsem to samé cukání, jako před tím na benzín... zkouším přepnout na benál - stejné, čili bych tipnul, že směsí to nebude. Ale je nutno říct, že na plyn je to míň výrazné, ale je to asi tím, že to je prostě plyn:) každopádně mě to mrzí, protože to auto jelo skutečně skvěle bez cuku a teď se to zas trochu vrátilo.... nemá někdo zkušenost? byl bych moc vděčný. Projevuje se to stejně jako na benzin, tak i na plyn. Jinak auto je maxík 120 L s pětikvaltem + teď nově LPG
|
24.12.07, 09:22 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: škoda 125 L (LPG) problém cukání
Marra píše: už jsem se tu jednou ptal, ale problém přetrvává. Tak abych to osvětlil, auto mi před tím, než jsem namontoval LPG cukalo mezi 2200-2800 otáček, spíše na míň plynu v lehkém tahu... zkoušel jsem snad všechno od kabelů, rozdělovače, cívky, kondenzátoru, svíček....přes karburátor, trysky, hladina, sání, snad vše co jste mi poradili...chvíli se zdálo, že je to lepší, ale bylo to trochu cítit... pak se namontovalo lpg a já se nestačil divit, auto jelo jak po másle na plyn, krásně plynule táhlo, skvělá reakce na plyn, ani cuk. teď po najetí tak 1000 km, jsem jel na lyže do kopců a když jsem jel na dvojku, cítil jsem to samé cukání, jako před tím na benzín... zkouším přepnout na benál - stejné, čili bych tipnul, že směsí to nebude. Ale je nutno říct, že na plyn je to míň výrazné, ale je to asi tím, že to je prostě plyn:) každopádně mě to mrzí, protože to auto jelo skutečně skvěle bez cuku a teď se to zas trochu vrátilo.... nemá někdo zkušenost? byl bych moc vděčný. Projevuje se to stejně jako na benzin, tak i na plyn. Jinak auto je maxík 120 L s pětikvaltem + teď nově LPG
nikde nečtu že máš odtrh svíček 0.5 mm, dal bych značku NGK, a pak nepíšeš zda sis pohrával s předstihem, pokud nemáš vybavení tak přidávaš a jezdíš až začneš cukat ubereš mírně, a co rozvodový řetěz o tom taky nic nepíšeš měl jsem tu jedno fáčko a mělo podobný problém, prostě jsem tam něco vyměni spokojenost za čtrnáct dnů to samé, nakonec jsem vyměnil řetěz a už jsem ho rok neviděl to auto chytlo druhý dech miloš
|
24.12.07, 10:04 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
zkus sklepnout odtrh svíček na Milošovu hodnotu 0.5 ...to tady zachránilo už x lidí
edit...tak pozdě no sám velký poradil
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
24.12.07, 10:05 |
|
|
FerdikF
Příspěvky: 784 Bydliště: Chrudimsko
|
Potvrzuju, svíčky se časem opotřebujou a odtrh je pak větší, taky mi to dělalo. Teď tam mám tříbodý boschky a pohoda.
_________________ Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Ford Fiesta r.v.91 37kw
|
24.12.07, 11:02 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
dobrá, dám tedy odtrh 0,5 a uvidím... předstih... je asi určo kapku větší, páč při studeném startování na benzin e startér jakoby zahltává, ale jede to dobře a na plyn dobře startuje... taky sešteluju... a co se týče řetězu...to není tak špatná idea...protože řetěz je už kapku slyšet...to je pravda... děkuju moc! vyzkouším, poreferuju.
|
24.12.07, 11:25 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
jinak jsem zaslechl, že prý je dobré pro plyn, když se otvírájí současně obě klapky komor v karbu, že je to živější a nebude se to zahlćovat jako u benzinu....nevím evím..
|
24.12.07, 12:54 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Marra píše: jinak jsem zaslechl, že prý je dobré pro plyn, když se otvírájí současně obě klapky komor v karbu, že je to živější a nebude se to zahlćovat jako u benzinu....nevím evím..
a co ten řetěz miloš
|
24.12.07, 12:59 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
no na ten řetěz se budu muset asi mrknout....teďka laboruju, že tam prásknu 742.135(6) a ten 120 nechám jen na tk...ale sežeňte motor na moravě komplet, jen přehodit, že...
|
25.12.07, 20:59 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Marra píše: no na ten řetěz se budu muset asi mrknout....teďka laboruju, že tam prásknu 742.135(6) a ten 120 nechám jen na tk...ale sežeňte motor na moravě komplet, jen přehodit, že...
Na takovýhle dělo jako he 136 by to chtělo i vlečenou zadní nápravu..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
25.12.07, 21:20 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
hmmm...myslíš, že to kyvka nevydrží? já to nechci na nějaké extra výkony, drifty a podobné kraviny... chci jen, aby to v opcích při plném obsazení líp táhlo..navíc to auto má od výroby 35 000 a je jako nové + LPG
|
25.12.07, 21:36 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
No, já bych na 136 kyvku radši nenechával a dal vlečku, i když to nebude na řáděni. Ono to beztak nejde udělát legálně že by 136 motor byl ve spojení s kyvkou (aspoň si to tedy myslím). Ono pokud by to mělo být legálně muselo by se prohodit ještě spoustu věcí... (brzdy, atd)
Kyvka prostě není stavěná na takovéhle výkony, připouštím však že je možné že vydrží - ale riziko zlomení poloosy (a tím samozřejmě i riziko nepojízdného a neodtažitelného auta) vzroste.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
26.12.07, 01:47 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
mno...ještě o tom zauvažuju, ale bude to chtít finance...je fakt, že dělat něco od motoru je blbost, to je mi jasný, ale nedělal bych to, kdybych neměl nové brzdy, nový HVB, origo téměř nové čepy, tlumiče, pružiny... navíc nebude to legal, na TK půjde 120 motor... zatím není ještě nic rozhodnuté, ale kdyby se našel někdo z moravy, nejlíp moravskoslezký kraj, kdo by měl 742.135/6 na prodej, tak by to bylo fajn... včera jsem jel s tím, a necukalo to... bylo to chladné, ale necítil jsem nic....je to zvláštní, odtrh mám seštelovaný, svíčky taky, jen řetěz ne.....uvidíme...dám echo
|
26.12.07, 08:35 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Jen tě chci požádat, aby sis to opravdu dobře rozmyslel, vedly se tu kolem toho sáhodlouhé debaty, takže stačí pohledat:
Martin píše: Nebudu se znovu myšlenkově vyprazdňovat, již jsem to tu několikrát psal: Citace: Dát legálně do auta motor z Favorita je skoro nemožné. Ani neznám a nečetl jsem o nikom, kdo by ho měl v autě legálně. Všechny postupy legalizace na netu jsou pro motor 742.135 a 742.136 a i pro tyto motory je to spousta obíhání úřadů s nejasným výsledkem. Pro tyto motory vydala Škoda auto a.s. souhlasné stanovisko, pro motory 781.135 a 781.136 ne. Pochybuji, že ti ho někdo zapíše. Citace: Jestli ti zjistí motor z Fava ve Škodovce, tak do toho auta nepatří a máš vozidlo technicky nezpůsobilé k provozu. To jim potom je jedno, kdo zavinil nehodu a i když to do tebe někdo napálí a byla by to jeho vina, tak to bude na tebe, protože to auto nemá na silnici co dělat. Pokud tě chytnou při kontrole, tak je to stejný a půjdeš domů pěšky. Na ten trik s prasklým lankem bych moc nespoléhal, už je to dost známé.
Pokud přerazíš číslo typu motoru, tak stejně lze lehce poznat, že to není motor Š120, třeba podle hlavy, víka ventilů, sání, karburátoru atd. A na to když ti přijdou, tak budeš mít hned dva průsery - ten motor tam nemá co dělat a navíc si falšoval číslo.
Taky jsem si chtěl kdysi dát do auta motor z Favorita, ale když jsem si to promyslel, zjistil jsem, že mi to za to nestojí. Legálně si ho nechat zapsat je prakticky nemožné a nelegálně je to o hubu. Nejsem potom zvědavý na to, aby mi kdesi na druhé straně republiky příslušník sdělil, že mám jít domů pěšky, auto si mám nechat odtáhnout a vzal mi techničák, nebo aby mě obvinily z nehody i když pojedu slušně a podle předpisů. Navíc na STK to určitě neprojde a každý dva roky přehazovat motor je taky trochu otrava.
Takže si to promysli, podle mne to za ty problémy nestojí.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
26.12.07, 09:59 |
|
|
Marra
Příspěvky: 326 Bydliště: Nový Jičín
|
Tak jsem se rozhodl definitivně - seru na to. Měl jsem nějaké nabídky, i solidní, ale promyslel jsem to a fakt to nemá cenu. Onoje to aspoň originál, a tak to má být. Děkuju Vám, že jste mě v tom podpořili, pak bych se možná i bil do hlavy. Až budu chtít něco extra, seženu si originál 136 s úhlovkou a čtyřpístky..... Budu se zabývat mým motorem aby jel a necukal, seženu si nějaké solidnější rádio a jezdit, jezdit, jezdit. jinak pro představu moje autí http://skoda-virt.cz/cz/auta/emka/2097-marra-120-l/ ale zjistil jsem, že virt za moc nestojí, chodím poslední dobou jen sem:)
|
26.12.07, 19:15 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
ty jo, pěkná
Volant z garde koukám..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
26.12.07, 19:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|